Even voorstellen..

13-12-2012 15:50 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik wil mijzelf even voorstellen. Ik ben analist88, 24 jaar en studeer biologie en medisch laboratoriumonderzoek.

Ik lees nu ongeveer een jaar mee hier en vond het tijd worden dat ik mijzelf toch maar eens ging aanmelden om af en toe ook mee te schrijven.

Ik weet nog niet precies hoe het werkt hier met berichten plaatsen dus excuses als ik het fout doe

Groetjes
Welkom, veel plezier hier!
Welkom Analist, Veel plezier!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Dubbel
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Leuk die studie heb ik ook een jaar gedaan. Hoe ver ben je?

Veel plezier hier!
Leuk, welkom!

Wat heeft je doen besluiten om nu mee te gaan schrijven? En wat zijn je favoriete pijlers/topics?
@ephina

Ik zit nu in het 2e jaar. Waarom ben jij er mee gestopt?
Ik ben toch geneeskunde gaan studeren. Was een pittige keuze omdat de studie me wel echt goed lag. Maar ben blij dat ik het gedaan heb . Vooral omdat ik laatst een oud klasgenoot van mij terug zag die nu was afgestudeerd en het, mede door de regering en besluiten, niet aandurfde om nu nog gnk te gaan doen.
@LouisaVuitton

Ik weet niet waarom in me juist nu heb aangemeld. Wilde het al langer doen, maar vergat het steeds of had het te druk. Nu had ik er eindelijk tijd voor Ik heb nog niet echt een favoriete pijler, forum via de iPhone app en las meestal gewoon wat daar in de top 20 staat :p
quote:Ephina schreef op donderdag 13 december 2012 16:06 Ik ben toch geneeskunde gaan studeren. Was een pittige keuze omdat de studie me wel echt goed lag. Maar ben blij dat ik het gedaan heb . Vooral omdat ik laatst een oud klasgenoot van mij terug zag die nu was afgestudeerd en het, mede door de regering en besluiten, niet aandurfde om nu nog gnk te gaan doen.Oké, ik heb daar zelf ook aan gedacht omdat het chemische aspect van de studie mij niet echt aanspreekt, maar nu zijn we gelukkig ook begonnen met medische vakken. Was dat voor jou ook de reden dat je gestopt bent?
De hoofdreden was dat ik patientcontact wilde .
science cat =)
welkom analist,veel plezier hier
Welkom!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Welkom.
Qua nickname wel aan de serieuze kant (Net als die van mij helaas), had er dan minstens anaalist88 van gemaakt oid
Welkom analist!

Wat is je plan van aanpak?

Op welke topics ga je meeschrijven?

Wil je bij het groepje?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Welkom! Ik ben zelf een notoir ecliptisch type en ben er niet altijd maar toch welkom ook namens mij
Hallo! Welkom hier
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Welkom Analist.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven