Het grote glittertopic
zondag 9 december 2012 om 10:12
LayV, wat een ongelooflijk plaatje. Dat ze bestaan.. echt..
M'n hond hipt overigens af en toe nog, zeker wanneer hij uitglijdt (en daar lach ik dan een beetje om, mag ik daarom lachen?.. hij komt altijd zo lief kwispelend bij mij als ik eens uitglij.. volgens mij lacht hij dan ook )
Hoe gaat het met het pootje van jouw hondje, Leo?
M'n hond hipt overigens af en toe nog, zeker wanneer hij uitglijdt (en daar lach ik dan een beetje om, mag ik daarom lachen?.. hij komt altijd zo lief kwispelend bij mij als ik eens uitglij.. volgens mij lacht hij dan ook )
Hoe gaat het met het pootje van jouw hondje, Leo?
Later is nu
zondag 9 december 2012 om 10:38
Met de poot van Frieda gaat het ook wel redelijk inmiddels Droompje, ze loopt er weer op zo nu en dan. Soms houdt ze 'm nog omhoog. Vooral als wij kijken hahaha!
Ik deed ook aan de verwaarloos de afgelopen dagen glitterbipsen en dat is niet mooi van me want ik ben tenslotte de grote glittesloerie hier en ik heb jullie aangezet tot liederlijk glitterplakgedrag en dan zelf niet op komen dagen.....
Kan niet he.
Het is de afgelopen week gewoon een rotweek geweest min of meer. Man tot gisteren in het buitenland en pijn, pijn, pijn in het ongeopereerde been + het gevoel dat het allemaal een beetje langs me heengaat, het leven, hier in de uiterwaarden van ons land. Ik wil eigenlijk wel weer naar huis verhuizen. Terug naar de Randstad, naar mijn oude leven. En ik weet nog steeds niet wat ik met mijn vader aanmoet.
En dat glittert niet zo lekker allemaal.
Maar goed, ik ga nu weer even een mooie plaat zoeken. Want ik vind het hartstikke fijn dat jullie er zijn elke dag!
Ik deed ook aan de verwaarloos de afgelopen dagen glitterbipsen en dat is niet mooi van me want ik ben tenslotte de grote glittesloerie hier en ik heb jullie aangezet tot liederlijk glitterplakgedrag en dan zelf niet op komen dagen.....
Kan niet he.
Het is de afgelopen week gewoon een rotweek geweest min of meer. Man tot gisteren in het buitenland en pijn, pijn, pijn in het ongeopereerde been + het gevoel dat het allemaal een beetje langs me heengaat, het leven, hier in de uiterwaarden van ons land. Ik wil eigenlijk wel weer naar huis verhuizen. Terug naar de Randstad, naar mijn oude leven. En ik weet nog steeds niet wat ik met mijn vader aanmoet.
En dat glittert niet zo lekker allemaal.
Maar goed, ik ga nu weer even een mooie plaat zoeken. Want ik vind het hartstikke fijn dat jullie er zijn elke dag!
zondag 9 december 2012 om 10:40
Wat een lieve honden allemaal. Eindeloos je kan wel zien dat ze heel gelukkig is dat ze nu een fijn eigen thuis heeft gekregen!
Heel wat anders dan die 2 brutale, eigenwijze schatten van mij.
Jammer hé dat de sneeuw al weer weg is en 't nu blubber (hier altans) is.
Heel wat anders dan die 2 brutale, eigenwijze schatten van mij.
Jammer hé dat de sneeuw al weer weg is en 't nu blubber (hier altans) is.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 9 december 2012 om 10:52
Leo
Jammer dat je je toch niet helemaal thuisvoelt waar je nu zit. Het ziet er namelijk schitterend uit! Maarja, als je vooral vrienden en bekenden overver hebt, dan lijk je inderdaad veel te missen. Ik vond de Randstad echt verschrikkelijk, en dan woonde ik nog maar aan de rand ervan
En je verontschuldigen omdat je even niet bent geweest, dat kan natuurlijk niet tsk
Jammer dat je je toch niet helemaal thuisvoelt waar je nu zit. Het ziet er namelijk schitterend uit! Maarja, als je vooral vrienden en bekenden overver hebt, dan lijk je inderdaad veel te missen. Ik vond de Randstad echt verschrikkelijk, en dan woonde ik nog maar aan de rand ervan
En je verontschuldigen omdat je even niet bent geweest, dat kan natuurlijk niet tsk
Later is nu
zondag 9 december 2012 om 11:09
quote:Dreamer schreef op 09 december 2012 @ 11:02:
Ja, heerlijk is dat he.. glitters zoeken
Ik ben echt een waardeloze glitteraar. Want a) ik vind het zoeken ingewikkeld en b) het vanuit het ene scherm knippen en dan plakken in een ander scherm is voor mij te onoverzichtelijk en c) wat was c ook alweer?
Kortom: ik lees hier trouw, maar ik ben niet zo'n plaatjesplakkerT.
Ja, heerlijk is dat he.. glitters zoeken
Ik ben echt een waardeloze glitteraar. Want a) ik vind het zoeken ingewikkeld en b) het vanuit het ene scherm knippen en dan plakken in een ander scherm is voor mij te onoverzichtelijk en c) wat was c ook alweer?
Kortom: ik lees hier trouw, maar ik ben niet zo'n plaatjesplakkerT.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 9 december 2012 om 12:56
Wat een gezelligheid hier,
Dus, pyamaparty Droomvrouw?
Beterschap voor Droomman.
Afschuwelijk lieve Lé, die r*t pijn, en vertwijfelingen.
Dat is geen fijne combinatie.
Hopelijk komt alles, op sterke pootjes terecht.
Dank voor de complimenten van de snuiten.
De eer gaat naar DV, zonder haar geen foto's
Fijne Zondag allen !
Nu maar glitteren
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé