Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
maandag 10 december 2012 om 14:50
quote:wdr schreef op 10 december 2012 @ 14:35:
Deedee, blijf! We hebben een plek voor je gereserveerd in het bubbelbad en de glühwein staat warm...hmmm heb eigenlijk wel zin in een warm bubbelbad... Maar is het goed als ik het nog even bij koffie houd? Volgens mij zit er nog genoeg alcohol in mijn bloed
Deedee, blijf! We hebben een plek voor je gereserveerd in het bubbelbad en de glühwein staat warm...hmmm heb eigenlijk wel zin in een warm bubbelbad... Maar is het goed als ik het nog even bij koffie houd? Volgens mij zit er nog genoeg alcohol in mijn bloed
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 10 december 2012 om 16:22
maandag 10 december 2012 om 16:29
quote:LadyDarbanville schreef op 10 december 2012 @ 16:22:
Door dat plaatje van merano krijg ik nu vreselijk veel zin in een Irish Coffee..... ik weet het, een echte whiskeydrinker vindt dat afschuwelijk, maar I love it.
Lekker warm, met slagroom en al... heerlijk.Nee hoor, kan best. Ik word er alleen altijd zo sloom van. Dát + de sauna = ronkend in slaap vallen.
Door dat plaatje van merano krijg ik nu vreselijk veel zin in een Irish Coffee..... ik weet het, een echte whiskeydrinker vindt dat afschuwelijk, maar I love it.
Lekker warm, met slagroom en al... heerlijk.Nee hoor, kan best. Ik word er alleen altijd zo sloom van. Dát + de sauna = ronkend in slaap vallen.