vrijdagmiddagborrel

07-12-2012 18:33 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet iemand hoelang een vrijdagmiddag borrel duurt over het algemeen?
hij zou beginnen om half 6 ongeveer
Hangt er vanaf hoe gezellig het is

Vertel, vanwaar deze zeer summiere vraag? Is je vent nog niet thuis gearriveerd en ben je bang dat hij in de kroonluchters hangt met zijn aantrekkelijke collega?
Je vraagt intrigeert me! Gaat het over je partner?
Hangt van het bedrijf af. Soms duurt het een uurtje. Soms tot de volgende ochtend.
Minimaal tot 19.26
Twee uurtjes. Hooguit. Daarna nog even een happie eten en ergens een aller-aller-allerlaatste afzakker.

Kan nachtwerk worden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee ik was gewoon benieuwd
Ik dacht dat hier het VrijMiBoTo was...
Bij mij is het regelmatig een uur of 6 in de ochtend geworden.
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 18:37:

Nee ik was gewoon benieuwdMaar natuurlijk.....
Ik ook Yvonne, ik ook. Wat een domper weer. En het was al zo'n rotdag met die mislukte sneeuwstorm.
aub niet van die flauwe reacties over mijn man etc.
Waarom vraag je je dan af hoe lang die borrel duurt?

1. Dat kan je zelf namelijk ook wel bedenken en 2. Je merkt uiteindelijk vanzelf wel wanneer hij weer binnen komt wandelen. Helpt een topic niks aan.
Ohhhh, gaat het over je man? Ik dacht over een borrel!
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 18:42:

aub niet van die flauwe reacties over mijn man etc.Waarom staat dit topic dan onder relaties? Het is trouwens nog geen zeven uur hoor, geen paniek.
iemand is geprikkeeeeeeeeld
quote:Yvonne77 schreef op 07 december 2012 @ 18:39:

Ik dacht dat hier het VrijMiBoTo was...Aangezien de vraag beantwoord is kunnen we dit topic wellicht gebruiken als VMBT, als TO het niet erg vindt?
Iedereen weet toch dat die vrijdagmiddagborrel gewoon staat voor een orgie in de bedrijfskantine.
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 december 2012 @ 18:41:

Ik ook Yvonne, ik ook. Wat een domper weer. En het was al zo'n rotdag met die mislukte sneeuwstorm.Tja, geen weer-alarm, wel pms-alarm hier
0
Ik vind s'eau oui s'eau bedrijfskantines altijd bijzonder erotiserend. Ik hoef maar een koffieautomaat te zien en ik bespring de eerste de beste man die ik tegenkom, getrouwd of niet. Hebben jullie dat nou ook?
quote:Rara70 schreef op 07 december 2012 @ 18:45:

Iedereen weet toch dat die vrijdagmiddagborrel gewoon staat voor een orgie in de bedrijfskantine.zozooo en dat nog wel elke week ^^
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 18:46:

haha.. ik was idd serieus gewoon benieuwd. Mij maakt het niks uit tot hoelang het duurt .. vroeg het me gewoon af... jeetje waarom zitten hier alleen maar mensen die kicken op mannen die vreemdgaan of dat soort relatiecrisis... soms begin ik te denken dat hun relatie gewoon zwaar f*ckt up is :$Yep, dit wordt een vrijmiboto. Thanx!
Staan de piepers te verpieteren op het vuur mamabrenda?

Zou het uitzetten hoor; zo"n orgie neemt nogal at tijd in beslag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven