Pizza Ferrari
maandag 10 december 2012 om 13:24
maandag 10 december 2012 om 21:31
Ik heb er een geleend van een vriendin en je kunt er lekkere pizza's mee maken, maar het is echt een ding op je aanrecht. Een Italiaanse collega gaf mij de goudentip voor een lekkere pizzabodem. Ga naar het tuincentrum en koop daar een hardstenen tuintegel. Ik heb een marmersteen voor 11 euro gekocht en het werkt echt geweldig.
dinsdag 11 december 2012 om 10:29
Ja, inderdaad, dat is dè tip van Kimmy. Je legt de steen in de oven, je zet de oven op de allerhoogste stand en je legt je pizza op dit steen. Ik leg er zelf wel bakpapier onder, omdat ik 'm er anders niet vanaf krijg. De pizza is zo klaar en heerlijk knapperig.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 11 december 2012 om 10:36
quote:kimmy73 schreef op 10 december 2012 @ 21:31:
Ik heb er een geleend van een vriendin en je kunt er lekkere pizza's mee maken, maar het is echt een ding op je aanrecht. Een Italiaanse collega gaf mij de goudentip voor een lekkere pizzabodem. Ga naar het tuincentrum en koop daar een hardstenen tuintegel. Ik heb een marmersteen voor 11 euro gekocht en het werkt echt geweldig.Ik zag bij Airmiles dat je een pizzasteen gratis kan bestellen voor airmilespunten. Ik denk dat ik hem ga bestellen, ik heb er genoeg punten voor.
Ik heb er een geleend van een vriendin en je kunt er lekkere pizza's mee maken, maar het is echt een ding op je aanrecht. Een Italiaanse collega gaf mij de goudentip voor een lekkere pizzabodem. Ga naar het tuincentrum en koop daar een hardstenen tuintegel. Ik heb een marmersteen voor 11 euro gekocht en het werkt echt geweldig.Ik zag bij Airmiles dat je een pizzasteen gratis kan bestellen voor airmilespunten. Ik denk dat ik hem ga bestellen, ik heb er genoeg punten voor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 11 december 2012 om 10:57
MV, da's een prima investering, zo'n pizzasteen. Hij werkt ook geweldig voor het zelf bakken van broden in je oven!
http://uitdekeukenvanarde ... l/2007/03/pizzasteen.html
http://uitdekeukenvanarde ... l/2007/03/pizzasteen.html