Hoe update ik mijn iPhone

08-12-2012 18:38 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien heel dom, maar moet ik mijn iPhone qua software updaten of zo.

En hoe doe ik dat dan, via welke website. En mocht iemand zeggen via Apple , mag ik dan de link want ze hebben zooooooo veel sites...

De iPhone is vd zaak en ik heb er eigenlijk nooit ove nagedacht totdat ie beetje sloom werd....

Hartelijk dank voor meedenken
Stap 1; men opent TWEE topics..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Via iTunes. Aankoppelen en updaten.

Of gewoon via je iPhone zelf, die geeft je updates ook gewoon aan, zorg dat je hem in het stopcontact hebt, aangesloten bent op Wifi en... updaten maar!
iPhone aansluiten op je computer, dan opent iTunes vanzelf, en dan komt ie als het goed is zelf met een vraag voor update.

Apps update je in de appstore op je iPhone.
Meestal gewoon bij je instellingen
quote:Dyaa schreef op 08 december 2012 @ 18:42:

Meestal gewoon bij je instellingenInstellingen - Algemeen - Software update
quote:SeptemberGirl schreef op 08 december 2012 @ 18:44:

[...]

Nee hoor.Jawel hoor, daar geeft hij ook gewoon de updates aan, je kunt ook updaten zonder iTunes!
Instellingen - Algemeen - Software update.

Daar geeft hij aan of je software up to date is, zo niet, dan kun je hem ook vanaf daar updaten.
De stekker erin heb ik nog nooit gedaan. Bij updaten druk ik gewoon op update alles. Ook die i.o.s. heb ik zo gedaan. Waarvoor die stekker erin dan Vinyl?
quote:Vinyl schreef op 08 december 2012 @ 18:46:

Instellingen - Algemeen - Software update.

Daar geeft hij aan of je software up to date is, zo niet, dan kun je hem ook vanaf daar updaten.Dank voor de info, weer wat geleerd.
Als de update te groot is moet het via iTunes.
quote:Isabelle41 schreef op 08 december 2012 @ 18:49:

De stekker erin heb ik nog nooit gedaan. Bij updaten druk ik gewoon op update alles. Ook die i.o.s. heb ik zo gedaan. Waarvoor die stekker erin dan Vinyl?

Maar dat zijn de apps. Niet het systeem denk ik.

Systeem gaat dus via de route die ik net gaf of via iTunes.

Hij geeft zelf aan de stekker er in te doen, dat als het lang duurt, hij niet per ongeluk leeg gaat terwijl er een update gaande is, dan ben je verder van huis....
Instellingen, algemeen , maar daarna software update zie ik niet staan.

En hoe weten jullie dat ie geüpdatet moet worden. Hoe had ik dat kunnen weten.
Krijg je automatisch een melding van, als een nieuwe updat beschikbaar is.
Ok Vinyl. Die laatste update van i.o.s bedoel je dan toch? Die best lang duurde. Gelukkig was de telefoon net opgeladen toen ik zag dat er een update was maar voortaan de stekker erin.
Aha..ik krijg daar nooit een bericht van. Hoe krijgen jullie?
quote:Isabelle41 schreef op 08 december 2012 @ 19:03:

Ok Vinyl. Die laatste update van i.o.s bedoel je dan toch? Die best lang duurde. Gelukkig was de telefoon net opgeladen toen ik zag dat er een update was maar voortaan de stekker erin.Ja, precies, die!
quote:madeliefje1970 schreef op 08 december 2012 @ 19:01:

Instellingen, algemeen , maar daarna software update zie ik niet staan.

En hoe weten jullie dat ie geüpdatet moet worden. Hoe had ik dat kunnen weten.

Wat zie jij dan als je op Algemeen klikt?

Bij mij staat er van boven naar beneden:

Info

Software update

Gebruik

etc.

Maar mss is je systeem nog héél oud? Dan toch maar even aan je iTunes hangen!
Aha, dan staat software update er niet bij mij mij. Ik hang hem À mijn iTunes..... Spannund....
Is het gelukt?
Nee het is niet gelukt. Ik moet heb hem aan de iTunes gelegd en ook die moet ik dan updaten. En dan geeft hij een foutmelding aan. Als die foutmelding eruit is kan ik mijn iPhone updaten.

Maar inmiddels ben ik wel veel wijzer hoor. Dus dank aan jullie allemaal. Ik weet nu wel hoe ik zou moeten en updaten.

Graag wil ik de topic afsluiten.dank dank dank
Madeliefje, iTunes is gewoon een rotprogramma. Hoop dat het je lukt!
Springding: ik heb eerst alle i tunes software van mijn pc gehaald en daarna opnieuw geïnstalleerd en daarna de iPhone geüpdatet... Al met al was ik uur of drie mee zoet.

Mijn probleem met Apple is dat ik de stappen niet altijd logisch vindt en er komt ook niet altijd in beeld u heeft dat en dat gedaan doe nu zus en zo..... En voor een digibeet als ik is dat rampzalig.

Nu staat er opeens weer fotostream op mijn iPhone..... Kan ik gvr weer uitzoeken wat dat is....

De tranen zijn weer gedroogd (van nijd) en alles doet het weer.

Dank jullie allemaal.
Als je IPhone langzaam is kan het ook zijn dat je je apps nooit afsluit. Dan gaat ook de batterij snel leeg. Als je twee keer op de home button drukt achter elkaar, komen onderin alle actieve apps in beeld. Als je daarop drukt (ingedrukt houden) komt er een kruisje en kan je het afsluiten. Dat moet je elke dag even doen. Wist je dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven