3D films

20-12-2012 14:10 6 berichten
Ik wil kaartjes reserveren voor The Hobbit volgende week en ik wist al dat die 3D zou zijn en dat je ook nog iets hebt als IMAX en nu kom ik er dus niet meer uit...

In de ene bioscoop bieden ze het formaat: 3D en IMAX aan en in de andere 2D, 3D en 3D HFR (high frame rate). Kortom er zit dus blijkbaar nog een wereld van verschil in allerlei soorten 3D?!

Ik vraag me af is IMAX echt zoveel beter dan gewoon 3D/ 3D HFR?

Ik wil eigenlijk IMAX proberen maar die bioscoop (Pathé) heeft geen pauze en dat vind ik geen prettig idee bij zo'n lange film.
Alle reacties Link kopieren
IMAX is een groter scherm.

Het is een van de eerste films met HighFrameRate, dus daar hebben nog niet veel mensen ervaring mee.

Welke woonplaats? of welke bioscopen zit je tussen te twijfelen.

Geen pauze? Is het een service bioscoop? Anders doe je gewoon je luier aan....
In Antwerpen zijn normaal gezien nooit pauzes, enkel bij heeeeel lange films. Vind dat juist 'n pluspunt. Je zorgt gewoon dat je genoeg drinken en iets te snacken bij hebt.
Die bioscoop in Antwerpen is wel fijn ja.. heb daar alle LOTR films gezien. Alleen de toiletten waren toen een drama.

Dus IMAX is alleen een groter scherm? Dan kies ik voor die andere met HFR denk ik. Goedkoper bioskaartje en drinken en snacks zijn ook goedkoper. Ik vind geen pauzes bij korte films van maximaal 2 uur wel fijn maar de Hobbit is bijna 3 uur en dat vind ik te lang als ik tussendoor naar het toilet moet.
IMAX is alleen grotere scherm. Ik heb the hobbit in 3d gezien afgelopen zaterdag op een normaal scherm, en dat scherm was meer dan groot zat ;) Overigens heb ik er geen last van gehad dat er geen pauze was. Maar dat is ook persoonlijk, gewoon niet teveel drinken van te voren ;)
Ik kan nergens The Hobbit vinden die niet 3D is

Ik word altijd zo naar van die 3D beelden. Bril over gewone bril is niet fijn en die brillen hebben 100 mensen ook op hun hoofd gehad...ben geen fan dus
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven