usb uitschakelen hoe?!
zaterdag 15 december 2012 om 15:28
Ik heb een htc desire hd, net nieuw gekregen van iemand,
Maar als ik er een geheugenkaartje in doe en ik wil bijvoorbeeld whatss app instaleren dan komt er te staan: voer je sd kaart in of schakel je usb opslag uit
maar wie weet hoe ik die usb opslag uit kan schakelen?
Ik heb hem nu wel aan de lader.
Maar als ik er een geheugenkaartje in doe en ik wil bijvoorbeeld whatss app instaleren dan komt er te staan: voer je sd kaart in of schakel je usb opslag uit
maar wie weet hoe ik die usb opslag uit kan schakelen?
Ik heb hem nu wel aan de lader.
zaterdag 15 december 2012 om 16:04
quote:taccowoman schreef op 15 december 2012 @ 15:58:
Dat heb ik wel geprobeerd, maar ook als ik kijk buij geheugen staat er bij geen sd kaart, maar deze sd kaart doet het wel, want ik heb hem net uit mijn oude telefoon gehaald en daar deed hij het wel in, maar wacht wel ff tot hij helemaal s opgeladenopladen zal niks uitmaken. Formateren zal helpen, wss is de indeling anders op je andere phone. Gewoon FAT
Dat heb ik wel geprobeerd, maar ook als ik kijk buij geheugen staat er bij geen sd kaart, maar deze sd kaart doet het wel, want ik heb hem net uit mijn oude telefoon gehaald en daar deed hij het wel in, maar wacht wel ff tot hij helemaal s opgeladenopladen zal niks uitmaken. Formateren zal helpen, wss is de indeling anders op je andere phone. Gewoon FAT
zaterdag 15 december 2012 om 16:13
zaterdag 15 december 2012 om 16:22
quote:vincent_j schreef op 15 december 2012 @ 16:13:
[...]
heel goed, wel schattig dit digi forum
Op andere tech forums waar ik ook zit, moet je niet proberen dit soort vragen te stellen Direct slotje en te herhaling kans op ban
We zitten dan ook op een vrouwenforum.
Op Tweakers hebben we niet zoveel vrouwen .
[...]
heel goed, wel schattig dit digi forum
We zitten dan ook op een vrouwenforum.
Op Tweakers hebben we niet zoveel vrouwen .
zaterdag 15 december 2012 om 16:29
zaterdag 15 december 2012 om 16:40
zaterdag 15 december 2012 om 16:47
quote:taccowoman schreef op 15 december 2012 @ 16:43:
Misschien een domme vraag, maar dat is toch niet hetzelfde als fabrieksinstellingen terugzetten!? Want dat heb ik wel gedaan
En als reboot iets anders is, hoe kan ik dat dan uitvoeren!?
reboot is opnieuw opstarten Fabrieksinstellingen is wat extremer (maar beter
Welke partitieindeling heb je gekozen? Fat32 ? Kijk anders even welk merk sdkaart het is en google even in combi met je telefoonmerk
Misschien een domme vraag, maar dat is toch niet hetzelfde als fabrieksinstellingen terugzetten!? Want dat heb ik wel gedaan
En als reboot iets anders is, hoe kan ik dat dan uitvoeren!?
reboot is opnieuw opstarten Fabrieksinstellingen is wat extremer (maar beter
Welke partitieindeling heb je gekozen? Fat32 ? Kijk anders even welk merk sdkaart het is en google even in combi met je telefoonmerk
zaterdag 15 december 2012 om 16:53
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1441488 misschien heb je hier iets aan... Probeer nog wat updates, je bent niet de enige heb ik het idee