Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Ik hou ervan:

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Later is nu
Goedemorgen allemaal,

Droomvrouw, man weer lekker thuis?, en gaat het goed, met zijn gezondheid.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik hou er ook van,

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hai Eindeloos.

Ja, hij heeft gelukkig goed geslapen. Ligt nu ook weer in bed. Ik heb het gevoel dat er al verbetering inzit, gelukkig. Alleen hoesten was even pijnlijk.

Wat een mooi plaatje!

Het plantsoen ligt er zeker ook mooi bij nu?

Hoe gaat het met PM? Hoe vindt ze de sneeuw? Je zei dat ze alleen haar behoefte wilde doen op gras. Graaf je dat nu voor haar op, of voldoet sneeuw toch ook?
Later is nu
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Goedemorgen allemaal,

Gelukkig gaat het wat beter met je man Dream. Ik vond het best een heftige operatie, de galblaas verwijderen en de napijn viel me niks mee. Fijn als hij vooruit gaat.

Wat vroeg, maar ik gooi 'm er vast in......
IK vind het op zich wel raar hoor, die 'nazorg' qua deze operatie. Voor de operatie zeggen ze '6 weken niet tillen en stofzuigen' (over dat laatste heb ik nogal ophef gemaakt.. dat ik de boodschappen moet doen oké, maar dan óók nog stofzuigen )

Na de operatie werd ineens gezegd dat voor dat stofzuigen maar 2 weken stond (pfoei) en hij maandag weer aan 't werk zou kunnen gaan! Hij mag er alleen niet heen fietsen, dus dat is lastig Hij blijft dan ook nog even thuis, kijkt het per dag aan. 't Zou niet best zijn als hij te snel weer aan 't werk gaat en er komen complicaties, natuurlijk.
Later is nu
Ahhh, daar is onze lieverd Leo weer, Alles goed?

Fijn Droomvrouw, '' mannie'' weer thuis.

Dat zijn vooruitgang maar flink doorzet.

PM, vindt het wel erg koud in de sneeuw.

Er zit natuurlijk, nog geen gram vet op die botten, en haar vacht is niks.

Plus wat je gisteren zei, die ijsklonters tussen de pootjes, brrrrr.

Mijn grotie, is pas naar de trimmerT geweest, dus heeft veel minder last.

Ik heb voor PM een spijkerjack gekocht, maar ze is er niet weg van.

Ik laat het achterwege, want het gaat ZO goed, met de zindelijkheid, ze is het gewoon, dat wil ik niet verstoren met fratsen.

Bij mij beneden, ligt een föhn, en daar maak ik de pootjes mee droog

Vanmorgen eitjes, voor de dames gekookt, maar PM vond het eng .

Ze rende ervoor weg

Maar ze wordt ondeugend, als ze blij is, gaat ze rennen, vergeet haar plek in de roedel, springt bij bejaarde Grotie in de mand, geeft een liefdesbijt, en spurt weer weg.

Ze kan nu trap op, trap af, je lacht je dood.

Het is een heerlijk beessie, en dat is het.

Fijne dag allemaal !!

Dat, het nog zo'n zware ingreep is dames, de galblaas verwijderen.

Daar kijk ik van op.

Neem maar geen risico, DroomVrouw, beter voorkomen, dan genezen.

Ik plak een plaottie voor je man.

En ja lieverd, het plantsoen is P R A C H T I G., echt!
De ingreep is dus op zich niet meer zo zwaar, maar van te voren gaan ze uit van de 'klassieke' ingreep, waarbij echt gesneden werd. Tegenwoordig doen ze het als kijkoperatie (oid) maar het kán fout gaan en dán gaat het mes erin. Maar goed, je wordt wel wat uit je lichaam gesneden en ze moeten door lagen spier- (en vet)weefsel. Dat wordt onderhuids gehecht en dergelijke.

Ach.. zolang hij lopend patiënt is en zich voornamelijk in bed ophoudt, kan ik het wel aan, die verzorging

Leuk dat PM het zo goed doet! Heerlijk dat zo'n beest zich dan toch zo snel herstelt. De mijne gaat bij erge sneeuw onder de douche. Vindt ie niets, maar het is er wel snel uit.
Later is nu
quote:Eindeloos schreef op 07 december 2012 @ 11:12:

En ja lieverd, het plantsoen is P R A C H T I G., echt!Dus eigenlijk zou ik nu met fototoestel op m'n fietsie die kant op moeten.. eh.. ehm.. neuh.. maar even niet
Later is nu
Ik los het voor je op,.......

Had een berichtje gemist,

Tuurlijk is een ingreep nooit niks.

Had begrepen, dat het middels een kijkoperatie kan.

Dat valt dan weer een beetje mee.

Ga je je snuit ook föhnen, na het douchen, of gewoon handdoekdroog, ?
Mooi! Dank

(wel plantsoen en geen snuit? tsk)

Handdoekdroog. Ik heb geen goed werkende föhn
Later is nu
Later is nu
1
Stuur ze mij!
Later is nu
Even via de mail?

Ik ben nu weer HTC Sync aan het downloaden, gaat ook niet zo voorspoedig.

Ik krijg allemaal waarschuwingen,
Ja, via de mail.

ik doe even een vriendschapsverzoekje, oke?
Later is nu
Is goed Droomvrouw!
done
Later is nu
Ha wat een gezelligheid weer hier!

Met mij is het wel goed hoor Eindeloosje en met jou?

Heerlijk he, dat je nieuwe huisgenoot het zo goed doet, wat een knapperd is ze dat ze het zindelijk zijn al doorheeft. Echt snel zeg!

Dream, wat ik zeg, ik vond het niks meevallen na de ingreep, ik was er goed ziek van wel een week of zo.

Wat een mooie plaatjes allemaal!
Volgens mij valt het met Elvis (zo heet hij op het forum, hij lijkt erop en zingt net zo ) wel mee, als ik 'm zo zie. En z'n buik is aan één kant geschoren 't Is natuurlijk nog afwachten hoe het verder gaat. Ik mag 'm in elk geval niet aan 't lachen maken.

En ik zit nu boodschappen doen uit te stellen. Morgenmiddag namelijk geen tijd voor en morgenvroeg geen zin, dat weet ik nu al
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven