Dongle
zaterdag 8 december 2012 om 17:40
Er is zoveel keus en zoveel mogelijkheden dat ik het niet meer snap. Misschien dat er hier iemand is die mij verder kan helpen.
Ik wil in het buitenland kunnen internetten, zonder perse naar een wifi spot of internet café te hoeven gaan. Daar wil ik een dongle kopen.
Ik ben op zoek naar een betaalbare (liefst zo goedkoop mogelijke) netbook of tablet waarin ik dus de usb stick kan doen om zo het internet op te kunnen gaan (surfen op het net en youtube kijken - meer zal ik er niet mee hoeven doen).
Heeft iemand ervaring of een goede tip?
Ik wil in het buitenland kunnen internetten, zonder perse naar een wifi spot of internet café te hoeven gaan. Daar wil ik een dongle kopen.
Ik ben op zoek naar een betaalbare (liefst zo goedkoop mogelijke) netbook of tablet waarin ik dus de usb stick kan doen om zo het internet op te kunnen gaan (surfen op het net en youtube kijken - meer zal ik er niet mee hoeven doen).
Heeft iemand ervaring of een goede tip?
zaterdag 8 december 2012 om 17:51
De essentie van zo'n dongle is de simkaart plus het data-abonnement dat je neemt. Bij veel tablets kun je de simkaart rechtstreeks in het apparaat stoppen. Geen dongle nodig dus.
Of dit bij laptops ook al kan, weet ik eigenlijk niet.
Maar met een beetje internet en YouTube verbruik je al snel een hoop data, dus ik ben bang dat het sowieso een prijzig grapje wordt zo.
Of dit bij laptops ook al kan, weet ik eigenlijk niet.
Maar met een beetje internet en YouTube verbruik je al snel een hoop data, dus ik ben bang dat het sowieso een prijzig grapje wordt zo.
zaterdag 8 december 2012 om 17:53
Neem een Droam mee! Heb ik ook gedaan, ideaal. Je eigen Wifi hotspot waar je drie vijf apparaten op kunt laten draaien. IDEAAL!!
www.droam.nl
www.droam.nl
zaterdag 8 december 2012 om 18:05
zaterdag 8 december 2012 om 18:09
zaterdag 8 december 2012 om 21:52
quote:oddjobx schreef op 08 december 2012 @ 21:36:
´t Kan alweer sneller.
Dat van 2imagine, 5x zo snel, en ook 4G LTE:
http://www.4gsource.net/b ... -4g-lte-in-one-stick.html
Is die draadloos? Ik ken hem niet, maar ik zie alleen Windows platform.
De mijne is een router. De stick van link is enkel modem
´t Kan alweer sneller.
Dat van 2imagine, 5x zo snel, en ook 4G LTE:
http://www.4gsource.net/b ... -4g-lte-in-one-stick.html
Is die draadloos? Ik ken hem niet, maar ik zie alleen Windows platform.
De mijne is een router. De stick van link is enkel modem