Kerstcadeautje man?
zaterdag 15 december 2012 om 15:25
quote:Gravinnetje schreef op 15 december 2012 @ 15:03:
Lekker luchtje, boek, cd, dvd, grappige gadget, leuk shirt, sokken, kadobon voor film/etentje/concert/cabaret.....Je moet ze niet teveel verwennen hoor. Hier thuis komt er alleen wat lekkers te eten op tafel .
Lekker luchtje, boek, cd, dvd, grappige gadget, leuk shirt, sokken, kadobon voor film/etentje/concert/cabaret.....Je moet ze niet teveel verwennen hoor. Hier thuis komt er alleen wat lekkers te eten op tafel .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 15 december 2012 om 15:46
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 december 2012 @ 15:25:
[...]
Je moet ze niet teveel verwennen hoor. Hier thuis komt er alleen wat lekkers te eten op tafel .De mijne krijgt een lekker luchtje en ik laat zijn horloge maken. Die ligt al maanden in de kast met een gebroken bandje en hij vergeet hem steeds weg te brengen voor een nieuw bandje en draagt nu een oud Benneton horloge van mij.
[...]
Je moet ze niet teveel verwennen hoor. Hier thuis komt er alleen wat lekkers te eten op tafel .De mijne krijgt een lekker luchtje en ik laat zijn horloge maken. Die ligt al maanden in de kast met een gebroken bandje en hij vergeet hem steeds weg te brengen voor een nieuw bandje en draagt nu een oud Benneton horloge van mij.
zaterdag 15 december 2012 om 18:07
Ik heb mijn vriend een gezelschapspel gegeven (voor zijn verjaardag), heb tegen zijn zusje gezegd dat hij nieuwe handschoenen zocht (en dan dus wat luxer), dat hij wel iets uit de gezichtslijn van Rituals zou willen, een nieuwe baardtrimmer of een abonnemet op een tijdschrift wat hij graag leest maar te duur vindt om zelf te betalen, maar dat ligt natuurlijk een beetje aan je kerel.