usb uitschakelen hoe?!

15-12-2012 15:28 18 berichten
Ik heb een htc desire hd, net nieuw gekregen van iemand,

Maar als ik er een geheugenkaartje in doe en ik wil bijvoorbeeld whatss app instaleren dan komt er te staan: voer je sd kaart in of schakel je usb opslag uit

maar wie weet hoe ik die usb opslag uit kan schakelen?

Ik heb hem nu wel aan de lader.
Alle reacties Link kopieren
Van de lader af halen.
dat heb ik halverwege wel gedaan, maar nog niks, of moet ik wachten tot hij helemaal is opgeladen!?
Als je m van de lader af haalt en dan WhatsApp probeert te installeren? Geeft ie dan ook die melding? In dat geval werkt je SD kaart waarschijnlijk niet.
formateer het kaartje anders even in je pc. of kijk even bij je instellingen wat erbij mass opslag staat (probeer andere optie)
Dat heb ik wel geprobeerd, maar ook als ik kijk buij geheugen staat er bij geen sd kaart, maar deze sd kaart doet het wel, want ik heb hem net uit mijn oude telefoon gehaald en daar deed hij het wel in, maar wacht wel ff tot hij helemaal s opgeladen
quote:taccowoman schreef op 15 december 2012 @ 15:58:

Dat heb ik wel geprobeerd, maar ook als ik kijk buij geheugen staat er bij geen sd kaart, maar deze sd kaart doet het wel, want ik heb hem net uit mijn oude telefoon gehaald en daar deed hij het wel in, maar wacht wel ff tot hij helemaal s opgeladenopladen zal niks uitmaken. Formateren zal helpen, wss is de indeling anders op je andere phone. Gewoon FAT
formatteren zal ik proberen! ja het is gewoon fat
quote:taccowoman schreef op 15 december 2012 @ 16:08:

formatteren zal ik proberen! ja het is gewoon fatheel goed, wel schattig dit digi forum :-) Op andere tech forums waar ik ook zit, moet je niet proberen dit soort vragen te stellen Direct slotje en te herhaling kans op ban
quote:vincent_j schreef op 15 december 2012 @ 16:13:

[...]

heel goed, wel schattig dit digi forum :-) Op andere tech forums waar ik ook zit, moet je niet proberen dit soort vragen te stellen Direct slotje en te herhaling kans op ban

We zitten dan ook op een vrouwenforum.

Op Tweakers hebben we niet zoveel vrouwen .
quote:Muloza schreef op 15 december 2012 @ 16:22:

[...]

We zitten dan ook op een vrouwenforum.

Op Tweakers hebben we niet zoveel vrouwen .

even vergeten Wel grappig om diverse fora te lezen

Ook heerlijke smileys hier hehe. Goed offtopic. Werkt het al TS?
Ik heb het geformatteerd en al en nog steeds doet die het niet.. overigens wel in mijn andere telefoon.. vreemd
quote:taccowoman schreef op 15 december 2012 @ 16:35:

Ik heb het geformatteerd en al en nog steeds doet die het niet.. overigens wel in mijn andere telefoon.. vreemdReboot je telefoon anders even. Neem aan dat de telefoon gewoon standaard is? Of staat er een andere rom op?
Misschien een domme vraag, maar dat is toch niet hetzelfde als fabrieksinstellingen terugzetten!? Want dat heb ik wel gedaan

En als reboot iets anders is, hoe kan ik dat dan uitvoeren!?
quote:taccowoman schreef op 15 december 2012 @ 16:43:

Misschien een domme vraag, maar dat is toch niet hetzelfde als fabrieksinstellingen terugzetten!? Want dat heb ik wel gedaan

En als reboot iets anders is, hoe kan ik dat dan uitvoeren!?

reboot is opnieuw opstarten Fabrieksinstellingen is wat extremer (maar beter

Welke partitieindeling heb je gekozen? Fat32 ? Kijk anders even welk merk sdkaart het is en google even in combi met je telefoonmerk
ja ik heb fat 32 gekozen, maar zal ff internet afspeuren
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1441488 misschien heb je hier iets aan... Probeer nog wat updates, je bent niet de enige heb ik het idee
en nog steeds doet die het niet... ik neem aan dat alle geheugenkaartjes hetzelfde zijn... of moet je voor deze telefoon een speciale geheugenkaartje hebben? dat lijkt me niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven