pizzarette, leuk?
dinsdag 11 december 2012 om 19:08
Hoi, ik was benieuwd of er mensen zijn die de pizzarette hebben en zo ja of je er tevreden over bent en/of je het vaak gebruikt? Ik kan me ook zo maar voorstellen dat het zon ding is dat je een keer gebruikt en dan 5 jaar in de kast laat staan. Aan de andere kant, het lijkt me een leuk alternatief voor gourmetten...is het de 64,- euro waard?
dinsdag 11 december 2012 om 19:12
dinsdag 11 december 2012 om 20:02
dinsdag 11 december 2012 om 20:14
Bij de Lidl worden ze ook verkocht. Scheelt nogal qua prijs. http://www.lidl.nl/cps/rd ... rdate=&ar2=&ERR=noservice
dinsdag 11 december 2012 om 20:25
Ja wij hebben m en gebruiken hem ongeveer 1 x per maand. De pizzabodems krijgen wij wel knapperig. Je moet het deeg alleen niet te dik maken. Het voordeel is dat iedereen zijn eigen pizza kan samenstellen. Als wij het met vrienden doen maak ik er nog allerlei dingen bij omdat er maar 5 mini pizza's inpassen.
Kijk trouwens eens op sites als jouwaanbieding.nl daar staan ze nog wel eens goedkoop op.
Kijk trouwens eens op sites als jouwaanbieding.nl daar staan ze nog wel eens goedkoop op.
dinsdag 11 december 2012 om 20:48
Ja dochter van 8 vindt het erg leuk en ook andere kinderen vinden het leuk die hier gegeten hebben. Ik maak zelf allemaal rondjes pizzadeeg op goed formaat. Snij allerlei groentes, ananas, geraspte kaas, etc en iedereen gooit op zijn pizza wat hij lekker vindt. Enige is dat je wel die spatels onder het deeg uit moet halen als ze in het 'oventje' liggen, anders wordt de bodem niet lekker.