Ov-kaart gebroken

14-12-2012 23:22 7 berichten
Op de late vrijdagavond heb ik een vraagje.

Mijn OV-kaart is gebroken. Hoe het kan? Dat vraag ik me ook af. Maar het is zo.

Nu heb ik hem geplakt met plakband, maar weet iemand of ik hem dan nog kan gebruiken?

Overigens heb ik een nieuwe aangevraagd hoor!
Alle reacties Link kopieren
Proberen is weten.

Ik zou t echt niet weten. Mijne was ooit deels gebroken, dus niet helemaal door. (Volg je hem nog?)

En hij deed t nog. Maar ik moest wel van de tram meneer asap een nieuwe regelen.
Toen mijn ov tweedelig was geworden was hij ook meteen gedeactiveerd. Kon er dus niks meer mee. Maar dat ligt misschien ook aan waar de breuk zit, ik zou het gewoon proberen.
Ik wou net vragen van hoe heb jij dat voor elkaar gekregen maar ja... laat maar lolzz

Ik denk zelf dat hij het niet meer zal doen want die Ov kaarten zijn nogal gevoelig als het al beetje gebogen is doet ie het al niet meer dan alsnog je kan het altijd proberen.
Edit:

Ik weet t woord al wat ik bedoelde. Er zat een scheurtje in. Sjonge jonge.
Nee die doet het niet meer. Bij mij was er laatste een heel klein hoekje gebroken, heb het teruggebogen, maar nee hoor kaart deed het al niet meer. Die krengen zijn nogal gevoelig ofzo.... Gelukkig was men wel redelijk snel en had ik binnen tien dagen een nieuwe, tegoed werd ook keurig netjes op mijn rekening gestort.
Dankjulliewel! Dan houdt t op. Hoop t snel opgelost te hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven