Hoe vaak per week

16-12-2012 19:03 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumers!

Mijn vraag aan jullie, hoe vaak per week hebben jullie sex in een vaste relatie? Ik merk dat het er in mijn relatie vaak bij in schiet, helaas.

Ik zit gemiddeld op 1x per Week, soms 2. Ik vind het zelf te weinig, kan dit liggen aan verminderende aantrekkingskracht, of is het normaal wanneer je 1,5 jaar samen woont?

Moet er wel bij zeggen dat de sex vanaf het begin van de relatie nooit echt een hoge frequentie had!
Toen wij net bij elkaar waren hadden we bijna elke dag meerdere keren seks. Ik heb geen idee waar we de tijd vandaan haalden! Nu na 1,5 jaar nog ongeveer 3x per week. Soms maar 1x en soms een tijdje dagelijks. Maar 3 is denk ik gemiddeld per week voor ons. Ben ik zeer tevreden mee, al ligt dat meer aan de kwaliteit dan aan kwantiteit.
1 jaar samen, wonen net samen en 1-3 keer per week. Wel altijd uitgebreid en erg lekker, dat is zoveel belangrijker dan frequentie!
quote:vivakeesje schreef op 16 december 2012 @ 20:53:

Waar een man meteen trek krijgt als zijn boner groeit [...]Niet waar (voor deze man tenminste, maar volgens mij algemeen).
IMHO
Een keer of 10.

Edit.** duur van elke vrijpartij ligt ergens tussen de 30 en 60 minuten.

We werken allebei voltijd.
I believe in good
Verschilt heel erg soms 7 keer soms 1 keer 3.5 jaar samen
0 x per week

Al jaaaaren geen sex meer.

haha heus.

Nou ben ik ook 50, dan doet de sex er niet meer zo toe..
En je hebt wel een relatie wamozart? Mis je het dan niet?

Ik ongeveer 1 keer in de week. Zie mijn vriend laatste tijd niet zoveel en ik ben ook vaak wel moe, dus dan schiet het er toch vaak bij in. Best jammer..
Jaren geen sex meer? Poh moet er niet aan denken,schiet daarvan alleen al in de stress
@donna,

Het gevoel klinkt heel bekend. Regelmatig afgewezen worden als je initiatief wilt nemen. Uiteindelijk leidt dit tot frustraties en kwaadheid. Je bent niet de enige. Ik herken dit zeker. Kijk bij forum "Depressief door laag libido van vriend". Je zult hier veel herkenbare signalen tegen komen. Niet dat je het daar mee oplost, maar het helpt wel. Succes!!!
hier 2 a 3 x per week.

Relatie van bijna 15 jaar.

Pff jaren geen sex, lijkt me ontzettend moeilijk...
De laatste tijd 1x per week. 1 jaar samen.
Zo'n 3 keer per week gemiddeld....... Bijna vijf jaar samen.
@blobs en girly3

Wel een relatie, ruim 10 jaar. Maar dat is een vriendschapsrelatie geworden. Ik vind haar een geweldige dame, maar er is al jaaaaren geen sex. Denk nu zo iets van 8 a 9 jaar niet. We zijn het gewend, geen wederzijdse behoefte. We gaan niet uit elkaar, we hebben prima leven samen. 't Is maar sex, denk ik dan. Het komt ook niet meer, dat weten we allebei.

Heb er geen moeite mee. Soms speelt het even. Dan post ik wat hierzo :-). Maar ben het daarna al weer vergeten. 't Is eigenlijk geen issue. Vreemdgaan, duh, boeit mij totaal niet. Of zij een minnaar heeft, volgens mij niet.
1 a 2 x per week , en dan nog klagen ??

In het begin , zoals altijd, vlogen de love pijlen door de dakpannen

en dan ..raken die love pijlen het plafon nog geeneens

en weer wat later schiet je eens een aantal goede love pijlen af

om de boel te redden

te laat !

Na 10 jr zaten de love pijlen bevroren in de diepvrieskist vd kelder

einde relatie
Laatste keer was 4 maanden terug, vrouw heeft er geen behoefte aan. Ik doe het dan maar zelf 5 keer per week. Zou liever partner hebben met hoger libido.
Leef vandaag.
Het keven is tekort om niet te doen wat je echt wil!
In het begin bijna dagelijks. Nu - 16 jaren later - 1 of 2 keer per week. In de vakantie soms 3 of 4 keer per week.
Not a day goes by I don t think about you.
In het begin 4x per dag, nu 6,5 jaar later gemiddeld 2-3x in een week. Soms maar 1x per week (omdat ik denk anders is het ook zo lullig voor hem) en soms gelukkig nog steeds 3x op een dag omdat ik dan zelf ook mega geil ben....

Vakanties zijn trouwens echt het ultieme idee om je sex leven omhoog te krikken haha.. Wij doen het op vakantie wel 4x op een dag 2 weken lang. Als ik dan thuis kom denk ik ja, dit houden we vol! Maar ja thuis kom je toch weer in zo'n 'sleur' en schiet het er vaak bij in...

Ik denk dat je gewoon zovaak sex moet hebben waar jullie je allebei prettig bij voelen! Blijven praten erover is erg belangrijk! En af en toe even die iPad/telefoon/tv uit en lekker gaan sexen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven