Rare SMS

11-12-2012 17:47 10 berichten
Ik werd op mijn vaste lijn gebeld en er was een SMS van de KPN dienst van een 06 nummer en de boodschap was "help". Het overviel me dus pas na 2 x beluitern begreep ik dat de boodschap Help was. Ik zoek een pen(waar liggen die dingen als je ze nodig hebt) om het 06 nummer te noteren maar je mag hem maar 3x beluisteren en het ging te snel.

Nu heb ik nog eens zitten denken. Waarom niet mijn 06 bellen en Help roepen og het dan inspreken op mijn vaste nummer. Geen naam niets. Is dit een scam of zo?
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is het een broekzak-oproep geweest. In je telefoon staan kant en klare format-berichtjes zoals: Bel straks, of Ik zit in vergadering, etc. en als een telefoon een eigen leven is gaan leiden in een tas of zak, dan kan zoiets gebeuren als wat jij beschrijft.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Misschien broekzak

Maar help is wel raar
Dus is het 06 nummer niet meer te achterhalen?

KPN bellen met dit verhaal misschien een idee? Hoewel het heel vaag is, zou ik niet graag zo'n sms willen hebben.... stel je voor dat het wel iets is... Getsie!
"Help", het lijkt wel een topic op het Viva Forum.
Mss een sms van Coco? Stond er ook bij: "Wanhopig" of "dringend"?
Ik vond "Help"ook niet zo grappig maar ik dacht nog als ik zo'n 06 nummer zou bellen dan kan ik op zich bij en betaallijn komen. Enfin, ik dacht dat misschien meer mensen zo'n sms hadden gekregen en mijn vrienden of familie zijn niet zo dramatisch van aard dus die kunnen het niet zijn. Hoop ik.
quote:kettle schreef op 11 december 2012 @ 18:47:

Mss een sms van Coco? Stond er ook bij: "Wanhopig" of "dringend"?
quote:kettle schreef op 11 december 2012 @ 18:47:

Mss een sms van Coco? Stond er ook bij: "Wanhopig" of "dringend"?Flauw
Het zou mij ook niet lekker zitten, toch even bellen met je provider?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven