Het grote glittertopic
dinsdag 18 december 2012 om 15:19
* Edit*
Lees net op TT, dat Jeugdzorg, een spoedprocedure opstart, om Tom uit huis te plaatsen.
Cruciaal voor ze is, dat het kind geen onderwijs geniet.
De moeder is op de hoogte gesteld.
Lees net op TT, dat Jeugdzorg, een spoedprocedure opstart, om Tom uit huis te plaatsen.
Cruciaal voor ze is, dat het kind geen onderwijs geniet.
De moeder is op de hoogte gesteld.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 18 december 2012 om 18:13
Las ik ook in de krant, van Tom inderdaad.
Jeetje... Heftig zeg.
Gatti, beterschap lieverd. Ben je uit je burnout aan het klauteren of zit je er nog middenin?
Als je over je familieperikelen wil praten kan dat he...?
Yasmijn gaat het geld wat Fien uit haar spaarpot aan Serious Request gaat geven live afleveren bij het glazen huis.
Zó leuk.
En lief van Yasmijn ook natuurlijk.
Jeetje... Heftig zeg.
Gatti, beterschap lieverd. Ben je uit je burnout aan het klauteren of zit je er nog middenin?
Als je over je familieperikelen wil praten kan dat he...?
Yasmijn gaat het geld wat Fien uit haar spaarpot aan Serious Request gaat geven live afleveren bij het glazen huis.
Zó leuk.
dinsdag 18 december 2012 om 19:06
dinsdag 18 december 2012 om 19:25
quote:Gatti schreef op 18 december 2012 @ 19:06:
Solomio, ik heb wel eens wat over jouw "vreemdere" opvoedmethodes gelezen. Ik vind 't echt heel goed dat jij zo goed naar je kinderen kijkt, wat goed is voor hun en niet wat zogenaamd gangbaar is.
Ha, leuk om te lezen.
Maar tegelijk vind ik het daarom erg lastig om een oordeel te hebben over die rauwe moeder. ik vind haar erg extreem, ik geloof helemaal niet dat die jongen de keuze heeft. Ja, in theorie heeft hij de keuze, maar hij is al zo gehersenspoeld dat hij inmiddels denkt dat het zijn eigen wil is.
En toch........ begrijp ik haar wel. Denk ik.
Solomio, ik heb wel eens wat over jouw "vreemdere" opvoedmethodes gelezen. Ik vind 't echt heel goed dat jij zo goed naar je kinderen kijkt, wat goed is voor hun en niet wat zogenaamd gangbaar is.
Ha, leuk om te lezen.
Maar tegelijk vind ik het daarom erg lastig om een oordeel te hebben over die rauwe moeder. ik vind haar erg extreem, ik geloof helemaal niet dat die jongen de keuze heeft. Ja, in theorie heeft hij de keuze, maar hij is al zo gehersenspoeld dat hij inmiddels denkt dat het zijn eigen wil is.
En toch........ begrijp ik haar wel. Denk ik.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 18 december 2012 om 19:29
Ik denk dat 't heel goed is om 't beste met je kind voor te hebben maar als de gezondheid van je kind in 't gedring komt dan moet je beseffen dat je zo niet door kunt gaan.
En persoonlijk vind ik dat zij de hele gedachtegang van die jongen kapot heeft gemaakt. Ik vind 't heel zielig dat die jongen eigenlijk geen individu meer is maar (bijna) een aanhangsel van zijn moeder.
En persoonlijk vind ik dat zij de hele gedachtegang van die jongen kapot heeft gemaakt. Ik vind 't heel zielig dat die jongen eigenlijk geen individu meer is maar (bijna) een aanhangsel van zijn moeder.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
dinsdag 18 december 2012 om 19:47
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 18:13:
Zó leuk.
Leuk!!!! Wanneer?
Ik vraag altijd een plaatje aan tegen een kleine vergoeding. De laatste keer werd ie om half drie 's nachts gedraaid... dit jaar misschien toch wat meer doneren zodat ik hem nog kan horen ook?
.
Zó leuk.
Leuk!!!! Wanneer?
Ik vraag altijd een plaatje aan tegen een kleine vergoeding. De laatste keer werd ie om half drie 's nachts gedraaid... dit jaar misschien toch wat meer doneren zodat ik hem nog kan horen ook?
