X-MAS cadeau
donderdag 13 december 2012 om 15:07
Het is weer bijna zover.. Kerstmis!
3 weken geleden zijn mijn vriend en ik gaan samenwonen en hebben eigenlijk alles wat ons hartje begeert.
Toch wil ik wat leuke, kleine cadeautjes onder de boom leggen ookal was de afspraak dat we het voor elkaar een jaartje overslaan.
Al 3 dagen druk aan het zoeken naar leuke, kleine cadeautjes voor een jonge man. Helaas niks kunnen vinden en hoop dat jullie nog wat adresjes hebben.
Please help, onze kerstboom staat er maar een beetje saai en alleen bij!
3 weken geleden zijn mijn vriend en ik gaan samenwonen en hebben eigenlijk alles wat ons hartje begeert.
Toch wil ik wat leuke, kleine cadeautjes onder de boom leggen ookal was de afspraak dat we het voor elkaar een jaartje overslaan.
Al 3 dagen druk aan het zoeken naar leuke, kleine cadeautjes voor een jonge man. Helaas niks kunnen vinden en hoop dat jullie nog wat adresjes hebben.
Please help, onze kerstboom staat er maar een beetje saai en alleen bij!
donderdag 13 december 2012 om 15:23
quote:calvijn1 schreef op 13 december 2012 @ 15:21:
Wel lullig als je vriend zich wel aan de afspraak houdt en dus niets voor jou koopt
Daarom snel onder de boom leggen en hopen dat die een vrouwelijk hint begrijpt haha!
Als die niks heeft is het mijn probleem, het was een afspraak maar die boom is zo zielig zonder cadeautjes eronder!
Wel lullig als je vriend zich wel aan de afspraak houdt en dus niets voor jou koopt
Daarom snel onder de boom leggen en hopen dat die een vrouwelijk hint begrijpt haha!
Als die niks heeft is het mijn probleem, het was een afspraak maar die boom is zo zielig zonder cadeautjes eronder!
donderdag 13 december 2012 om 15:24
Grappig deze topic zat er zelf ook net aan te denken, maar ik zoek kleine (goedkope) cadeaus voor een vrouw (21).
Ik heb al een nieuwe Sims-uitbreiding (is ze weg van) en wat make-up (waarvan ik weet dat ze die wilde). Andere algemene ideeën? Sieraden heb ik al vaak genoeg gegeven dus dat mag wel een keertje overgeslagen worden
Niet mijn bedoeling je topic te jatten Mellie, ik dacht laten we het combineren
Ik heb al een nieuwe Sims-uitbreiding (is ze weg van) en wat make-up (waarvan ik weet dat ze die wilde). Andere algemene ideeën? Sieraden heb ik al vaak genoeg gegeven dus dat mag wel een keertje overgeslagen worden
donderdag 13 december 2012 om 15:28
quote:feiticeira schreef op 13 december 2012 @ 15:24:
Grappig deze topic zat er zelf ook net aan te denken, maar ik zoek kleine (goedkope) cadeaus voor een vrouw (21).
Hoe meer ideeën, hoe makkelijker het (hopelijk) wordt!
Toen wij zijn gaan samenwonen hebben we alles al nieuw gekocht waardoor het nu moeilijk wordt iets te bedenken!
Iets van gadgets is inderdaad wel leuk..
Hoe meer ideeën, hoe makkelijker het (hopelijk) wordt!
Toen wij zijn gaan samenwonen hebben we alles al nieuw gekocht waardoor het nu moeilijk wordt iets te bedenken!
Iets van gadgets is inderdaad wel leuk..
donderdag 13 december 2012 om 15:30
donderdag 13 december 2012 om 15:32
quote:mellie01 schreef op 13 december 2012 @ 15:29:
Zag op http://www.miniinthebox.com/nl/ wel leuke dingen staan maar ik weet niet hoe het met de levertijd zit!
Leuke, grappige en goedkope dingen!
Bij mij een keer +4 weken en het horloge heeft het 1 uur gedaan...
Lekker geurtje, goed boek, luxe koptelefoon
Zag op http://www.miniinthebox.com/nl/ wel leuke dingen staan maar ik weet niet hoe het met de levertijd zit!
Leuke, grappige en goedkope dingen!
Bij mij een keer +4 weken en het horloge heeft het 1 uur gedaan...
Lekker geurtje, goed boek, luxe koptelefoon
donderdag 13 december 2012 om 15:35
Ik heb ook een keer afgesproken met mijn vriend dat we de kerst over zouden slaan qua cadeaus. Vervolgens kwam hij wel met een cadeautje aan en voelde ik me echt mega lullig dat ik niks had gekocht.. Ik hoop dat jouw vriend minder last heeft van zulke gevoelens haha!
Wel lief van je, dat je hem ondanks de afspraak, toch wilt verrassen!
Wel lief van je, dat je hem ondanks de afspraak, toch wilt verrassen!
donderdag 13 december 2012 om 15:52