Tegen de tijd dat de eerste schoolkinderen vrij hebben, gaan wij weer werken!
Heerlijk, de pretparken zijn nog rustig, de zwembaden niet vol en de camping bijna uitgestorven. Er zijn alleen ouders met kleine kinderen en ouderen zonder kinderen.
Nog 5 weken en 3 dagen. Mnalief gaat over 3 dagen alvast een klein voorproefje nemen van 2 nachten (en vast wat dingen regelen met onze contactpersoon aldaar). Maar over ruim 5 weken gaan we ruim 3 weken door China banjeren.
En het ergste is, ik ga dan waarschijnlijk niet eens op vakantie, heb alleen drie weken vrij... (nog harder: )Maar als het zo'n mooi weer als nu ga je heel hard lachen!
En het ergste is, ik ga dan waarschijnlijk niet eens op vakantie, heb alleen drie weken vrij... (nog harder: )nog 11 weken....en ik ga ook niet weg.....EN ik heb maar 1 weekje vakantie....
Ik nog 3 maanden en 2 weken! Maar sinds we geboekt hebben, zijn er al weer bijna 3 maanden omgevlogen en nu is het lekkere seizoen weer aangebroken dus voor dat je het weet, is het zover!
Ja, we hopen écht op mooi weer, dan vermaken we ons wel hoor (sowieso wel, maar met mooi weer net iets meer ) Dagjes weg, waddeneilanden bezoeken, strand, terraszitten, bbqen in onze mooie tuin... maar een vooruitzicht op een lekkere strandvakantie was wel erg fijn geweest!
Maar ik zie dat mamalief nog zieliger is één weekje maar, das ook niet veel. Heb je een andere keer langer vakantie dan?
Ik moet voor mijn grote vakantie nog lang wachten nl tot half november,heb de eerste week van sept een weekje vrij maar dan weet ik nog niet of we weggaan.
Verder in de zomer een aantal keer een maandag en/of een vrijdag vrij.
Ik ga ook pas in november lang op vakantie, dus dat duurt nog zo'n 6 maanden, wel tussendoor een paar lange weekendjes en in juni zelfs een weekje vrij gepland, maar nog niks gepland daarvoor, wordt waarschijnlijk gewoon thuisblijven.
Komende dinsdag vertrekken we voor een fijne wandelvakantie naar het zuiden des lands! Ik heb nu 3 weken zomervakantie (wij zijn altijd vroeg, in het voorseizoen).
Anoniem_66403
vrijdag 9 mei 2008 om 09:05
Voor mij duurt het nog wel 4 maanden. Maar ik moet niet zeuren, ben pas 2 maanden terug van 4 maanden avontuur. En nu maar hopen op een warme zomer:)