help

09-12-2012 19:03 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 46 jaar, nooit enige ervaring opgedaan in bdsm. Sinds een week heb ik contact met een onderdanige man die mij als meesteres wil. Ik heb totaal geen idee of ervaring.

Ik ben vandaag voor het eerst naar hem toe gegaan. Ik wist totaal niet wat ik moest doen en wat me te wachten stond.

Mijn sub, wil mij niet helpen het te leren, is er misschien een meesteres die mij op weg wil helpen ?
-Kuch-

Ik heb even geen tijd.

Wie weet komt er zo nog iemand die dat wel heeft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
50 tinten grijs lezen..
Wat wil je zelf?
Ben je überhaupt dominant? Los van ervaring dus.
Je klinkt zelf als een sub.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Je sub wil je niet helpen het te leren, hoe moet ik dat zien? BDSM valt of staat met communiceren wat je wel en niet wil. Iedere sub en iedere dominant is anders, wil anders, verlangt iets anders. Daar is geen standaard trucje voor aan te leren, dat zal bij iedere "nieuwe" dominant of sub opnieuw uitgevogeld moeten worden.
Misschien eens een rondje googelen?

(Zeker weten, dat je dit zelf wel wil?)
Wat raar dat een onderdanige man met ervaring een vrouw kiest die van toeten nog blazen weet om mee te gaan BDSM'eren.

Wat raar van jou ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Very__Cherry schreef op 09 december 2012 @ 19:08:

Je klinkt zelf als een sub.Mijn gedachte!
Er zijn op dit forum een heleboel topics volgeschreven over BDSM, zoek ze op en neem ze door, je zult er veel herkenning vinden. Daarnaast zijn er nog veel andere sites waar je als beginner veel aan kunt hebben, bijvoorbeeld wandering spirits.

Overigens zou ik je afraden aan de slag te gaan met die man zonder dat je weet wat je doen moet en wat je wilt. Ga je daar eerst maar eens in verdiepen, heb een goed gesprek met hem om te kijken of jullie matchen, en ga dan pas echt dingen uitproberen. Dit soort dingen kunnen vervelend aflopen zonder goede voorbereiding.
quote:Very__Cherry schreef op 09 december 2012 @ 19:08:

Je klinkt zelf als een sub.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb weinig ervaring met bdsm, maar ik denk wel dat het D-schap in je moet zitten anders werkt het natuurlijk voor geen meter. En jouw post zo lezende kan ik met de beste wil van de wereld geen D in je zien. Ik kan ernaast zitten natuurlijk, het is maar internet en zo.

Maar afgaande op mijn eerste indruk zeg ik: date nog even verder.
De vraag is je een week geleden voorgelegd, terwijl je 0,0 ervaring had, je geen idee hebt wat het inhoud, vandaag had je al een afspraak en nu wil je allemaal al dingen doen.

Juist.
Héb je zelf wel bdsm gedachten? Of ooit gehad voordat je vorige week die onderdanige man ontmoette?
Begin eens met heel veel te praten, in plaats van gelijk van alles te willen gaan doen.
Heb je deze meneer al eerder in het echt ontmoet? Of ken je hem letterlijk 7 dagen?
quote:Frizzy schreef op 09 december 2012 @ 19:14:

[...]

Mijn gedachte!It's my way or the subway.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:ginevra schreef op 09 december 2012 @ 19:23:

Begin eens met heel veel te praten, in plaats van gelijk van alles te willen gaan doen.Ik zou zeggen begin met een zweepje, een paar handboeien, strakke zwarte kleding, wat krachttermen en wat zware opdrachten voor je nieuwe speeltje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 december 2012 @ 19:13:

Wat raar dat een onderdanige man met ervaring een vrouw kiest die van toeten nog blazen weet om mee te gaan BDSM'eren.

Wat raar van jou ook.

Volgens mij hoeft dat niet perse raar te zijn. Als twee mensen sterk die rolverdeling voelen en dat verder willen exploreren, prima. Dat staat denk ik los van ervaring en met iedere andere spelpartner zal toch weer 'opnieuw' begonnen moeten worden.

Dat het in dit geval raar klinkt, ben ik met je eens, maar dat is meer omdat ik me o.a. afvraag of TO dominant is.
quote:viva-amber schreef op 09 december 2012 @ 19:30:

[...]

Ik zou zeggen begin met een zweepje, een paar handboeien, strakke zwarte kleding, wat krachttermen en wat zware opdrachten voor je nieuwe speeltje.Waarom strakke zwarte kleding? (Overigens ook waarom de rest? We hebben geen idee op welk vlak van BDSM hun voorkeuren, of in ieder geval de voorkeuren van de sub, liggen...)
Nou Sierra, waar blijf je? Er staan redelijk wat vragen open voor je.
@Ccake, het was ironisch bedoeld.

Mocht TO overwegen dan begint het idd bij praten, vragen en afwegen of het bij haar past en wat zij zelf wil.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Amber, ik denk dat TO het zo serieus zou opvatten... Dan nog vind ik het interessant waarom je strakke zwarte kleding noemt. Zal met beeldvorming betreffende BDSM te maken hebben, dat snap ik heus, alleen die beeldvorming is mijns inziens niet juist.
Ik wil iedereen bedanken voor de reacties en zal proberen de vragen die er bij jullie opkomen te beantwoorden.Ik heb er nog nooit over nagedacht voordat ik deze man ontmoete, maar in de "normale"relaties was ik te dominant, dus wil er gewoon mee doorgaan, omdat het me fasineerd Ik heb eerst een gesprek gehad op gelijkwaardig niveau. Gisteren heb ik hem voor het eerst gezien in zijn onderdanigheid, en ik was gisteren totaal in "shock"ik had geen idee wat me te wachten stond en ook niet wat ik moest doen, hij stond passief te wachten op een comando. Ik heb geen idee wat te doen, praten, vragen, comanderen..... ik heb hem via de chat gezegt dat ik van hem wel wat hulp kan gebruiken, daarop zei hij "nee"en zei dat hij wegging, ik weet dat hij er gewoon nog was. Ik schreef dus dan nee zeggen geen optie is, maar hij reageerd niet terug. Ik zie hem weer donderdag en wil graag ff duidelijk maken de hoe en wat. Misschien kan ik iemand bellen ??

groetjes Sierra

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven