herkennen jullie dit?

10-12-2012 19:02 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of jullie dit herkennen:

Ik heb vaak dat als ik ergens tegen op zie of ergens erg gestresst voor ben. En me dan zó druk kan maken om.niks

Maar achteraf valt t allemaal mee en als je het dan achter de rug hebt, en je bent thuis dat je er opeens een last van je schouders afvalt, en dat je dan opeens hoofdpijn heb omdat je.je niks voor.niks druk heb gemaakt en dat soort dingen.

Vroeg me af, of jullie dat ook hebben
Hoofdstadpijn?
euhm... nee, hoofdstadpijn herken ik niet...
Wat een humor hierboven.

Ja, ik herken dat wel. Heel vervelend.
Nee, heb nog nooit hoofdstadpijn gehad.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Yup. Ik beschouw het als een teken dat ik dingen veel te groot maak ten koste van mijn eigen welzijn; er zijn maar weinig zaken echt belangrijk.
Ik krijg als 010-er ook altijd pijn als ik in de hoofdstad kom. Vervelend is dat.
Sorry, forum.mobiel, had er niet zó snel na gekeken! Mijn touchscreen werkt niet altijd mee, kan gebeuren
Hoofdpijn van Amsterdam?? Echt niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Men zegt niet voor niets: een mens lijdt dikwijls nog het meest door het lijden dat hij vreest.
Probeer eens de RET methode (even Googlen) uit voor iets waar je je enorm druk over maakt.

Ik heb dat vooral rondom een examen, hoe eenvoudig ook. En af en toe op mn werk. Heel irritant... Maar deze methode werkt wel!
Ik heb dat ook weleens, vroeger veel vaker dan nu. Maar als ik me te veel druk heb gemaakt of veel heb gestresst span ik onbewust allerlei spieren aan in m'n nek, zodra ik dan weer ontspannen ben krijg ik barstende koppijn! Ofwel: probeer je wat minder druk te maken!
quote:Amand schreef op 10 december 2012 @ 19:11:

Yup. Ik beschouw het als een teken dat ik dingen veel te groot maak ten koste van mijn eigen welzijn; er zijn maar weinig zaken echt belangrijk.Ja, helemaal mee eens.
Ja ik herken het precies. Ik heb het na elk tentamen, elke moeilijke confrontatie, ik had het na m'n rijexamen, ik heb het als de vakantie begint... Achja. Gelukkig bijna altijd op een moment dat ik mag chillen (:
Ik herken dat ook hoor. Heel vervelend!
Ik herkend dat ook, ik kan me zo druk maken om bijv nieuwe situaties die 9 van de 10 keer hartstikke meevallen. Het is bij mij meer de angst van het onbekende denk ik
Ik heb het ook heel erg.
Ik had het wel. Nu niet meer, ik heb nu meer rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven