X-MAS cadeau

13-12-2012 15:07 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer bijna zover.. Kerstmis!

3 weken geleden zijn mijn vriend en ik gaan samenwonen en hebben eigenlijk alles wat ons hartje begeert.

Toch wil ik wat leuke, kleine cadeautjes onder de boom leggen ookal was de afspraak dat we het voor elkaar een jaartje overslaan.

Al 3 dagen druk aan het zoeken naar leuke, kleine cadeautjes voor een jonge man. Helaas niks kunnen vinden en hoop dat jullie nog wat adresjes hebben.

Please help, onze kerstboom staat er maar een beetje saai en alleen bij!
Happy Socks

Boxers

Pakketje van Nivea of Gilette

... Zoiets?
Happy socks? Wat is dat?
Iets van gadget gadgets?

USB laptop stofzuiger

Touchscreen handschoenen
Je hoeft de folders maar open te slaan en je ziet die suprise pakketten met luchtjes + douchegel + bodylotion al.

Die heb ik al voor vader en schoonvader gekocht. Niveau en Gilette is inderdaad weer eens wat anders!
Een merk sokken wat ze o.a. bij De Bijenkorf verkopen. Met allerlei vrolijke kleuren waar je 'happy' van zou moeten worden.
Wel lullig als je vriend zich wel aan de afspraak houdt en dus niets voor jou koopt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik zag ze. Moet je geen zwarte sokken man voor hebben. Of juist wel.
dvd(-box)

cd

memorycard voor z'n camera
quote:calvijn1 schreef op 13 december 2012 @ 15:21:

Wel lullig als je vriend zich wel aan de afspraak houdt en dus niets voor jou koopt

Daarom snel onder de boom leggen en hopen dat die een vrouwelijk hint begrijpt haha!

Als die niks heeft is het mijn probleem, het was een afspraak maar die boom is zo zielig zonder cadeautjes eronder!
Anders geen product kopen maar kies voor een leuk uitje / etentje

via vakantieveiling kun je vaak leuke uitjes scoren.

of anders gewoon een lokaal restaurant.
quote:elninjoo schreef op 13 december 2012 @ 15:22:

dvd(-box)

cd

memorycard voor z'n cameraHij heeft net zijn hele dvd colletie verkocht voordat we gingen samenwonen! Met een DVD kan ik niet aankomen denk ik..
Grappig deze topic zat er zelf ook net aan te denken, maar ik zoek kleine (goedkope) cadeaus voor een vrouw (21).

Ik heb al een nieuwe Sims-uitbreiding (is ze weg van) en wat make-up (waarvan ik weet dat ze die wilde). Andere algemene ideeën? Sieraden heb ik al vaak genoeg gegeven dus dat mag wel een keertje overgeslagen worden :P

Niet mijn bedoeling je topic te jatten Mellie, ik dacht laten we het combineren ;)
een wellness/sauna bon

een weekendje weg
Ik zou gaan voor iets lekkers/ gezelligs voor allebei.
quote:feiticeira schreef op 13 december 2012 @ 15:24:

Grappig deze topic zat er zelf ook net aan te denken, maar ik zoek kleine (goedkope) cadeaus voor een vrouw (21).

Ik heb al een nieuwe Sims-uitbreiding (is ze weg van) en wat make-up (waarvan ik weet dat ze die wilde). Andere algemene ideeën? Sieraden heb ik al vaak genoeg gegeven dus dat mag wel een keertje overgeslagen worden :P

Niet mijn bedoeling je topic te jatten Mellie, ik dacht laten we het combineren ;)

Hoe meer ideeën, hoe makkelijker het (hopelijk) wordt!

Toen wij zijn gaan samenwonen hebben we alles al nieuw gekocht waardoor het nu moeilijk wordt iets te bedenken!

Iets van gadgets is inderdaad wel leuk..
BERICHT VERWIJDERD!
Ja gadgets maak je de meeste mannen wel blij mee hoor, al kunnen die best prijzig zijn.

Heeft ie iets met games? Misschien kun je informeren of er nog een spel is die ie graag zou willen spelen, kun je best goedkoop aankomen. Of een dvd inderdaad.
@Mellie: iPhone hoesje, boeken, fles favo alcohol, kalender, agenda, kado-bonnen.

@Feiticeira: Sjaal, handschoenen, zonnebril, nagellak, parfum, dvd's, cd's, boeken, oordopjes voor mp3?
quote:mellie01 schreef op 13 december 2012 @ 15:29:

Zag op http://www.miniinthebox.com/nl/ wel leuke dingen staan maar ik weet niet hoe het met de levertijd zit!

Leuke, grappige en goedkope dingen!

Bij mij een keer +4 weken en het horloge heeft het 1 uur gedaan...

Lekker geurtje, goed boek, luxe koptelefoon
Kalender is inderdaad wel leuk om te maken met eigen foto´s enzo!

Door de verschillende antwoorden krijg ik steeds meer inspiratie!

Aftellen tot 5 uur en dan gelijk de stad in om wat dingetjes te kopen.
Ben je aan het spammen?
Ik heb ook een keer afgesproken met mijn vriend dat we de kerst over zouden slaan qua cadeaus. Vervolgens kwam hij wel met een cadeautje aan en voelde ik me echt mega lullig dat ik niks had gekocht.. Ik hoop dat jouw vriend minder last heeft van zulke gevoelens haha!

Wel lief van je, dat je hem ondanks de afspraak, toch wilt verrassen!
Ik heb een douchegel pakketje gekocht bij de drogist.

Van de serie Meneertjes/mevrouwtjes.

En zijn pakketje heet MR. Perfect.

Superklef van me natuurlijk maar hij heeft het verdiend!

Klein cadeautje maar zegt genoeg ;)
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 13 december 2012 @ 15:35:

Ben je aan het spammen?Het is wel verdacht ja, maar de site waar ze naar verwijst is wel erg internationaal. Maar toch, vandaag profiel aangemaakt en dan al heel snel verwijzen naar een site doet mijn wenkbrauwen fronzen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven