Onwetend minnares...

19-12-2012 20:26 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een gebonden man enkel op een neukertje uit is, zou hij dan blijven beloven dat hij oplossingen aan het zoeken is om met jou samen verder te gaan? Zou hij daar zo ver in gaan om documenten te vervalsen en SMSen tussen zijn vriendin en hem zelf op te stellen en naar zijn GSM te versturen? Want, ik ga ervan uit dat een gebonden man die enkel uit is op een neukertje slimmer is en dat neukertje geen loze beloftes doet, geen thuisadres prijsgeeft en vooral niet te veel mails stuurt om geen bewijsmateriaal te laten verzamelen... die van mij doet en deed beloftes en na alles wat gebeurd is, blijft hij volhouden dat hij gaat voor een toekomst met mij... alleen heeft hij eerst nog wat zaken op te lossen.

BTW: ik was 6 maand onwetend minnares en tegen dat ik wist hoe de situatie bij hem thuis zat, zag ik hem al veel te graag.

Contact is nu verbroken, van moeten, omdat ik een kortsluiting had en ondanks zijn vraag het niet te doen, een korte mail te sturen aan zijn vriendin met de korte melding dat als ze de waarheid wou weten, ze me kon bellen. Voor alle duidelijkheid: ze heeft me 5 weken geleden gebeld 's nachts om te vragen wat er nu aan de hand was tussen ons en toen heb ik gezwegen en gezegd dat ze dit onder elkaar moesten uitvechten...

Graag jullie eerlijke bevindingen, en als het even kan, wil ik ook eens van mannen hun mening horen...

Ik word langzamerhand paranoia...
u hij daar zo ver in gaan om documenten te vervalsen en SMSen tussen zijn vriendin en hem zelf op te stellen en naar zijn GSM te versturen?

Ik snap dit niet. Ben ook moe dus dat kan de reden zijn.

Wat bedoel je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een gebonden man zal alles doen om zijn neukertje te behouden. Behalve zijn vrouw verlaten
Je mailt zijn vriendin met de boodschap "als je de waarheid wil weten kun je me bellen", en als ze dan belt zeg je "vecht het zelf maar uit met hem"?

Raar verhaal.
Begrijp er niks van TO, kan je het verduidelijken?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
En waarom stuur je haar een mailtje om te zeggen dat zijn vriendin naar de waarheid kan vragen en als ze dit vervolgens doet zeg jij: Zoek dat samen maar uit?

Ik snap dat ook niet. Wat wil jij nu precies van ons weten?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een slimme gebonden man zou geen loze beloftes doen aan zijn minnares??? Ik heb nog nooit gehoord van een geval waar ze geen loze beloftes doen.......

Als hij echt van je houdt, had hij je geen zes maanden in onwetendheid gelaten dat je zijn minnares was. Je hebt echt geen zes maanden nodig om erachter te komen dat je relatie niet werkt.
Daar komt ie weer:

De smoezenlijst!

http://mobiel.viva.nl/for ... zen/list_messages/27739//
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:ginevra schreef op 19 december 2012 @ 20:32:

Je mailt zijn vriendin met de boodschap "als je de waarheid wil weten kun je me bellen", en als ze dan belt zeg je "vecht het zelf maar uit met hem"?

Raar verhaal.Ja dat dus..
Gebonden mannen doen alleen maar loze beloftes. Weet ik uit ervaring.
Tjee wat is dat toch vandaag met al die vrouwen die neuken met een gebonden man en dan contact op(willen)nemen met de vriendin van die man?

Zit er iets in het water ofzo.

Je moet gewoon kappen met die vent want hij houd je aan het lijntje. Is beter voor jou, is beter voor zijn vriendin en wat beter is voor hem maakt niet uit want het is een eersteklas lamstraal.
quote:louba schreef op 19 december 2012 @ 20:32:

Een gebonden man zal alles doen om zijn neukertje te behouden. Behalve zijn vrouw verlaten die kan de hele smoezenlijst vervangen
Dat jij dat denkt over je gebonden schatje geeft al aan dat het je niet lekker zit. Hij heeft je 6 maanden voor de gek gehouden en gaat er fijn mee door. Waarom? Omdat het kan bij jou, daarom!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Wat is dit voor taal zeg mensen?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Jullie hebben allemaal gelijk, mijn vriendinnen zijn iets subtieler maar dat zal wel komen omdat ze weten hoe ik in elkaar zit en me heb laten bedonderen. Die brengen het nieuws wat verbloemder. Maar bedankt, ik respecteer jullie reacties.

Blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg geweest...

Een vijftal weken geleden heeft zijn vriendin me 's nachts gebeld met de vraag wat dat allemaal is tussen hij en ik. Ik heb daar toen op geantwoord dat zij dat met elkaar moesten uitvechten. Zij antwoordde me dat ik hem mocht houden... en telefoon dicht.

Na deze telefoon heeft hij me 's nachts nog een bericht gestuurd dat hij alle contact wou verbreken en zijn relatie wou redden. Ik was geshockeerd.

De ochtend daarna belde hij me om uit te leggen wat er precies gebeurd was die nacht. Zij had dat sms opgesteld omdat ze wou zien hoe ik daarop zou reageren.

Om kort te vertellen, na twee weken radiostilte, stuurde hij me docs door die hem verplichten alle contact met mij te verbreken. Anders een zware financiele aderlating voor hem. Ik heb me altijd vragen gesteld bij dat doc maar goed, ik dacht nog altijd dat niemand zo ver zou gaan...

Na die twee weken, zijn we stilletjesaan opnieuw in contact gekomen met elkaar. We belden weer dagelijks en ik mocht hem te allen tijde mijn vragen stellen, liever aan hem dan aan anderen... en ik heb mails gestuurd dat hij me ajb zou gerustlaten en me tijd geven dit te verwerken. Ondanks het 'risico' dat hij nam, bleef hij me antwoorden en overtuigen om geduld te hebben en vol te houden tot hij zijn zaken opgelost had.

Vorige week kreeg ik kortsluiting en was ik het zo beu om paranoia te zijn, dat ik haar die mail gestuurd heb.

Dat is het zo ongeveer.

Hij zegt dat zijn relatie met haar over is maar dat ze moeten samenwerken totdat er een oplossing op zakelijk en privé vlak gevonden is. Andere mensen zeggen me dat je aan hen niets ziet. En dat maakt het hele verhaal heel moeilijk: allemaal tegenstrijdige verhalen...

En ja, het smoezenboek ken ik, en ik kan er amper een tweetal uitpikken. Hij moet dan wel heel origineel zijn ;)

Jullie kunnen je niet voorstellen hoeveel moeite hij gedaan heeft om mij te blijven zien/horen. En ja, jullie zullen wel gelijk hebben: het pakt iedere keer weer.
je wilt met hem een serieuze relatie beginnen, op basis van wat hier speelt??! (als dit je vraag is?)

Echt SLECHT idee. Hij heeft zich van zijn meest duistere kant laten zien namelijk dat hij in staat is om vreemd te gaan.

Stel jij jezelf voor als jullie 3 jaar samen zijn (kindje misschien) Je zult je altijd af blijven vragen of hij vreemd aan het gaan is.

Slecht begin van een relatie.
Kappen met die gast.

Geen hand vol maar een land vol.
quote:natjepetatje schreef op 19 december 2012 @ 21:20:

....stuurde hij me docs door die hem verplichten alle contact met mij te verbreken. Anders een zware financiele aderlating voor hem.....

En ja, het smoezenboek ken ik, en ik kan er amper een tweetal uitpikken. Hij moet dan wel heel origineel zijn ;)

Je hebt gelijk, hij is erg origineel! Ik heb even ernstig gegrijnsd bij deze smoes! Documentje opstellen kan iedereen die een beetje handig is!

Een andere quote: 'en ik heb mails gestuurd dat hij me ajb zou gerustlaten en me tijd geven dit te verwerken. Ondanks het 'risico' dat hij nam, bleef hij me antwoorden en overtuigen om geduld te hebben en vol te houden tot hij zijn zaken opgelost had.'

Waarschijnlijk zie jij het als een teken van liefde als jij aangeeft ongelukkig te worden van dit contact, hem vraagt geen contact meer met jou op te nemen vanwege de pijn en paranoia die je hebt waarna hij tóch contact metje op blijft nemen.

Echt, dat is GEEN teken van liefde, een teken van liefde was geweest jou je pijn te ontnemen, te luisteren naar jouw vraag, te handelen naar jouw verzoek en je met rust te laten! Jij krijgt van hem dus geen tijd dingen te verwerken, hij veegt zijn derriere af met jouw verzoek, met jouw pijn.

Hou van jezelf, laat deze sukkel gaan, er zijn leukere exemplaren die jou óók zo'n speciaal gevoel kunnen geven als deze pielemans, hij heeft absoluut geen alleenrecht op dat gevoel, hou dat voor ogen!

Sterkte!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Het lijkt mij zaak dat hij zijn problemen met zijn vrouw oplost en als hij dan een vrij man is kan hij altijd nog bij je terugkomen.

Echt geen idee waarom je dat dan nog zou willen, maar goed.
quote:natjepetatje schreef op 19 december 2012 @ 21:20:

Jullie kunnen je niet voorstellen hoeveel moeite hij gedaan heeft om mij te blijven zien/horen.

Ik denk dat het bij jou echt anders is dan bij al die ervaringsdeskundigen die ooit samen die lijst hebben opgesteld. Echt héél anders. (-kuch-)

Is dit wat je misschien graag wilde lezen hier? Nou, hier heb je het hoor. Dan kan jij zonder ook maar een enkele twijfel fijn verder leven in de zekerheid van zijn liefde. Hij wil jou en niet zijn 'ex'. Sterkte met alles.
Werkelijk?

Ik kan niet bij haar weg want anders kleedt ze me financieel uit

Ik kan niet bij haar weg, maar ik zou ZOOO graag bij jou zijn

Zij verbiedt mij jou te zien

Allemaal variaties op de smoezenlijst hoor! Laat je niet wijsmaken dat jij hier de uitzondering op de regel bent, dat ben je echt niet. Sorry...

Contact verbreken, blokkeren en als hij het netjes heeft geregeld mag hij je weer bellen. En als je dan niet zelf bezet bent, kun je weer eens nadenken over een relatie met dit heerschap. Succes!
quote:xantippe schreef op 19 december 2012 @ 22:11:

[...]

Je hebt gelijk, hij is erg origineel! Ik heb even ernstig gegrijnsd bij deze smoes! Documentje opstellen kan iedereen die een beetje handig is!

Een andere quote: 'en ik heb mails gestuurd dat hij me ajb zou gerustlaten en me tijd geven dit te verwerken. Ondanks het 'risico' dat hij nam, bleef hij me antwoorden en overtuigen om geduld te hebben en vol te houden tot hij zijn zaken opgelost had.'

Waarschijnlijk zie jij het als een teken van liefde als jij aangeeft ongelukkig te worden van dit contact, hem vraagt geen contact meer met jou op te nemen vanwege de pijn en paranoia die je hebt waarna hij tóch contact metje op blijft nemen.

Echt, dat is GEEN teken van liefde, een teken van liefde was geweest jou je pijn te ontnemen, te luisteren naar jouw vraag, te handelen naar jouw verzoek en je met rust te laten! Jij krijgt van hem dus geen tijd dingen te verwerken, hij veegt zijn derriere af met jouw verzoek, met jouw pijn.

Hou van jezelf, laat deze sukkel gaan, er zijn leukere exemplaren die jou óók zo'n speciaal gevoel kunnen geven als deze pielemans, hij heeft absoluut geen alleenrecht op dat gevoel, hou dat voor ogen!

Sterkte!

Xantippe, jouw reactie zit er klak op! Ik weet heus wel beter, alleen wil mijn hart af en toe nog mijn gezond verstand overheersen. Ik weet dat hij bad news is, alleen kan ik het niet verkroppen dat ik me zo heb laten vangen. Ik heb alles goed voor elkaar. Dan ga ik serieus moeten herbronnen en mezelf weer naar waarde schatten. Ik heb voor hem ook mijn relatie van 17 jaar met mijn ex-partner verbroken en ook dat moet ik nog verwerken. In 9 maanden tijd heb ik heel veel meegemaakt en nu ik volledig geïnstalleerd ben op mijn eigen plekje, val ik in een soort van zwart gat. En dan is het heel verleidelijk om te hunkeren naar die (foute) aandacht. En voor alle duidelijkheid: de relatie met mijn ex zat zeer slecht, ik had enkel lef nodig om hem te durven verlaten. In die periode heeft mijn minnaar me blijven steunen, altijd. En me altijd voorgehouden dat ik dit moest doen los van hem. En dat was voor een stuk ook zo, nu nog steeds ben ik 200% overtuigd dat die beslissing juist was. Alleen had ik gedacht en werd ik ook beloofd dat ik hier op dit eigenste moment met mijn grote liefde/soulmate in de sofa zou zitten genieten van een glaasje wijn en gezellig samenzijn.

Ik wil niet de slechte verliezer afhangen, ik voel me ook zo niet. Ik heb hem duizenden keren gezegd dat hij het me eerlijk moest zeggen dat hij niet van plan was haar te verlaten. Dan had ik een keuze of ik wel een bijzetvriendin wou zijn al dan niet. De kans zou heel klein geweest zijn, ok, maar dat is hetgeen wat ik hem het meest kwalijk neem. Maar dan zou hij zijn exclusiviteit verliezen en ik denk dat vooral dat motief was.

Maar ik vind mezelf geen uitzondering op de regel. Alleen zou ik willen dat ik de waarheid ken. Maar ik besef maar al te goed dat ik die niet nooit van hem zal horen. Nooit gedacht dat ik hierin zou trappen.

Was ik mijn beste vriendin geweest, dan had ik al na de tweede maand verlof genomen, haar meegesleurd in de auto en haar geconfronteerd met wie ze te doen had. Zeggen heeft geen zin, je moet het met je eigen ogen zien vooraleer je het voor waar aanneemt. En dan nog betrap je jezelf erop dat je in zijn plaats allerlei excuses aan het zoeken bent.

Zielig, maar o zo vaak voorkomend.

Deze middag heeft hij me tot twee keer toe gebeld. Heel zeker om te polsen hoe ik klonk, of hij nog een opening had. Ik denk dat ik het laatste van hem nog niet gehoord heb. Ik hoop alleen maar dat ik sterk genoeg ben om hem te laten voor wat hij is.
Jeej wat een lap tekst natjepatje
v
tja, is dan ook een helse tijd geweest en als ik me helemaal laat gaan, dan wordt het een trilogie ;)

maar ik wil ook niet teveel details vrijgeven, dus probeer ik het kort te houden. Niet kort genoeg dan? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven