opstartproblemen

16-12-2012 13:57 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend toen ik mijn laptop afsloot, ging hij eerst updates instaleren. Ik ben naar beneden gegaan, en toen ik boven kwam stond de laptop nog aan met een zwart scherm, waarop op stond:

check cable connection!

PXE-MOF: exiting intel PXE ROM.

no bootable device -- insert boot disk and press any key

Heb hem paar keer opnieuw opgestart en kreeg die steeds er voor ook als ik steeds op enter druk, heb verder geen disk ofzo

En kan ook niet in veilige modus komen, is volgens mij f8 ingedrukt houden!?

Ik heb een acer aspire 7739z

IEmand hier verstand van!?
Het kan zeker een verkeerde volgorde in de bios zijn

Mijn laptop deed dat als ik mijn externe HD erin had zitten tijdens het opstarten. Dam wilde hij daar vandaan opstarten en daar stond niks op natuurlijk om te gebruiken.

Is dat bij jou misschien ook het geval?
Je bent zelf een theepot
.
.
.
Ik ben net in de bios geweest en heb dat lijstje opgeschreven maar heb wel de sata mode gevonden, weet niet of dat de juiste is maar staat nu op ahci mode, mar kan ook kiezen UIt ide node...
Acers zijn ruk. Ik heb er ooit een gehad, alleen maar problemenmet dat ding. Ik zou een nieuwe kopen als ik jou was, TO.
Als ik bijvoorbeeld wel een nieuwe laptop zal lopen

Welk merk kan ik dan t beste nemen!?
Nu deugt het merk niet maar zijn zat mensen die een Acer hebben en langer dan 5 jaar ik ook staat hier 16 uur elke dag aan nooit stuk geweest, nieuwe Lenovo 2x stuk binnen 2 maanden .Ook Sony stuk gegaan en mijn oude Xxod was helemaal een drama en dat was een dure laptop.
Ik heb vooral 's ochtends opstartproblemen.
Hij doet het gelukkig weer-:) naar een iemand gebracht en hij heeft er windows 7 er op nieuw op gezet, gelukkig kostte me dit niks! hoop maar dat het niet weer gebeurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven