Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Ja lieve Lé, we houden dit topic in ere!

Ik ben blij te lezen, dat je goed gaat, vrouw, heerlijk.

Ik las elders, dat je zondag 2 bomen op gaat tuigen.

Wat een gezelligheid en weelde.

Is het mooie poppenhuis voor Fien al onderweg.??

Als het goed is, plaatst Droomvrouw, zo wat foto's van de snuiten.

Fff checken, .............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
ik heb nog niets gezien Eindeloos.. Wel een goede reden om nog geen boodschappen te gaan doen
Later is nu
Het poppenhuis is nog niet besteld, ik moet eerst mijn zuurverdiende filmgeld binnenkrijgen helaas. Maar goed, ik hou de moed er in!

Ben benieuwd naar de foto's!
Kijk nou wat een mooie glitter ik vond

Later is nu
Het eerste contact is gelegd.. de spanning stijgt

Hier thuis is net besloten dat we vanavond broodje hamburger eten. Ik vind dat zoon dat wel klaar kan maken, persoonlijk. Dus nadat ik de foto's gekregen heb, ga ik boodschappen doen, niet teveel, en in bad ofzo.
Later is nu
(en Leo denkt natuurlijk steeds als de laatste reactie van mij komt "jaaaa.. de foto's staan erop!)

Later is nu

Later is nu
Later is nu
1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Dreamer schreef op 07 december 2012 @ 15:05:

Kijk nou wat een mooie glitter ik vond

[afbeelding]Echt wel Prachtig!
Later is nu
Droomvrouw, Je bent een S C H à T !

Dankjewel!

Voor jou!

Dankje.. graag gedaan hoor

En ik kom gewoon nog een keer langs om je photobucket uit te leggen Ik heb je emailadres! (en jij het mijne)

Ik zit morgenmiddag in een kunstpand bij mij in de buurt, vrijwilligerswerk. Normaliter zitten we met z'n 2en, morgen zit ik alleen. ~zucht~ op zaterdag is het meestal erg rustig.

Nahja. Neem wel een boek mee.. of schilderspullen waar ik al een half jaar wat mee wil doen
Later is nu
Je bent, te alle tijden welkom. !

Ja, in je uppie is nooit leuk.

Dan gaat de tijd ook zo langzaam.

Wie weet wordt het morgen lekker druk, je weet maar nooit.

Ik ga voor je duimen.

Niet voor een invasie, maar wel lèkkere drukte.
1
-14 Brr..!

Mooi verhaal van dat dansen. Hier ook wel met huilende kinderen. Je weet niet meer wat je moet doen op den duur, dus doe je de gekste dingen en die blijken te werken

Ik zit met zoon nog naar één van zijn favoriete programma's te kijken "Storage Wars" mensen die storage boxen opkopen en dan kijken voor hoeveel je het spul weer kwijt kan. Pareltjes vinden ze soms. Zo triest dat mensen hun storagebox niet meer kunnen betalen en waardevolle spullen hebben liggen.

Maar ook bizarre spullen.

En rare kandidaten

Later is nu
Goedemorrege allemaal,

Droomvrouw, leuk is dat programma hè, wat je gisteren keek.

Wat ik ook graag kijk, ( maar ook wel triest vindt), is van dat pandjeshuis in Detroit.

Ik ben daar geweest, toen ik in de USA was, in een vorig leven.

Maar van die storage, kan verrassend uitpakken. + en -.

Fijne middag in de galerie.
Haihai

ik had gezellige aanloop in de galerie vandaag. Leuk hoor
Later is nu
Leuk Droomvrouw, gezellig voor je.

Dan heb ik niet de hele nacht, voor niks liggen duimen,
Nou, dankjewel
Later is nu
Later is nu

Later is nu
Wat een heerlijk kopje koffie, serveer je daar!

Daar hoort een glitter bij.

En nog 1 voor de koude nacht, die komt.

Is manlief aan de beterende hand?

Ja, volgens mij wel, maar hij moet steeds hoesten. Pijnlijk!

Vanmorgen onverwachts bezoek met een cadeautje voor hem. Was leuk, maar we liepen allemaal nog in pyjama

Vanavond op het nieuws: er was een koude nacht voorspeld, maar het viel mee. Het kwik kwam niet lager dan -13,5..

NIET KOUD???

Pf..

Lekker warm vuurtje d'rbij
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven