Ervaringen Flybe

17-12-2012 18:48 5 berichten
Donderdag vlieg ik met Flybe van East Midlands naar Amsterdam. Heeft iemand enig idee of je van te voren online moet inchecken als je ook ruimbagage hebt?

Verder iemand ervaringen met Flybe? Had nog nooit gehoord van deze maatschappij maar het is de enige die rechtstreeks van East Midlands naar Amsterdam vliegt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nooit mee gevlogen, maar ik weet dat Flybe een goedkope maatschappij is, zoiets als Ryanair. Verwacht dus geen super service, het zal allemaal vrij basic zijn.

En als het goed is staat op hun site of en hoe je online moet inchecken. Bij veel andere goedkope maatschappijen moet dit wel van tevoren (ook als je ruimbagage hebt) maar geen idee hoe het bij Flybe zit.
Hier staat de info die je nodig hebt: https://www.flybe.com/checkin/. Overigens moet je bij dit soort vliegmaatschappijen ruimbagage meestal bijboeken en bijbetalen. Heb je dat gedaan? Het is op het vliegveld vaak ook wel te regelen, maar dan betaal je meestal ook meer. Ze moeten ergens aan verdienen, zal ik maar zeggen.
Jaren terug moest ik wekelijks op en neer naar UK met Flybe.

Op zich prima, want het is maar een uurtje. Maar het was in de wintermaanden en je wilt niet weten hoe vaak de vluchten op het laatste moment gecancelled zijn vanwege het winterweer...

Dat gaat bij hun iets gemakkelijke dan bij de duurdere maatschappijen.
Bedankt voor de reacties. Heb mijn ruimbagage er inderdaad bijgeboekt.

Verwacht inderdaad geen luxe. Ben wel wat gewend met easyjet en Ryanair maar had van te voren nog nooit van deze maatschappij gehoord.

Ondanks dat Flybe onder de lowcost maatschappijen valt is deze nog niet eens zo goedkoop. Maar het is dat ze de enige zijn die van east midlands vliegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven