Welke tablet?
donderdag 20 december 2012 om 19:10
quote:riri44 schreef op 20 december 2012 @ 19:03:
Ik vind 600 voor een ipad een verschil met 177 voor een polaroid..
Ik dacht aan maximaal 250 ofzo..
Ik betaal liever wat meer als die beter is, snappie dus wie heeft ervaringen?Ik hoop dat je begrijpt dat een duurdere in dit geval (tablet) ook van iets betere kwaliteit is en meerm ogelijkheden heef.t
Ik vind 600 voor een ipad een verschil met 177 voor een polaroid..
Ik dacht aan maximaal 250 ofzo..
Ik betaal liever wat meer als die beter is, snappie dus wie heeft ervaringen?Ik hoop dat je begrijpt dat een duurdere in dit geval (tablet) ook van iets betere kwaliteit is en meerm ogelijkheden heef.t
donderdag 20 december 2012 om 19:29
De vraag is natuurlijk ook wat jij onder "goed" verstaat en wat je er mee wilt doen. Een tablet is nl geen vervanging van een laptop. Hoor een hoop mensen om me heen die nu toch weer afzien van de tablet want ze vinden het uiteindelijk niks. Een duur merk kan je dan misschien nog wel eens via Marktplaats aanschaffen.
Zelf hebben we ook de Asus met dockingstation.
Zelf hebben we ook de Asus met dockingstation.
donderdag 20 december 2012 om 19:32
donderdag 20 december 2012 om 19:41
quote:Amand schreef op 20 december 2012 @ 19:05:
iPad. There is no replacement.
Dan heb je nieuwste Nexus nog niet gezien
en de iPad replaced the iPad, nu al elk half jaar dus zelf staan ze niet eens langer dan een half jaar achter hun produkt.
Overigens gebruik ik alle tablets op mijn werk maar prive dus alleen de iPad3 en Google Nexus vanwege de resolutie. Wil je dus haarscherp en rust voor je ogen moet je absoluut niet je geld verspillen, hoe goedkoop ook, aan een andere tablet
iPad. There is no replacement.
Dan heb je nieuwste Nexus nog niet gezien
en de iPad replaced the iPad, nu al elk half jaar dus zelf staan ze niet eens langer dan een half jaar achter hun produkt.
Overigens gebruik ik alle tablets op mijn werk maar prive dus alleen de iPad3 en Google Nexus vanwege de resolutie. Wil je dus haarscherp en rust voor je ogen moet je absoluut niet je geld verspillen, hoe goedkoop ook, aan een andere tablet