Gemeen?

24-12-2012 17:45 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het heel gemeen dat het duiveltje in mij een dansje maakt omdat ik zie dat mijn ex mij geblokkeert heeft op facebook?

Ik moest er gewoon even van gniffelen..

Is het gemeen dat ik moet gniffelen?

Totaal aantal stemmen: 6

Ja heel erg stoutert! (33%)
..anders: (67%)
..popcorn?
Tja, daarom noemen ze het een ex.. klote facebooken ook ..
Ligt er aan waarom..

Als je hem stalkt en irriteert en hij blokkeert je dan heb je iets bereikt waar je op aasde (hem irriteren namelijk).

Als je niets deed en ook geen contact meer met hem had dan vind ik het raar dat het je boeit :P .
Waarom heeft hij je geblokeert?
Omdat het een ex is.. heel simpel.
Ik geloof dat het mij, in geval van een ex, niet zo zou boeien, beetje afhankelijk van hoe we uit elkaar zouden zijn gegaan.

Zou het me wel boeien dan denk ik dat ik er meer lol aan zou beleven om hem te blokkeren.
Waarom zou je een dansje maken? Blijkbaar doet het je wel iets. En als het je zo blij maakt, waarom blokkeer je hem dan zelf niet?

Heb ik ook gedaan, niet omdat het me blij maakt, maar omdat het 10000% exit was.
Ik heb nog steeds goed contact met mijn ex hoor, en wij hebben elkaar ook gewoon op Facebook.
quote:Ephina schreef op 24 december 2012 @ 17:50:

Ligt er aan waarom..

Als je hem stalkt en irriteert en hij blokkeert je dan heb je iets bereikt waar je op aasde (hem irriteren namelijk).

Als je niets deed en ook geen contact meer met hem had dan vind ik het raar dat het je boeit :P .Waarom is het op het forum zo vaak dat je, zodra iemand je ex is, niets meer mag voelen bij wat hij doet? Je hebt lief en leed gedeeld, dus waarom moeten alle banden in één keer verbroken zijn? Het is een proces en het gaat stapje voor stapje. Dus het is heerlijk om hem af te zien gaan als het net uit is. Als het vijf jaar geleden uit is gegaan, dan moet je je gaan afvragen of deze reactie gezond is.
Geen idee waarom, ik denk dat hij een beetje moeite heeft met hetgeen wat hijzelf gedaan heeft.. Enb daarom moet ik gniffelen.

Hij kwam afgelopen jaar nog even gezellig afsluiten, en na een leuke sexuele uitspatting en nog wat emotionele emails over en weer was het gedaan en kon het boekje dicht.

Wat bleek, had hij toen al zijn huidige vriendin. Staat hem netjes, ik wist het niet en als ik het had geweten had ik niet zo met hem afgesloten, is niet mijn stijl en daar baalde ik toen echt van. Want ik hou echt helemaal niet van zulke dingen. En wilde hem overigens ook niet terug hoor, dat stadium was ik al wel gepasseerd.

Daarom moet ik er hard om gniffelen, omdat ik het gewoon zo stom vind.
..popcorn?
Nou, als to een vreugdedansje wilt gaan maken omdat ze geen berichten meer kan lezen, zegt meer dan genoeg.
En ik heb hem zelf niet op fb hoor, geen behoefte aan. Maar soms zie je door bepaalde reacties dat je iemand niet kan zien.. en dan weet je genoeg.

Ik vind dat gniffelen om een ex wel mag eigenlijk.

Tenzij er een vriendschap is overgebleven, dan gniffel je samen ;)
..popcorn?
tja wat moet ik hier van zeggen.

Mij zou het echt niets boeien als mijn ex me zou blokkeren op facebook.

Maar wie weet blokt hij je wel omdat hij bang is dat je zijn nieuwe vriendin inlicht?
Ik denk dat het in de meeste gevallen niet goed is je ex op facebook te hebben. Google+ zou er beter voor zijn.

Apart einde van de relatie. Ik zou het niet zo leuk vinden...
met een D
Ik zou m denk ik zelf blokkeren en anders beledigd zijn dat hij mij blokkeerde

Niet dansen omdat hij mij geblockt had.
Ik snap ook niet helemaal waarom het een dansje waard is dat iemand niets meer van je wil horen of zien?!
Ik vind dat hij zich laat kennen.

Maar geeft niks dat jullie dat niet begrijpen, wie niet kan gniffelen om een ex heeft ook weinig humor denk ik dan.
..popcorn?
Ik vind het helemaal niet stom van hem.

Waarom zou je een ex niet blokkeren? Gewoon prima besluit van hem.
Ik vind gniffelen om exen een erg loze bezigheid, maar ik zie dat jij al hebt bepaald dat mensen die dat niet doen geen humor hebben. Ben je soms een wijze uit het oosten dat je haarfijn weet hoe het zit? Fijne kerst met je mirre en wierook dan maar.
Is het dan zo raar dat ik gewoon goed contact heb met mijn ex?
Nee joh, goed contact is toch juist leuk?

En ja ik vind juist de reacties hier wat zwaar op de hand, zo ligt het voor mij dan weer helemaal niet. Ik gnifflel en dat woordt heeft voor mij geen negatieve lading. De situatie an sich eigenlijk ook niet, en ja, ik vind dat iemand best om een ex mag gniffelen en dat het getuigt van relativeringsvermogen en gevoel voor humor. Maar jullie humor hoeft de mijne natuurlijk niet te zijn.

Nogmaals, niet zo zwaar op de hand hoor, pff het is kerst
..popcorn?
By the way, is een prima besluit hoor dat blokkeren. Maar als het hem niets doet waarom dan iemand blokkeren dan volstaat geen vrienden zijn toch ook gewoon.

Dus ik zie het gewoon anders.

En stukken minder zwaar. Maar jullie zien dan ook niet mijn vrolijke gezicht erbij haha.

Fijne feestdagen allemaal he
..popcorn?
Ik snap er echt helemaal niets van. Als je een hekel hebt aan je ex en hem een streek hebt geleverd en daarom gniffelt, oké.

Maar hij blokkeert jou toch? Dan doet hij toch iets onaardigs naar jou toe?
Ik snap ook het gegniffel nirt. Klinkt voor mij hetzelfde als wanneer je een rondedansje maakt omdat ex je pootjehaakt en jij op de grond valt. Maar ik heb dus geen gevoel voor humor kennelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven