Ik ben er nog!?

21-12-2012 08:15 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Wat nu?

Hier had ik me niet op voorbereid.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Mijn slaapkamer is de hemel, schijnbaar.

Altijd al geweten. En velen met mij.

Niks nieuws dus, hier.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Je bent wel een beetje vroeg, de dag duurt nog lang! Er kan nog van alles gebeuren! :-)
quote:DidiRidi schreef op 21 december 2012 @ 08:15:

Waarom? Wat nu?

Hier had ik me niet op voorbereid.KLIK
Ik begreep dat het pas om 21.12 uur gaat gebeuren. Veel plezier op je laatste dag!
quote:NummerZoveel schreef op 21 december 2012 @ 08:20:

Ik begreep dat het pas om 21.12 uur gaat gebeuren. Veel plezier op je laatste dag!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja inderdaad. Heb al m'n geld verbrast omdat het toch niet nodig is na het einde der tijden.

Maar als ik mijn kater van het einde der wereld feestje van gisteren mag geloven, is het einde nabij. Djiezus, kan niet wachten tot dat einde erin hakt.
Dat programma lijkt de kerstborrel van mijn werk wel. Praten praten, praten en als je helemaal sufgeluld in je little black dress onder je bureau ligt, dán opent de bar pas.

Business as usual dus, die Wereldondergang,
Ik hoop dat ik het volhoud tot 22.00 en dat het bier een beetje te zuipen is.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Very__Cherry schreef op 21 december 2012 @ 08:24:

[...]

[img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 9596_n.jpg[/img]Geen stille tocht?
quote:Artemis schreef op 21 december 2012 @ 08:30:

[...]

Geen stille tocht?Wie moet die lopen dan?
Ja shit. Heb ik m'n tentamens toch nog vandaag! Ik heb niks geleerd, ging er vanuit dat ze afgelast zouden worden. :( kan duidelijk beter naar cherry's slaapkamer. Mijn einde van de wereld lijkt verdacht weinig op een hemel.
Niet te vlug hè, in Mexico lopen ze zeker een halve dag achter. Morgenochtend, dan hoor ik je wel weer ;)
@nummerzoveel, 21.12 uur kan niet want dan is het in sommige andere landen al een tijdje 22dec.

Dus eigenlijk zou het voor 12.00uur vanmiddag moeten gebeuren..
had je beter nog ff door kunnen drinken, dan had je nooit een kater gehad
Ik ben al begonnen met een paar shotjes spiritus, het sterkste wat ik nog in huis heb.( bovendien heeft het zo'n gezellig kleurtje)

Neem aan dat ik toch niet naar m'n werk hoef. Toch?
Het sneeuwt hier!

Begint het daarmee? ? ?
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Wel irritant dat we niet weten hoe laat. Trekken jullie iets moois aan? Ik zit nog in mijn pyjama.
quote:Firedragon schreef op 21 december 2012 @ 08:43:

Het sneeuwt hier!

Begint het daarmee? ? ? Is geen sneeuw, is as, de Noordpool is al verbrand.
http://www.luckymedia.nl/ ... 11/uncharted-settlements/

zie je wel, het is al begonnen...
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 21 december 2012 @ 08:32:

Ja shit. Heb ik m'n tentamens toch nog vandaag! Ik heb niks geleerd, ging er vanuit dat ze afgelast zouden worden. :( kan duidelijk beter naar cherry's slaapkamer. Mijn einde van de wereld lijkt verdacht weinig op een hemel.Zie (of beter: hoor) dan vooral mijn bovenstaande Youtube link!
Nou toch maar zo even de deur uit voor de laatste kerstkadootjes. En ik haal op vrijdag altijd voor een week eten in huis, ga ik ook gewoon maar doen. Tsja wat doe je verder normaal op een dag als je weet dat de wereld vergaat? Ik moet vanavond nog mijn kerstkaarten per email versturen. Of kan het ook makkelijk doen door een topic te openen hier .

Wat een overpeinzingen zo op de vroege ochtend.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja steelschaapje, ik had wel iets moois aangetrokken...alles opgeruimd, was er mooi voor gaan liggen. Ik wil niet dat ze straks zeggen wat is die didiridi toch een sloddervos. Maar ja, ben nu ook weer helemaal gekreukeld.

Banaanaap, née ik zou niet gaan werken vandaag...Bendegekzeg?
quote:DidiRidi schreef op 21 december 2012 @ 08:31:

[...]

Wie moet die lopen dan?Wij, voor het einde natuurlijk, uit respect.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 december 2012 @ 08:49:

Nou toch maar zo even de deur uit voor de laatste kerstkadootjes. En ik haal op vrijdag altijd voor een week eten in huis, ga ik ook gewoon maar doen. Tsja wat doe je verder normaal op een dag als je weet dat de wereld vergaat? Ik moet vanavond nog mijn kerstkaarten per email versturen. Of kan het ook makkelijk doen door een topic te openen hier .

Wat een overpeinzingen zo op de vroege ochtend.Ik zeg: Ontkenning.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven