Het grote glittertopic
vrijdag 21 december 2012 om 17:22
Oh DV, nèt te laat...................
Maar je outfit is beeldschoon.....................
Kan heel goed.
Zou zelf, het rokje ietsje inkorten,...............
Veel plezier straks, geniet ervan.......................
Maar je outfit is beeldschoon.....................
Kan heel goed.
Zou zelf, het rokje ietsje inkorten,...............
Veel plezier straks, geniet ervan.......................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 21 december 2012 om 20:46
we gingen dus naar een sushi-restaurant. M'n collega had online gereserveerd, kon niet meer foutgaan. Terwijl we al heerlijk zitten te eten, wordt ze diverse keren gebeld. Uiteindelijk neemt ze toch maar op. Het restaurant, waar we bleven? "eh.. nou, we zitten er toch al?" Nee, dus ze had bij een ander gereserveerd
Echt heeeerlijk gegeten, maar wat vult dat nog!
Later is nu
zaterdag 22 december 2012 om 03:10
zaterdag 22 december 2012 om 12:20
Gefeliciteerd Eleonora!
Ik heb eigenlijk geen tijd voor glitteren. Heb me grandioos verslapen, moet nog cadeaus kopen en boodschappen. (en hond ging er dus ook te laat uit) Manlief wil wel boodschappen doen, maar ik heb liever niet dat hij gaat forceren. Dus nu onder de douche, naar de stad en vanavond nog even naar de AH. Dan maar wat duurder dit keer, geen zin in meerdere winkels. En we zijn toch de helft van de week elders. Dat scheelt
Ik heb eigenlijk geen tijd voor glitteren. Heb me grandioos verslapen, moet nog cadeaus kopen en boodschappen. (en hond ging er dus ook te laat uit) Manlief wil wel boodschappen doen, maar ik heb liever niet dat hij gaat forceren. Dus nu onder de douche, naar de stad en vanavond nog even naar de AH. Dan maar wat duurder dit keer, geen zin in meerdere winkels. En we zijn toch de helft van de week elders. Dat scheelt
Later is nu
zaterdag 22 december 2012 om 13:39
Ahhhhh, negen jaar getrouwd, VAN HARTE , Lieve Lé, èn Wé.
Een hele fijne dag gewenst, doe je er iets aan?.
Mijn visite uit Mokum, zijn zich aan het soigneren, en vertrekken zodadelijk naar andere vrienden, in Harlingen.
En dan maar weer boodschppen doen,
DV, morgen is ook alles open in WC L. ik zag het gister toen ik bij de kaasboer was .
Dus niet stressen hoor.
Alhoewel, elders vertoeven, ook heerlijk is natuurlijk.
Allen een heerlijke dag gewenst,
En ja, kan het toch niet laten,
Een hele fijne dag gewenst, doe je er iets aan?.
Mijn visite uit Mokum, zijn zich aan het soigneren, en vertrekken zodadelijk naar andere vrienden, in Harlingen.
En dan maar weer boodschppen doen,
DV, morgen is ook alles open in WC L. ik zag het gister toen ik bij de kaasboer was .
Dus niet stressen hoor.
Alhoewel, elders vertoeven, ook heerlijk is natuurlijk.
Allen een heerlijke dag gewenst,
En ja, kan het toch niet laten,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 23 december 2012 om 10:16
Leuk feestje gehad gisteren, Leo? Of hebben jullie het niet echt gevierd? Misschien een impertinente vraag, maar vind je het achteraf ook onhandig van jezelf, dat je zo tussen/voor de feestdagen een feestdag hebt gepland? Vroeger? Ooit?
Vond ik nl. wel van m'n ouders, die de 27e getrouwd zijn. Waren m'n opa en oma ook nog de 6e van deze maand getrouwd, maar dat was indertijd een moetje. Manman, wat een gezellige boel altijd in december.
Later is nu
zondag 23 december 2012 om 20:08
quote:Elmervrouw schreef op 23 december 2012 @ 19:53:
[...]
Gefeliciteerd! (Ik was op 8 december negen jaar getrouwd!)
Gefeliciteerd, lieve Elmervrouw, nog heel veel , mooie, gezonde, gelukkige, jaren er bij !!!!!
[...]
Gefeliciteerd! (Ik was op 8 december negen jaar getrouwd!)
Gefeliciteerd, lieve Elmervrouw, nog heel veel , mooie, gezonde, gelukkige, jaren er bij !!!!!
zondag 23 december 2012 om 20:35
Ha glitterbabes!
Nee hoor Dream, geen spijt van de trouwdatum. We doen er nooit wat aan eigenlijk. Hooguit even uit eten samen.
Hoe is het verder met jullie?
Eindeloos ben je nog zo druk?
Hier is het echt een gekkenhuis af en toe. De komende dagen ben ik aan het marineren, roeren, snijden etc. Ik ging het dit jaar eens helemaal anders aanpakken. Haske druk. Drukker dan ooit hahahaahahaaa!
Nee hoor Dream, geen spijt van de trouwdatum. We doen er nooit wat aan eigenlijk. Hooguit even uit eten samen.
Hoe is het verder met jullie?
Eindeloos ben je nog zo druk?
Hier is het echt een gekkenhuis af en toe. De komende dagen ben ik aan het marineren, roeren, snijden etc. Ik ging het dit jaar eens helemaal anders aanpakken. Haske druk. Drukker dan ooit hahahaahahaaa!
zondag 23 december 2012 om 20:53
Geficiteerd iedereen!
Gisteren zo'n leuke dag gehad! We zouden met mijn ex en zijn vriendin naar Burgers' Zoo, maar omdat het al vrij laat was en vriendin bovendien best wel hoogzwanger werd het het Watermuseum. Kinderen hebben zich daar smerig vermaakt en ik heb me zoooo verkneukeld om die ex van mij die vroegâh nooit en nooit kinderen wou en nu al zo de trotse vader uithing . Lord-Voldemort heeft hem ook van heel wat tips voorzien, qua bevalling en kraamtijd . Nog een paar weekies.....
Gisteren zo'n leuke dag gehad! We zouden met mijn ex en zijn vriendin naar Burgers' Zoo, maar omdat het al vrij laat was en vriendin bovendien best wel hoogzwanger werd het het Watermuseum. Kinderen hebben zich daar smerig vermaakt en ik heb me zoooo verkneukeld om die ex van mij die vroegâh nooit en nooit kinderen wou en nu al zo de trotse vader uithing . Lord-Voldemort heeft hem ook van heel wat tips voorzien, qua bevalling en kraamtijd . Nog een paar weekies.....
zondag 23 december 2012 om 21:34
Haha, daar wordt inderdaad wel regelmatig raar van opgekeken ja. Maar ik heb nooit ruzie gehad met hem hoor, het was gewoon een beetje op na elf jaar.In het begin waren we eerlijk gezegd ook niet erg blij met onze wederzijdse nieuwe partners, maar die drol hebben we al snel doorgeslikt toen bleek dat zowel Lord-Voldemort als nieuwe-vriendin-van-ex best hele leuke mensen bleken te zijn .