Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

quote:Lady-Voldemort schreef op 23 december 2012 @ 21:34:

Haha, daar wordt inderdaad wel regelmatig raar van opgekeken ja. Maar ik heb nooit ruzie gehad met hem hoor, het was gewoon een beetje op na elf jaar.In het begin waren we eerlijk gezegd ook niet erg blij met onze wederzijdse nieuwe partners, maar die drol hebben we al snel doorgeslikt toen bleek dat zowel Lord-Voldemort als nieuwe-vriendin-van-ex best hele leuke mensen bleken te zijn .Echt superleuk om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Lady-V, ik vind het toch harstikke knàp, echt!!

Ik heb daar bewondering voor.

Het is mij nooit gelukt, ( gaf zij schaamtevol toe )

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eleonora schreef op 23 december 2012 @ 21:36:

[...]

O hoi!

Nu lig ik in bed (pijn, pffffff) maar morgenochtend lees ik je!

Kalm aan, vrouw,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 23 december 2012 @ 21:24:

Lord-V. Prachtig.

een glitter voor jou,..........

[afbeelding]

Lord-V. laat weten dat ie zich gevleid voelt .

En nog meer goed nieuws: dochter-V heeft na anderhalve week zoeken haar mobiel terug gevonden onder haar boekenkastje!

quote:Eindeloos schreef op 23 december 2012 @ 21:42:

[...]

Kalm aan, vrouw, Ja Hoerasloera, doe jij maar kalm an. Er zit ook nog een hele kerst an te komme .
Hoi Hoi Hoi

Heerlijk om iets terug te vinden......................

Om nog even over mezelf te praten..........

Ik word gek, als ik iets kwijt ben.

Nu een Parkerpen, cadeau van een dierbare..........

En maar zoeken, vuilniszakken uitpakken, echt een leuk karwei.

Maar 't krijgt toch geen pootjes
Ik was laatst mijn complete sleutelbos kwijt. Had zojuist de huisbaas een nieuwe cilinder in de deur laten zetten, toen ik de gewraakte sleutelbos terugvond. In een pan. Waar ik hem voor de makkelijkheid even in gegooid had en daarna tijdens het afwassen er een deksel bovenop dus.

Waarmee ik maar zeggen wil lieve Eindeloos: wanhoop niet. Je mooie pen is vast nog wel ergens, maar dan op een plek waar je hem niet verwacht. Mooie pennen kwijtraken is trouwens echt waardeloos dus ik voel met je mee .
1
1
Ieuw, wijn. Na één glaasje wijn lig ik al onder tafel te snurken.

Bier daarentegen ben ik soms nog heel goed in, en sterke drank kan ik niet meer betalen tegenwoordig maar ik herken het mechanisme (van bier over op rum of wodka en dan nog redelijk fris en fruitig blijven, naar je eigen idee dan natuurlijk ).

Maar als je zelf het idee hebt dat het te gek wordt is het alleen maar goed dat je er wat mee wil en dat je deze post geplaatst hebt. Denk ik.

Dus om een lang verhaal kort te maken, ik vind je een Dappere Dodo Eindeloos!

Edit: ten allen tijde bereid deze post te wissen, geeft maar een gil
1
Eindeloos, stoer dat je dingen onder ogen ziet en er iets mee doet.

2013 wordt een fijner jaar, ik weet 't zeker, kan ook niet wachten!

Bedankt voor jouw glitter, nu 1 voor jou:

Toch nog geglittert.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oh, lieve Gatti, je maakt mij blij, dankjewel...............

Voor jou, Endless!

1
Dank je, lieverd, Lady-V.

Ik ga een mooie glitter voor je zoeken,

momentje.................

Welterusten, .............
Nog eentje om het af te leren:

Ik heb nog steeds een crush voor Maria
Slaap goed, allen,

Geen zorgen, voor de dag voor morgen,

1
Hall lieve glitteraars.

Voor jou Eindeloos.

Moeilijk dat het zo gaat met je op dit moment

Dapper dat je het onder ogen ziet! Dat is de eerste stap he. En met vallen en opstaan.

Ik weet niet hoe het werkt, maar zou je al iets kunnen minderen?

Eén van de trucs zal wel zijn iets anders te drinken te vinden, dat je óók lekker vindt.

Ik was vanmorgen op het werk maar 'mijn' telefoonlijn deed het niet. De hele lijn niet. Dus nadat ik de internetmeldingen gemaakt had, mocht ik weer gaan
Later is nu
Later is nu
1
Hallo allemaal...

allereerst dank voor de felicitaties.

Mag ik even zeggen dat ik dit echt een mooi, lief en warm topic vind? Dat ik soms hier ook wel wil meekletsen? Maar het is zo 'er middenin vallen' en ik ken de andere verhalen niet, dan denk ik dat het niet kan bijhouden *schaam*

Misschien dat ik morgen hier ook mijn toevlucht zoek, want ja, kerst.. en het is bijna tien jaar geleden dat ik mijn kinderen uitzwaaide en wat is er veel gebeurd de afgelopen twee jaar, maar niet ten goede en het zit me hoog. Dus.

Ik ga maar 's even lekker plaatjes kijken hier.

(Geen zin om zelf te zoeken.)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven