Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
maandag 10 december 2012 om 11:19
quote:Amand schreef op 10 december 2012 @ 11:15:
[...]
Gezellig, een saua en zwembad in het paleis!
Joh, dit paleis kan je in je hoofd helemaal maken zoals jij het wil. In mijn gedachten woon ik hier met alle dienstmaagden en komen jij en de andere mannen hier af en toe gezellig langs. Voor de dames is dit misschien wel een paleis waar zij wonen met een harem van échte mannen.
Ieder zijn pleziertje
Ik zou niet geschikt zijn als sultan met een harem. De harem zou binnen de kortste keren de macht overnemen en ik zou al snel niets meer te vertellen hebben en hen moeten bedienen. Daarom hou ik het ook graag bij één vrouw.
[...]
Gezellig, een saua en zwembad in het paleis!
Joh, dit paleis kan je in je hoofd helemaal maken zoals jij het wil. In mijn gedachten woon ik hier met alle dienstmaagden en komen jij en de andere mannen hier af en toe gezellig langs. Voor de dames is dit misschien wel een paleis waar zij wonen met een harem van échte mannen.
Ieder zijn pleziertje
Ik zou niet geschikt zijn als sultan met een harem. De harem zou binnen de kortste keren de macht overnemen en ik zou al snel niets meer te vertellen hebben en hen moeten bedienen. Daarom hou ik het ook graag bij één vrouw.