Even voorstellen..
donderdag 13 december 2012 om 15:50
Hallo allemaal,
Ik wil mijzelf even voorstellen. Ik ben analist88, 24 jaar en studeer biologie en medisch laboratoriumonderzoek.
Ik lees nu ongeveer een jaar mee hier en vond het tijd worden dat ik mijzelf toch maar eens ging aanmelden om af en toe ook mee te schrijven.
Ik weet nog niet precies hoe het werkt hier met berichten plaatsen dus excuses als ik het fout doe
Groetjes
Ik wil mijzelf even voorstellen. Ik ben analist88, 24 jaar en studeer biologie en medisch laboratoriumonderzoek.
Ik lees nu ongeveer een jaar mee hier en vond het tijd worden dat ik mijzelf toch maar eens ging aanmelden om af en toe ook mee te schrijven.
Ik weet nog niet precies hoe het werkt hier met berichten plaatsen dus excuses als ik het fout doe
Groetjes
donderdag 13 december 2012 om 16:06
Ik ben toch geneeskunde gaan studeren. Was een pittige keuze omdat de studie me wel echt goed lag. Maar ben blij dat ik het gedaan heb . Vooral omdat ik laatst een oud klasgenoot van mij terug zag die nu was afgestudeerd en het, mede door de regering en besluiten, niet aandurfde om nu nog gnk te gaan doen.
donderdag 13 december 2012 om 16:09
donderdag 13 december 2012 om 16:13
quote:Ephina schreef op donderdag 13 december 2012 16:06 Ik ben toch geneeskunde gaan studeren. Was een pittige keuze omdat de studie me wel echt goed lag. Maar ben blij dat ik het gedaan heb . Vooral omdat ik laatst een oud klasgenoot van mij terug zag die nu was afgestudeerd en het, mede door de regering en besluiten, niet aandurfde om nu nog gnk te gaan doen.Oké, ik heb daar zelf ook aan gedacht omdat het chemische aspect van de studie mij niet echt aanspreekt, maar nu zijn we gelukkig ook begonnen met medische vakken. Was dat voor jou ook de reden dat je gestopt bent?