Sv not into me?

22-12-2012 13:15 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halo,

Afgelopen weekend seks gehad met een jongen waar ik al eens eerder seks mee had gehad.

Dit was alweer 2 maanden geleden en nadat dat toen gebeurde was hij helemaal into me, hij smste vaak en belde soms ook.

Na een paar keer seks gehad te hebben, gaf ik aan dat ik gevoelens had voor hem en dat het beter was om te stoppen.

We willen allebei geen relatie met elkaar nl.

Dus tijdje geen contact gehad tot vorig weekend dus.

Fantastische seks gehad en lekker bij elkaar gelegen (hij bleef slapen).

Nu hebben we alleen dinsdag even gesmst en nu hoor ik helemaal niks meer van hem...

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen?

Is het raar dat ik het raar vind dat we seks hebben maar daarna vervolgens geen contact meer hebben? (Terwijl hij eerst juist elke dag contact zocht)
quote:Is het raar dat ik het raar vind dat we seks hebben maar daarna vervolgens geen contact meer hebben?

Als je een relatie met hem zou hebben zou het niet leuk zijn ja.

maar als het leuk is voor de neuk ben je elkaar niks verplicht hé

Verwacht je meer van hem dan SV zijn?
Ja...dat is raar, want je zegt dat het beter is om te stoppen omdat je gevoelens voor hem kreeg en je dat niet wil, net zo min als hij...dus afwachten maar wanneer hij weer "zin" heeft.
Nee ik wil geen relatie met hem.

Maar af en toe contact zou ik wel leuk vinden, zoals het eerst ook ging zeg maar..

Toen nam hij steeds het initiatief zelfs.

quote:Biebeliee schreef op 22 december 2012 @ 13:17:

[...]

Als je een relatie met hem zou hebben zou het niet leuk zijn ja.

maar als het leuk is voor de neuk ben je elkaar niks verplicht hé

Verwacht je meer van hem dan SV zijn?
Ja het is heel erg raar, want jullie hebben geen band. Jullie zijn elkaars seksvriend(en). Het gaat bij jullie alleen om de seks, en willen geen relatie.

En jij kreeg gevoelens voor hem dan is het helemaal raar om er mee door te gaan omdat je zelf het niet wilde en hij ook niet. Dus dat is gewoon dom..
Het is niet verboden zelf contact op te nemen toch?
quote:neversurrender schreef op 22 december 2012 @ 13:19:

Nee ik wil geen relatie met hem.

Maar af en toe contact zou ik wel leuk vinden, zoals het eerst ook ging zeg maar..

Toen nam hij steeds het initiatief zelfs.

[...]

ja maar waarom zou hij , jullie hebben alleen seks, daar gaat het toch om. Anders moet je goede vrienden met hem worden.. maar nu ben je niets meer dan iemand om even seks mee te hebben.
Hij vond dat (gevoelens) niet zo'n probleem omdat je dat risico altijd loopt als je seks hebt met elkaar.

Ik weet alleen niet zo goed waarom hij me dan toch weer op heeft gezocht, aangezien hij over aandacht van vrouwen niet te klagen heeft.

quote:powervrouw schreef op 22 december 2012 @ 13:19:

Ja...dat is raar, want je zegt dat het beter is om te stoppen omdat je gevoelens voor hem kreeg en je dat niet wil, net zo min als hij...dus afwachten maar wanneer hij weer "zin" heeft.
quote:neversurrender schreef op 22 december 2012 @ 13:23:

Hij vond dat (gevoelens) niet zo'n probleem omdat je dat risico altijd loopt als je seks hebt met elkaar.

Ik weet alleen niet zo goed waarom hij me dan toch weer op heeft gezocht, aangezien hij over aandacht van vrouwen niet te klagen heeft.

[...]

Niet om lullig te doen maar bij jou weet hij al dat je sex wilt én je bent op afroep beschikbaar.

Niks mis mee als je dat beide wilt maar volgens mij hoop jij dat er toch een relatie in zit.

En ik ben bang dat dit voor jou betekend dat je gekwetst wordt.
Huh, het is toch bij een sv juist wel de bedoeling dat hij into you is? En dan weer out, weer in, out, in, out etc....
Ik wilde er wel mee doorgaan maar het leek me niet verstandig.. Afgelopen weekend liep onverwachts zo, het was zeker niet gepland.quote:Cookie-Dough schreef op 22 december 2012 @ 13:21:

Ja het is heel erg raar, want jullie hebben geen band. Jullie zijn elkaars seksvriend(en). Het gaat bij jullie alleen om de seks, en willen geen relatie.

En jij kreeg gevoelens voor hem dan is het helemaal raar om er mee door te gaan omdat je zelf het niet wilde en hij ook niet. Dus dat is gewoon dom..
quote:neversurrender schreef op 22 december 2012 @ 13:35:

Ik wilde er wel mee doorgaan maar het leek me niet verstandig.. Afgelopen weekend liep onverwachts zo, het was zeker niet gepland.

[...]

zulke dingen lopen niet onverwachts.. Gepland hoeft ook niet maar je weet waar je aan begint als jij hem mee neemt of andersom. Het draait om de seks niet om relatiemateriaal toch?
Ik hoop niet op een relatie maar voel me zo ook wel goedkoop... Ook al heb ik er zelf mee ingestemd natuurlijk.quote:Biebeliee schreef op 22 december 2012 @ 13:26:

[...]

Niet om lullig te doen maar bij jou weet hij al dat je sex wilt én je bent op afroep beschikbaar.

Niks mis mee als je dat beide wilt maar volgens mij hoop jij dat er toch een relatie in zit.

En ik ben bang dat dit voor jou betekend dat je gekwetst wordt.
quote:neversurrender schreef op 22 december 2012 @ 13:46:

Ik hoop niet op een relatie maar voel me zo ook wel goedkoop... Ook al heb ik er zelf mee ingestemd natuurlijk.

[...]

Snap ik.

geloof me,dat slijt.

Volgende keer goed weer aan dit rotgevoel denken voor je het weer doet.

Klopt inderdaad.. Blijkbaar wil ik toch ook nog wat aandacht buiten de seks om.quote:Cookie-Dough schreef op 22 december 2012 @ 13:38:

[...]

zulke dingen lopen niet onverwachts.. Gepland hoeft ook niet maar je weet waar je aan begint als jij hem mee neemt of andersom. Het draait om de seks niet om relatiemateriaal toch?
Dank je wel, lief van je.

Ik snap niet zo goed dat er toch best veel mensen zijn die kunnen seksen op deze manier?

quote:Biebeliee schreef op 22 december 2012 @ 13:48:

[...]

Snap ik.

geloof me,dat slijt.

Volgende keer goed weer aan dit rotgevoel denken voor je het weer doet.

Veel mensen dènken dat ze het kunnen, maar in de praktijk blijkt dat vaak niet zo te werken, omdat er toch verwachtingen gaan spelen. Hetzelfde als jouw verhaal dus eigenlijk.
Klinkt stom maar ik ben best blij om dat te horen.

Begon me al zo'n onnozele bakvis te voelen..

Maar mannen kunnen het wel.

quote:_lupine_ schreef op 22 december 2012 @ 13:54:

Veel mensen dènken dat ze het kunnen, maar in de praktijk blijkt dat vaak niet zo te werken, omdat er toch verwachtingen gaan spelen. Hetzelfde als jouw verhaal dus eigenlijk.
In mijn omgeving praat ik vooral mijn vriendinnen enzo over dit soort zaken en bij ons allemaal werkt dit nooit zo goed. Bij mij sowieso niet, ben er ook mee gestopt om te seksen puur om de seks. Merk ook dat ik er niet zoveel meer aan vind. Ik zeg niet dat ik het nooit meer zal doen, maar het hoeft van mij niet meer zo nodig.

Je hoort inderdaad vaak dat mannen hier beter in zijn ja. Ik weet niet op dat klopt eigenlijk, ik heb het wel meegemaakt dat zo'n man dan juist meer wilde.
Ik hoor juist van vrienden om me heen dat er zoveel jonge meiden zijn die zich zomaar aanbieden, die gewoon vragen om seks met een jongen.

Dat vind ik ook raar!

Maar het lijkt ook wel of iedereen seks maar gewoon gebruikt om zo snel mogelijk genot te krijgen en vooral geen gevoel erbij te hebben.

Ik ontmoet ook wel mannen die meer willen en ik weer niet maar dat vind ik hem gewoon niet leuk genoeg.

Ik weet dat deze sv mij wel leuk en lekker vindt, zeker toen hij me in het begin steeds appte enz.

Maar nu lijkt het ineens wel andersom, nu zoekt hij geen enkel contact meer en dat vind ik gewoon niet leuk als je net seks hebt gehad. Maar ik snap het wel, ik beteken gewoon niks voor hem.

quote:_lupine_ schreef op 22 december 2012 @ 14:05:

In mijn omgeving praat ik vooral mijn vriendinnen enzo over dit soort zaken en bij ons allemaal werkt dit nooit zo goed. Bij mij sowieso niet, ben er ook mee gestopt om te seksen puur om de seks. Merk ook dat ik er niet zoveel meer aan vind. Ik zeg niet dat ik het nooit meer zal doen, maar het hoeft van mij niet meer zo nodig.

Je hoort inderdaad vaak dat mannen hier beter in zijn ja. Ik weet niet op dat klopt eigenlijk, ik heb het wel meegemaakt dat zo'n man dan juist meer wilde.
Tja, zoveel mensen, zoveel verschillen. Er zijn natuurlijk zat meiden die daar heel makkelijk zijn, maar er zijn er net zo goed heel veel die dat niet zijn. Ik zou me daar nou niet zoveel van aantrekken. Je hebt gemerkt dat je dit zo fijn vindt, dus daar zou ik mijn conclusies uit trekken.

Je schrijft dat je niks voor hem betekent, maar dat is een speculatie, je vult dat zelf in. Het zou waar kunnen zijn natuurlijk, maar je weet het gewoon niet. Daarom kun je m.i. beter denken wat je zélf wil, want in zijn hoofd kan je toch niet kijken. Veel meiden speculeren zoveel, ikzelf hou daar nooit zo van, omdat ik het zo doelloos vindt. Er kan van alles aan de hand zijn.
Ja dat is ook weer zo, ik weet inderdaad niet wat hij denkt.

Maar wat moet ik dan nu doen? Ik wil niet wanhopig overkomen door te vragen waarom we geen contact meer hebben..

Ik had dinsdag zelf al geappt en toen reageerde hij wel leuk (ook vooral het zo lekker was) maar ik vind dat het niet alleen van mijn kant moet komen..

Gewoon laten gaan denk ik dan maar...

quote:_lupine_ schreef op 22 december 2012 @ 14:27:

Tja, zoveel mensen, zoveel verschillen. Er zijn natuurlijk zat meiden die daar heel makkelijk zijn, maar er zijn er net zo goed heel veel die dat niet zijn. Ik zou me daar nou niet zoveel van aantrekken. Je hebt gemerkt dat je dit zo fijn vindt, dus daar zou ik mijn conclusies uit trekken.

Je schrijft dat je niks voor hem betekent, maar dat is een speculatie, je vult dat zelf in. Het zou waar kunnen zijn natuurlijk, maar je weet het gewoon niet. Daarom kun je m.i. beter denken wat je zélf wil, want in zijn hoofd kan je toch niet kijken. Veel meiden speculeren zoveel, ikzelf hou daar nooit zo van, omdat ik het zo doelloos vindt. Er kan van alles aan de hand zijn.
quote:neversurrender schreef op 22 december 2012 @ 13:48:

Klopt inderdaad.. Blijkbaar wil ik toch ook nog wat aandacht buiten de seks om.

[...]

Daarom is het misschien voor je eigen gevoel beter dat je het niet doet? Als je toch steeds word gekwetst er om schiet je er ook niet veel mee op toch, dat doet je alleen maar pijn.

En ja aandacht is leuk, maar zo krijg je eerst aandacht en dan pijn. In het begin is het dan misschien leuk maar achteraf dan weer niet.

Maar je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt!
Klopt, maar als je dan samen bent, dan is het weer zo leuk en lekker.. Ik vind het moeilijk om hem dan af te wijzen.

Maar nu voel ik me er achteraf niet zo goed bij, de vorige keren contacte hij steeds behoorlijk vaak (elke dag).

Ik bedoel dus te zeggen dat ik me er tijdens wel goed bij voel, geweldig zelfs, maar achteraf dus minder omdat hij niks meer laat horen, alsof ik niks waard ben.

quote:Cookie-Dough schreef op 22 december 2012 @ 14:37:

[...]

Daarom is het misschien voor je eigen gevoel beter dat je het niet doet? Als je toch steeds word gekwetst er om schiet je er ook niet veel mee op toch, dat doet je alleen maar pijn.

En ja aandacht is leuk, maar zo krijg je eerst aandacht en dan pijn. In het begin is het dan misschien leuk maar achteraf dan weer niet.

Maar je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt!
Ik zou het laten gaan ja. Je voelt je gewoon niet lekker bij deze situatie en hoe langer je contact blijft houden, hoe langer jij je rot voelt.

En weet je, je krijgt toch nooit het antwoord waar je op hoopt. Je kan het hem wel vragen, maar wat dan? Misschien krijg je wel een heel vervelend antwoord, dan zit je daar weer mee.

Jullie hebben afgelopen dinsdag voor het laatst contact gehad en hij heeft gewoon op je gereageerd. Als je dan nu gaat vragen waarom alles van jou uit moet komen, dan is de kans groot dat hij vindt dat je aan hem trekt en dat je zeurt. Ik gok dat dat ook niet leuk gaat worden. Het is niet geworden wat je ervan had gehoopt. Jammer, maar zo gaan die dingen. Ik zou het laten gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven