morgen 3e poging

16-12-2012 13:12 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer, kan het toch niet laten om jullie tips te horen alhoewel ik ze nu wel een keer allemaal weet maar ik wil toch even mijn verhaal kwijt.

Morgen moet ik voor de 3e keer afrijden. Spannend, en dat blijft het ook wel.

De vorige twee keer gezakt door de zenuwen, maakte hele domme fouten! Ik moet mij nu echt rustig proberen te houden.

Maar dat kleine rot gevoel in mij wat de onzekerheid mee brengt, dat ik bang ben om weer te zakken, of dat ik het toch wel goed doe maar dat het dan nog niet goed is.

Ik weet dat als ik nu weer zak (afkloppen) dat ik dan een faalangst examen doe.

Maar ik wil het morgen gewoon halen, want ik kan het!!
Succes Desyyyy, spannend, komt goed. Ik had 'm ook de derde keer. Je kunt het!
dankjewel, ik geloof er in!!
quote:Galadriel schreef op 16 december 2012 @ 18:10:

Als je moet fileparkeren, is het belangrijker dat je goed gebruik maakt van je spiegels en goed kijkt, dan dat je de auto er strak inzet, Zoook met straatje keren, lukt dat niet in drie keer, dan doen je het in vier keer, zolang je maar goed blijft kijken en letten op de weg.fileparkeren is zo simpel. Ik heb er een truukje voor geleerd van mijn instructrice. Je zet je auto naast de auto waar je achter wil gaan staan. Als je achterbank naast de achterkant van de auto naast je is, ga je insturen. Als je buitenspiegel bij de achterkant van die auto is, ga je terug sturen. En serieus, ik sta altijd in 1 keer goed als ik dit aan hou
En succes vandaag TO! Je gaat het vast halen
Kom op meid, je kan het!

Jij gaat het halen vandaag!

Succes!

PS dit had 15 jaar geleden mijn verhaal kunnen zijn. Ik heb het uiteindelijk ook gehaald. Nu rij ik echt overal naartoe, zelfs Parijs en ik heb nog nooit een ongeluk veroorzaakt.
quote:desyyyy schreef op 16 december 2012 @ 18:24:

Het kan ook pas na 4 keer maar als je rijinstructeur goed kan aangeven dat je langs hebt van faalangst dan mag dat eerder.Ik heb het dan ook pas de vijfde keer gehaald. Wat een drama was dat afrijden, zeg. Maar toch volgehouden en wat is het fijn als je het hebt! Succes!
Ik reed bij een school en er fietste me een paar jongens tegemoet, waarvan er 1 omgekeerd met degene achter hem aan het kletsen was en die stak dus schuin de weg over en belandde zo op mijn motorkap. Ik zag het aankomen en was al langzamer gaan rijden gelukkig. Meteen de auto omringd door joelende scholieren....maar wel m' n rijbewijs gehaald, omdat ik anticipeerde op wat er komen ging. Was na een half uur klaar, met een deuk in de auto maar dat kon me niet meer zo boeien :-)

Succes vandaag, je kan het!
En al goed nieuws?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven