FF gillen
woensdag 19 december 2012 om 16:46
woensdag 19 december 2012 om 17:37
ik wil nu ff niet gillen want mijn broer trouwt morgen en ik ben weer es gestrikt om te zingen (ik zing al een aantal jaren) dus
ik moet mn stem sparen en bovendien ben ik nu wel blij ivm het feessie morgen, maar verder ben ik ook zielig.
ik heb een sterk vermoeden dat ik een winterdepressie heb en dat VIND IK STOM! zo. dat lucht op.
ik moet mn stem sparen en bovendien ben ik nu wel blij ivm het feessie morgen, maar verder ben ik ook zielig.
ik heb een sterk vermoeden dat ik een winterdepressie heb en dat VIND IK STOM! zo. dat lucht op.
woensdag 19 december 2012 om 23:04
ROOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRROOOOAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR
(en picture een hongerige, narrige, onuitgeslapen, overspannen en sjaggerijnige vrouwtjesleew, of nee 3)
(en picture een hongerige, narrige, onuitgeslapen, overspannen en sjaggerijnige vrouwtjesleew, of nee 3)
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)