Ik mopper ook even

24-12-2012 15:16 50 berichten
Even mopperen, want dat schijnt hip te zijn op het forum zo tegen kerst.

Mijn auto start opeens niet meer! Bijladen met startkabels ging ook al niet. Zit nu te wachten op een monteur van de garage.

Kan echt niet zonder en kan het me niet veroorloven dat er 'gedoe' mee is. En het ironische: ik stond dus net op het punt om naar die garage te rijden, want de koelvloeistof is op.

Bah, voel me echt ellendig en maak me zorgen.

Moest het even kwijt.
Dank je Yez!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Ja aaah kut zooi. Ik kan me zo voorstellen dat je t even niet meer trekt. En je vindt ook nog eens dat je jezelf aanstelt want zo'n drama is het niet maar je wilde zo graag. Buh. Ik zit in Amsterdam dus helpen gaat ook niet. Helaas. Hopelijk kan de monteur voor weinig iets voor je doen...:)
Ik moest lachen omdat je het grappig wilt brengen maar dat het niet lukt. Oh man man wat een toestand.
Ik vind niet dat ik me aanstel, dat niet. Voelt gewoon rot. En nu helemaal, want heb net dus weer een keer gebeld, maar kreeg zijn dochter aan de lijn. Kortom: zakelijk is ie niet meer te bereiken en monteur staat al te douchen om kerst te gaan vieren.

Ze laat hem zo terugbellen. Pffff....
Doen de lampen en radio het wel? Want als die het wel doen, is er niets met de accu.

Er moet een hendel zitten hoor, waarmee je het stuur kunt verstellen.

Je zegt dat je in het Zuiden woont. Ik woon in de regio 045, kan ik iets voor je betekenen? Je naar je moeder brengen bv.?
Mols: waar in t Zuiden? Hoe laat kerk?
Ehm monteur onder de douche? Is t geen ANWB?
Radio enzo heb ik niet geprobeerd. Kan zo nog 's kijken. Ook naar die hendel.

Mijn moeder komt straks als mijn auto het nog niet doet, hierheen om mij op te halen. Toch bedankt, is lief. Zó zuidelijk is het trouwens niet. Regio Den Bosch.

Gewoon het gedoe wat het geeft nu. En de zorgen voor als....

Maar daar moet ik nu maar niet aan denken. Eerst kijken of de monteur überhaupt nog komt. Dan auto op z'n plek duwen (is verplaatst door buurman anders kon hij er niet met zijn auto bij met de startkabels). En dan alsnog maar douchen en naar moeder en kerk. Eerst hondjes wegbrengen voor oppas. En morgen zie ik dan wel, kan wel met iemand meerijden. Zo ver is het gelukkig niet.

Maar ik baal zo. En word er verdrietig van. En hup, daar gaan ze weer die tranen...
Monteur van de plaatselijke garage waar ik de auto altijd breng voor keuren enzo. Daar komt de auto ook vandaan.

Peacy, vlakbij jou volgens mij, maar zie mijn vorige post. :-)

Op zulk soort zooi zit je inderdaad niet te wachten met dit soort dagen. Hoop dat het allemaal meevalt voor je.
Niet elk stuur is toch te verstellen? Er zijn ook wel auto's waarbij je het stuur echt niet kan verstellen en dan zit er ook geen hendeltje.

Sterkte Molly, niet leuk! Kan me voorstellen dat je vreselijk baalt want zo voor kerst is er ook niemand meer te vinden die iets kan doen natuurlijk.
Germ, ik heb echt met je te doen. Ook hier rolden echt dikke tranen over mijn wangen.

Dure maand geweest, en dan wil je niet denken aan een auto die het begeeft.

Kijk nou nog maar eens naar die hendel...
Is nog een eindje. Mocht je vanaaf heel moeilijk zitten, roep maar. Dn kan ik wel wat betekenen.
Nope, geen hendel te zien. Kan inderdaad het stuur niet verstellen. Het is een auto uit het jaar nul zeg maar.

Pff, ik dacht dat mannen niet zo lang deden over douchen.
Dank Peacy, het lukt wel logistiek gezien.
quote:molly74 schreef op 24 december 2012 @ 16:31:

Het woord koppakking geeft me al kriebels, dus hoop maar dat die het niet is.

.

Mmmmmmmmmm bij een defecte koppakking blijft de startmotor draaien.

Krijg je witte pluimen uit de uitlaat, de temp. van de motor loopt op en koelvloeistof gaat koken, dat hoor en ruik je wel.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Nee, geen witte pluimen uit de uitlaat. Maar kan er iets gaan koken wat er feitelijk niet meer zit??

Maar gelukkig, geen koppakking dus?

Ik wacht nog steeds... of hoor ik nu een auto aankomen rijden?!
Ik hoop dat het meevalt, een auto moet het gewoon doen, zeker rond feestdagen!
Pfff, hehe. Monteur kwam net (in zijn nette kleding) eindelijk hier!

Hij heeft een 'foefje' uitgehaald. Eerst aan proberen te zetten, toen alle lichtjes gingen branden weer uit. Toen weer aan en wachten tot een bepaald knipperend lichtje weer uitging. En toen weer uit, en na een paar seconden wachten weer aan. En hoppa!

Hij doet het dus. Hij zei 'je zult hem wel even aan hebben laten staan, zonder te starten'. Maar dat heb ik dus niet! Het ligt gewoon aan de auto zelf, niet omdat ik iets fout deed, zou toch raar zijn?

Heeft de auto wel vaker gehad, vorig jaar rond deze tijd ook (maar dan twee dagen eerder). Als ik dan wil starten en de sleutel schiet per ongeluk terug omdat ik te haastig ben ofzo, dan weet ik dat hij daarna niet meer start. Maar de monteur zegt dat het daar niet aan kan liggen.

Hoe dan ook, de koelvloeistof aanvullen kan ik donderdag laten doen. Want hij zei dat het enkel het reservereservoir (pff, wat een woord) was wat leeg was. Dus ik kan kleine ritjes nog wel doen.

Zucht... blij dat het opgelost is voor nu. En hoe lang ie het verder nog volhoudt...? We zullen zien.

Auto staat nu te draaien, dus die kan even BIJladen. En ik ga nu een potje verder janken om te ONTladen. Jammer dat ik mezelf niet kan aansluiten op de auto.

En dan snel douchen en naar mijn moeder.

Dankjewel voor jullie support. Zal het nog wel 's vaker nodig hebben, dus dan weet ik jullie te vinden allemaal!

voor jullie en fijne feestdagen!
Gelukkig!

Opgelost

Lekker douchen en ik wens je hele fijne feestdagen toe, met je auto!
Wat fijn Molly! Hoe het later verder moet kun je dan wel weer zien
Ah, een topic met goede afloop zie ik. Daar ben ik dol op!

Toch nog even een voor de schrik, en een aai over de bol van je lieve autootje.
Ik zwaai ook nog maar even, omdat het kerstavond is...

Bedankt voor de hugs en kisses voor mijn groene monstertje.
Fijne feestdagen, Mols!
Hai Mols,

Hele fijne kerst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven