Het grote glittertopic
donderdag 13 december 2012 om 02:34
Hallo, lieve slaap(schatten)
Slaap maar lekker,
Ik houd hier de wacht, en glitter ons weer naar pagina 1,
Pagina 2, is zoooo niet wij,
Welterusten, slaap goed..................
Slaap maar lekker,
Ik houd hier de wacht, en glitter ons weer naar pagina 1,
Pagina 2, is zoooo niet wij,
Welterusten, slaap goed..................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 13 december 2012 om 03:29
Lief Leo , ben echt een nachtmens, hou van de nacht,
De nacht is onschuldig, dat spreekt mij aan.
Overdag is is mij te rommelig.
Maar jij bent ook nog wakker ?
De nacht is onschuldig, dat spreekt mij aan.
Overdag is is mij te rommelig.
Maar jij bent ook nog wakker ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 13 december 2012 om 03:38
donderdag 13 december 2012 om 04:01
donderdag 13 december 2012 om 07:08
Aha, nachtuil
Ik ben ook vaak wakker 's nachts maar dat vind ik eigenlijk heel vervelend. Sowieso slaap ik slecht maar tegenwoordig is het vooral omdat het niet geopereerde been me knettergek maakt van de pijn.
Vannacht alleen al 3 tramadols op!
Wé is erg ziek, die heeft de hele nacht door de meest verschrikkelijke geluiden voortgebracht en moet dringend verzorgd worden. Ik vind het vreselijk voor hem. Maar ook voor mij hahaha! Want dat been, pfffffff, het doet me zo zeer, ik kan Wé er eigenlijk helemaal niet bij hebben. Fysiek bedoel ik. Maar ik ga natuurlijk voorbeeldig voor hem zorgen, o yesssss!
Dreamie, hoe is het met jouw man?
Solo, hoe is het bij jou?
Andere glitter en glamourladies, hoe is het?
Gisteren de discussie over reacties hier op het forum gelezen iemand? Staat hier op overige. Ik zou ontevreden of negatief kritischen altijd voorbeeld topics willen tippen. Dan denk ik 'kom bijvoorbeeld hier eens kijken' maar wie weet vinden ze dit ook wel stom.
Als mensen de betekenis en het idee achter glitterplaatjes niet kennen dan is het vooral gewoon een eh.... glitterplaatjestopic.
Momenteel kan ik nog niet plakken op de i-Pad. Doe ik later wel.
Ik ben ook vaak wakker 's nachts maar dat vind ik eigenlijk heel vervelend. Sowieso slaap ik slecht maar tegenwoordig is het vooral omdat het niet geopereerde been me knettergek maakt van de pijn.
Vannacht alleen al 3 tramadols op!
Wé is erg ziek, die heeft de hele nacht door de meest verschrikkelijke geluiden voortgebracht en moet dringend verzorgd worden. Ik vind het vreselijk voor hem. Maar ook voor mij hahaha! Want dat been, pfffffff, het doet me zo zeer, ik kan Wé er eigenlijk helemaal niet bij hebben. Fysiek bedoel ik. Maar ik ga natuurlijk voorbeeldig voor hem zorgen, o yesssss!
Dreamie, hoe is het met jouw man?
Solo, hoe is het bij jou?
Andere glitter en glamourladies, hoe is het?
Gisteren de discussie over reacties hier op het forum gelezen iemand? Staat hier op overige. Ik zou ontevreden of negatief kritischen altijd voorbeeld topics willen tippen. Dan denk ik 'kom bijvoorbeeld hier eens kijken' maar wie weet vinden ze dit ook wel stom.
Als mensen de betekenis en het idee achter glitterplaatjes niet kennen dan is het vooral gewoon een eh.... glitterplaatjestopic.
Momenteel kan ik nog niet plakken op de i-Pad. Doe ik later wel.
donderdag 13 december 2012 om 07:27
quote:Eindeloos schreef op 13 december 2012 @ 04:01:
En ik moet eerlijk zeggen ,ben nieuwsgierig
Een vandaag, dwwd ,nieuwsuur, p&w. Ik moet alles zien
Ben nieuwsjunkie
Dat wás ik.
Nu niet meer. Raar he? Ik lees iedere dag de krant hoor, en als iets me interesseert dan ga ik er ook wel achteraan qua lezen en soms nieuwsuitzendingen maar (heel raar) sinds Bush herkozen werd en Pim Fortuyn aan de macht kwam met beiden, in mijn ogen, beschamende toestanden tot gevolg, kon ik het niet meer aanzien en ben ik gestopt met alles volgen. Daar ben ik in blijven hangen, hoewel ik wel meer met nieuws bezig ben weer.
Nieuws over de crisis sla ik doorgaans over. Hoe struisvogelachtig ook, ik word er vooral kwaad om en verongelijkt (omdat wij er inkomensgewijs bijna 50% op achteruit zijn gegaan sinds 2009) en dat vind ik vervelende gevoelens. Ik word er dippig van.
Dus van een nieuwsopslorper, ben ik een selectieve nieuwsvergaarder geworden.
En ik moet eerlijk zeggen ,ben nieuwsgierig
Een vandaag, dwwd ,nieuwsuur, p&w. Ik moet alles zien
Ben nieuwsjunkie
Dat wás ik.
Nu niet meer. Raar he? Ik lees iedere dag de krant hoor, en als iets me interesseert dan ga ik er ook wel achteraan qua lezen en soms nieuwsuitzendingen maar (heel raar) sinds Bush herkozen werd en Pim Fortuyn aan de macht kwam met beiden, in mijn ogen, beschamende toestanden tot gevolg, kon ik het niet meer aanzien en ben ik gestopt met alles volgen. Daar ben ik in blijven hangen, hoewel ik wel meer met nieuws bezig ben weer.
Nieuws over de crisis sla ik doorgaans over. Hoe struisvogelachtig ook, ik word er vooral kwaad om en verongelijkt (omdat wij er inkomensgewijs bijna 50% op achteruit zijn gegaan sinds 2009) en dat vind ik vervelende gevoelens. Ik word er dippig van.
Dus van een nieuwsopslorper, ben ik een selectieve nieuwsvergaarder geworden.
donderdag 13 december 2012 om 10:06
Ik weet niet welk topic je bedoelt, Leo? Vertel? Of ik zoek zo wel even. Pff.. sterkte met je heup hoor. Fijn dat de geopereerde heup het wel doet!
met man gaat het goed, geloof ik. Gisteren visite gehad en hij kon zelfs zelf voor verfrissingen zorgen, nadat ik koffie en thee enzo had gedaan. Was ik blij van, want ik had zo'n pijn. Ik denk dat dat bij mij ook meespeelt in liever niet willen verzorgen. Ik zit gewoon laag in m'n energie en iemand verzorgen kost energie.
Ik ben op zich wel een nachtbraker, graag zelfs, maar om 6 uur loopt de wekker af. Dus ik kijk wel 1 vandaag en DWDD, maar die andere programma's niet. Te laat. Ook wil mn man niet alles zien, trouwens. Soms kijk ik op m'n vrije dag nog P&W bij uitzending gemist als ik een gast of onderwerp interessant vind, maar nu man steeds thuiszit, gebeurt dat ook niet zo snel. Ik kijk trouwens graag naar Kunstuur, maar dat zit in één keer niet meer bij uitzending gemist. Wel op internet, maar dan moet ik het achter de computer kijken. Daar heb ik nooit zo'n zin in.
met man gaat het goed, geloof ik. Gisteren visite gehad en hij kon zelfs zelf voor verfrissingen zorgen, nadat ik koffie en thee enzo had gedaan. Was ik blij van, want ik had zo'n pijn. Ik denk dat dat bij mij ook meespeelt in liever niet willen verzorgen. Ik zit gewoon laag in m'n energie en iemand verzorgen kost energie.
Ik ben op zich wel een nachtbraker, graag zelfs, maar om 6 uur loopt de wekker af. Dus ik kijk wel 1 vandaag en DWDD, maar die andere programma's niet. Te laat. Ook wil mn man niet alles zien, trouwens. Soms kijk ik op m'n vrije dag nog P&W bij uitzending gemist als ik een gast of onderwerp interessant vind, maar nu man steeds thuiszit, gebeurt dat ook niet zo snel. Ik kijk trouwens graag naar Kunstuur, maar dat zit in één keer niet meer bij uitzending gemist. Wel op internet, maar dan moet ik het achter de computer kijken. Daar heb ik nooit zo'n zin in.
Later is nu
donderdag 13 december 2012 om 11:35
Goedemorgen, allemaal,
Hier is de nachtuil,
Lé, wat rot nou voor je , dat je 'slechte' kant zo opspeelt.
Wat Droomvrouw zegt, fijn dat je geopereerde been goed is, wat zul jij blij zijn, als straks, alles pijnloos is.
Je zult niet weten wat je overkomt.
De beste wensen voor Wé, dat hij gauw opknapt.
Dus DV, jouw man gaat goed?
Heerlijk meis.........
Maar nu ben jij door pijn getroffen?
Verdorie!
En 6 uur is wel erg vroeg ja, dat je er àf moet, (streektaal, )
Lé, van het meeste nieuws, word je echt niet vrolijk, en kun je ook best missen, , echter ik ben ècht een nachtmens.
Ik lig wel in bed hoor, met 2 andere dames, op de warmtedeken, kaarsen aan, pimpeltje erbij.
Héérlijk.
De nacht kan niet lang genoeg zijn.
Heb ook mijn halve leven 's nachts gewerkt.
Mijn hoofdwijzers lopen denk ik verkeerd.
Ik ga dat topic ook eens opzoeken, maar eerst glitteren,
Een fijne dag, zonder pijn, als het mag....................
Voor Gatti, nog 1 extra..............
donderdag 13 december 2012 om 15:23
Fijn van je man Dreamy maar wat rot voor jou....
Pijn is zó fokking niet fijn. Getverdekledder, ik voel met je mee.
Eindeloosjelief, je 'huisje' staat hoor, we zitten er omheen te schitteren, Fien en ik.
Waarom ik refereerde aan het topic over hoe waardeloos het hier allemaal is, was omdat ik het daar zo ontzettend niet mee eens ben. Ik héb hier al een hoop leuke, interessante, gezellige, aardige, humoristische, slimme, knappe, geweldige mensen leren kennen, niet normaal meer.
Pijn is zó fokking niet fijn. Getverdekledder, ik voel met je mee.
Eindeloosjelief, je 'huisje' staat hoor, we zitten er omheen te schitteren, Fien en ik.
Waarom ik refereerde aan het topic over hoe waardeloos het hier allemaal is, was omdat ik het daar zo ontzettend niet mee eens ben. Ik héb hier al een hoop leuke, interessante, gezellige, aardige, humoristische, slimme, knappe, geweldige mensen leren kennen, niet normaal meer.
donderdag 13 december 2012 om 18:56
quote:Dreamer schreef op 13 december 2012 @ 16:05:
Ik zag net foto's van een heel blij meisje! Geweldig Eindeloos!
[afbeelding]
Aha Doomvrouw, wat verschrikklijk leuk,dat jij de primeur hebt.
Daar geniet ik nou van.
Echt, helemaal leuk.
Door wat oponthoud van mijn kant, zit ik nog even in de wachtkamer,
Maarre weet je hoe ik aan mijn nick kom?
Eindeloos...... geduld. Echt.
Maar er wordt aan gewerkt.
Hoe is het met de pijn, vrouw?
Is het wat minder,............
Even voor jou.......
Ik zag net foto's van een heel blij meisje! Geweldig Eindeloos!
[afbeelding]
Aha Doomvrouw, wat verschrikklijk leuk,dat jij de primeur hebt.
Daar geniet ik nou van.
Echt, helemaal leuk.
Door wat oponthoud van mijn kant, zit ik nog even in de wachtkamer,
Maarre weet je hoe ik aan mijn nick kom?
Eindeloos...... geduld. Echt.
Maar er wordt aan gewerkt.
Hoe is het met de pijn, vrouw?
Is het wat minder,............
Even voor jou.......
donderdag 13 december 2012 om 21:27
donderdag 13 december 2012 om 22:22
Goedenavond Glitterdames!
Ik weet niet hoe koud het is bij jullie in Nederland, maar hier in België is het ijskoud! Brrrr....
Gelukkig is het binnen lekker warm en gezellig.
Eleonora, wat erg voor je dat je zo veel pijn hebt. Je bent geopereerd lees ik? Drie Tramadols lijkt me echt veel, dat is een zeer sterke en verslavende pijnstiller. Maar je lijkt me een verstandige vrouw, dus je weet vast wel hoe veel je maximaal van de pijnstillers mag innemen.
Hopelijk komt alles goed voor je. Leven met pijn is geen pretje en wordt vaak misbegrepen door de omgeving.
Ik weet niet hoe koud het is bij jullie in Nederland, maar hier in België is het ijskoud! Brrrr....
Gelukkig is het binnen lekker warm en gezellig.
Eleonora, wat erg voor je dat je zo veel pijn hebt. Je bent geopereerd lees ik? Drie Tramadols lijkt me echt veel, dat is een zeer sterke en verslavende pijnstiller. Maar je lijkt me een verstandige vrouw, dus je weet vast wel hoe veel je maximaal van de pijnstillers mag innemen.
Hopelijk komt alles goed voor je. Leven met pijn is geen pretje en wordt vaak misbegrepen door de omgeving.