.
dinsdag 18 december 2012 om 23:47
Hallo daar allen.................
Ik heb eerder, wèl een sms gezien, van een dierbare, bij SR.
Was echt,
mooi, lief ..................... en aandoenlijk.
Maar het blijft moeilijk natuurlijk.
Zijn op de juiste plek, op het juiste moment.
Nou DV, ik ben vanmiddag ook maar aan de cocktail gegaan.
Na jouw vakantiefoto's
Een goed voorbeeld, doet goed volgen...............
Kinders hebben pasta gegeten, zonder kaas, en zonder salade,
Wèl met champions, paprika, etc.
Trouwens oudste is ook ziek. beginnend.
Lelijk gezegd, maar als, ik zeg echt, als......... het doorzet, hebben wij een kaart FC-Ajax over................
Idee?
Ik ga maar glitteren
Ik heb eerder, wèl een sms gezien, van een dierbare, bij SR.
Was echt,
mooi, lief ..................... en aandoenlijk.
Maar het blijft moeilijk natuurlijk.
Zijn op de juiste plek, op het juiste moment.
Nou DV, ik ben vanmiddag ook maar aan de cocktail gegaan.
Na jouw vakantiefoto's
Een goed voorbeeld, doet goed volgen...............
Kinders hebben pasta gegeten, zonder kaas, en zonder salade,
Wèl met champions, paprika, etc.
Trouwens oudste is ook ziek. beginnend.
Lelijk gezegd, maar als, ik zeg echt, als......... het doorzet, hebben wij een kaart FC-Ajax over................
Idee?
Ik ga maar glitteren
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 19 december 2012 om 11:51
woensdag 19 december 2012 om 12:02
Allemaal,
Goed uitzieken, Lé, maar als ik het zo lees, is dat geen straf!
DV, ik ga zo naar oudste toe, en dan zal ik zien hoe de patiënt, het maakt.
Mocht hij echt ziek zijn, en morgen niet kunnen, is er 1 kaart over.
Jongste, en 2 vrienden gaan sowieso.
Ik hou je op de hoogte, goed?
Anders kan ik ook even meelen.
woensdag 19 december 2012 om 12:41
Ah DV, dan heb ik je verkeerd begrepen, excuses.
Ik dacht, dat jouw zoon, met vriendjes mee wilde/kon, maar geen kaartje kon bemachtigen.
Nee, dan heb je aan 1 kaartje niet veel.
Nu op ziekenbezoek, tot glitters.
Ik dacht, dat jouw zoon, met vriendjes mee wilde/kon, maar geen kaartje kon bemachtigen.
Nee, dan heb je aan 1 kaartje niet veel.
Nu op ziekenbezoek, tot glitters.
woensdag 19 december 2012 om 13:33
Sterks bij je zoon Eindeloosje (die 'ken' ik nog niet he?) wens hem beterschap!
Lieverd, je moet weten wat er momenteel beneden gebeurt. Twee meisjes, van acht, op hun buik, voor je mooie huis. Ze hebben geen honger, geen dorst, ze willen alleen maar spelen, spelen, spelen. Het vriendinnetje blijft tot 5 uur en hopelijk hebben we er dan wat vocht en voer in gekregen.
Wát een geluk!
En over geluk gesproken: de bel ging, koerier, enorm kerststuk! Voor mij! Van Yasmijn! In de clubkleuren, met kaarsen en ballen en helemaal beeldig.
Ik sta weer eens versteld. Een kerststuk van de ForumQueen! Dat is bijna net zoiets als een lintje krijgen hahahahaha!
Als je leest Yas, dank je wel schat.
Lieverd, je moet weten wat er momenteel beneden gebeurt. Twee meisjes, van acht, op hun buik, voor je mooie huis. Ze hebben geen honger, geen dorst, ze willen alleen maar spelen, spelen, spelen. Het vriendinnetje blijft tot 5 uur en hopelijk hebben we er dan wat vocht en voer in gekregen.
Wát een geluk!
En over geluk gesproken: de bel ging, koerier, enorm kerststuk! Voor mij! Van Yasmijn! In de clubkleuren, met kaarsen en ballen en helemaal beeldig.
Ik sta weer eens versteld. Een kerststuk van de ForumQueen! Dat is bijna net zoiets als een lintje krijgen hahahahaha!
Als je leest Yas, dank je wel schat.