365 challenge

20-12-2012 07:52 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geinspireerd door een blog, heb ik besloten om per 1 januari te beginnen met een 365 challenge. 365 dagen bezig zijn met een doel. Ik ben slecht met het mijzelf houden aan doelen omdat ik er niet dagelijks mee bezig ben, dus probeer ik het op deze manier. Ik heb al een blog pagina gemaakt om zo dagelijks een update te posten.

Het moet nog wat invulling krijgen, maar mijn gezondheid en lekkerder in mijn vel zitten is mijn 365 doel.

Heb jij ook een 365 doel? Wat ga jij doen?
die probeer ik we te hebben! En met name van elke dag genieten, en niet meer zoveel negatief denken, elke dag met een goed en positief gevoel opstaan, en dat proberen elke dag vol te houden! Van mezelf houden en me de eerste plaats zetten! Niet zo snel meer oordelen, en nadenken voordat ik iets zeg!
Dat is een mooi doel Famke. Ga je dat ook iedere dag bijhouden d.m.v. een dagboek of topic op dit forum o.i.d.?

Ik probeer met afvallen deels een positiever zelfbeeld te krijgen en daarmee ook wat positiever in mijn leven te staan.

Nog iemand die een mooi doel heeft?
Ik heb als doel het aankomende jaar beter voor mezelf te zorgen.

Als in gezonder eten en meer beweging, en iets meer qualitytime met mijn man. En voor de mensen in mijn naaste omgeving iets aardiger te reageren als iets niet gaat zoals ik graag wil dat het gaat.
Ik wil van mijzelf houden en mijzelf accepteren met al mijn goede en slechte punten.

Weten dat ik goed ben zoals ik ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven