pizzarette, leuk?

11-12-2012 19:08 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik was benieuwd of er mensen zijn die de pizzarette hebben en zo ja of je er tevreden over bent en/of je het vaak gebruikt? Ik kan me ook zo maar voorstellen dat het zon ding is dat je een keer gebruikt en dan 5 jaar in de kast laat staan. Aan de andere kant, het lijkt me een leuk alternatief voor gourmetten...is het de 64,- euro waard?
Wat is het?
Tig mini pizza's gaan tegen staan, bovendien wordt het apparaat lang niet heet genoeg voor een snel goed knapperig gebakken pizza.

Meestal heeft een gourmetstel twee etages, eentje met een grillstand. Dat gedeelte wordt heter (bij een goed apparaat) dan die hele pizzarrette dingen.
Newcitten, Google maar even, soort gourmetten voor pizza's ...
Volgens mij is er een pizza-hype. Zou dus nog even wachten met aanschaffen, over een half jaartje zijn ze voor vele tientjes minder te koop.
Ik heb hem thuis staan, een paar maanden geleden kado gekregen, maar nog niet gebruikt...

Ook ik vraag me af of ie wel warm genoeg wordt, maar misschien moet ik het maar gewoon een keer uitproberen!
Everytime you make a typo, the errorists win.
En ik vraag me ook nog steeds af of ik er per se van die kleine pizza's in moet maken op die spatels, of dat ik ook een grote pizza kan maken?!
Ja, je hebt toch ook van die pizza ovens, die verkopen ze veel in Turkse huishoudwinkels...maar 65 euro vind ik best prijzig!
Bij de Lidl worden ze ook verkocht. Scheelt nogal qua prijs. http://www.lidl.nl/cps/rd ... rdate=&ar2=&ERR=noservice
Ja wij hebben m en gebruiken hem ongeveer 1 x per maand. De pizzabodems krijgen wij wel knapperig. Je moet het deeg alleen niet te dik maken. Het voordeel is dat iedereen zijn eigen pizza kan samenstellen. Als wij het met vrienden doen maak ik er nog allerlei dingen bij omdat er maar 5 mini pizza's inpassen.

Kijk trouwens eens op sites als jouwaanbieding.nl daar staan ze nog wel eens goedkoop op.
@ pegster, thanx voor de tip!

@silvie, wij zijn vegetarisch, dis goutmetten is niet echt een optie, maar als je best lekkere pizza's krijgt ga ik het serieus overwegen, ook leuk voor kinderen?
Silvy, heb je ook wel eens een grote pizza gemaakt ipv alleen kleine??
Ja dochter van 8 vindt het erg leuk en ook andere kinderen vinden het leuk die hier gegeten hebben. Ik maak zelf allemaal rondjes pizzadeeg op goed formaat. Snij allerlei groentes, ananas, geraspte kaas, etc en iedereen gooit op zijn pizza wat hij lekker vindt. Enige is dat je wel die spatels onder het deeg uit moet halen als ze in het 'oventje' liggen, anders wordt de bodem niet lekker.
Geen idee of het kan met ons 'oventje'. Als ik grote pizzas maak doe ik ze in de reguliere oven.
Leuk, ik heb ook een dochter van (bijna) 8, die zal het denk ik ook leuk vinden!
Het is super leuk en lekker! Wij gaan het weer met de kerst doen zijn namelijk geen vleeseters en kunnen zo zelf onze pizza samen stellen en je bent gezellig met elkaar aan tafel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven