Het grote glittertopic
dinsdag 25 december 2012 om 10:24
Och Gatti, wat vervelend! Vallen er veel plannen in het water zo? Behalve dan het uitrusten?
Toen mijn dochter net 1 was, kreeg ze met kerst de mazelen en haar tandjes door of kiezen, ik weet het niet eens meer. In elk geval was ik blij dat ik niet naar het werk hoefde! Gelukkig hadden we toen niet zoveel gepland.
Kijk wat ik uit een nabij strandhuis gejat heb
Toen mijn dochter net 1 was, kreeg ze met kerst de mazelen en haar tandjes door of kiezen, ik weet het niet eens meer. In elk geval was ik blij dat ik niet naar het werk hoefde! Gelukkig hadden we toen niet zoveel gepland.
Kijk wat ik uit een nabij strandhuis gejat heb
Later is nu
dinsdag 25 december 2012 om 12:48
Goeiemiddag, allen, wàt een gezelligheid weer, hier.
Droomvrouw, en Lady, al in de Feestjurk?
Gatti, weer een doorwaakte nacht, niet fijn, hoor!
Beterschap.
Elmervrouw, ik ga voor jou eens even sneeuw op zoeken,
Dit is beter dan regen, niet?
Trouwens, hier een zwak zonnetje, èn droog, ik weet niet wat ik zie.
Lief, Lé, een beetje bijgekomen van alle drukte?
Nu even alle pitten ontsteken, op de begraafplaats, bij mijn geliefden, gepoetst, en geboend, was er zaterdag al.
En dan eens kijken wat de dag brengt.
Mooie Kerstdag,
Droomvrouw, en Lady, al in de Feestjurk?
Gatti, weer een doorwaakte nacht, niet fijn, hoor!
Beterschap.
Elmervrouw, ik ga voor jou eens even sneeuw op zoeken,
Dit is beter dan regen, niet?
Trouwens, hier een zwak zonnetje, èn droog, ik weet niet wat ik zie.
Lief, Lé, een beetje bijgekomen van alle drukte?
Nu even alle pitten ontsteken, op de begraafplaats, bij mijn geliefden, gepoetst, en geboend, was er zaterdag al.
En dan eens kijken wat de dag brengt.
Mooie Kerstdag,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 25 december 2012 om 12:53
Lieverds, Tante Lé heeft het heel druk, ik kan alleen wensen en nie glitteren want de laptops zijn ingepakt, omdat de enorme tafel helemaal nodig is voor het diner zo meteen.
Dus alleen in woorden een kerstwens voor jullie, vaste glitterbabes en meelezers of gelegenheidsplakkers. Geniet als het kan zo veel mogelijk, heb het goed en wees lief voor elkaar (ik ga proberen mijn vader niet te wurgen bijvoorbeeld) en misschien tot vanavond en anders pas tot over een paar dagen, ik ga een dag of wat in een bungalowparkt zitten met vrienden).
Liefs, liefs, liefs!
Merry christmas schatten!
Dus alleen in woorden een kerstwens voor jullie, vaste glitterbabes en meelezers of gelegenheidsplakkers. Geniet als het kan zo veel mogelijk, heb het goed en wees lief voor elkaar (ik ga proberen mijn vader niet te wurgen bijvoorbeeld) en misschien tot vanavond en anders pas tot over een paar dagen, ik ga een dag of wat in een bungalowparkt zitten met vrienden).
Liefs, liefs, liefs!
Merry christmas schatten!
dinsdag 25 december 2012 om 20:36
Kerststatus tot nu toe: kinderen hebben zelf een kerststal gemaakt en daarna Heidi'tje gespeeld. Dochter was grootvader (met een mop van mijn werk bij wijze van baard) en zoon was Heidi (met een ouwe rooie jurk van dochter en een theedoek bij wijze van schort).
Kinders hebben zich vervolgens het schompes gegeten aan het kerstdiner: vooraf groentesoep, qua hoofdgerecht biefstuk op Duitse wijze met gekookte aardappelen en pestospinazie met feta of broccoli naar keuze. Nu staan ze saampjes het toetje klaar te maken: driekleurenijs met vruchtjes uit blik, slagroom uit de spuitbus en chocoladesaus uit het hero-flesje .
En ik zit te genieten van mijn kinderen en de top-2000. Dus.
Kinders hebben zich vervolgens het schompes gegeten aan het kerstdiner: vooraf groentesoep, qua hoofdgerecht biefstuk op Duitse wijze met gekookte aardappelen en pestospinazie met feta of broccoli naar keuze. Nu staan ze saampjes het toetje klaar te maken: driekleurenijs met vruchtjes uit blik, slagroom uit de spuitbus en chocoladesaus uit het hero-flesje .
En ik zit te genieten van mijn kinderen en de top-2000. Dus.
woensdag 26 december 2012 om 05:17
Oooo neeeeeeee!!!
Eindeloosjelief, wat erg!!!!
Je lieve, stoere hondje!
Hoezo sorry? Ik zou gék worden!
O ik hoop zo dat het goedkomt. Wat verschrikkelijk dat zoiets zomaar kan gebeuren, deur open, hond naar buiten en hij valt aan. Hebben die buren zich al bij je gemeld?
Meid, ik vind het zo erg voor je. Ik ga duimen en leef mee met je. Arme, arme hond en arme jij!
Eindeloosjelief, wat erg!!!!
Je lieve, stoere hondje!
Hoezo sorry? Ik zou gék worden!
O ik hoop zo dat het goedkomt. Wat verschrikkelijk dat zoiets zomaar kan gebeuren, deur open, hond naar buiten en hij valt aan. Hebben die buren zich al bij je gemeld?
Meid, ik vind het zo erg voor je. Ik ga duimen en leef mee met je. Arme, arme hond en arme jij!
woensdag 26 december 2012 om 05:20
woensdag 26 december 2012 om 10:15
Eindeloos, ik weet niet of ik kan internetten daar waar ik naartoe ga maar ik ga mijn best doen af en toe te checken hier of op het eleonora-vandebeo@live.nl account. Hou me op de hoogte, goed lieverd? xxx, ik denk aan je!
woensdag 26 december 2012 om 10:42
Lieve Eindeloos, je kent me niet. Ik ben een meelezer, en grote dierenvriend, op het forum en post eigenlijk nooit wat. Heb het reddingsverhaal van poezemuis meegekregen en was erg ontroerd. Daarom wil ik nu een teken van "denken aan" geven aan poezemuis en jou.
Helaas, in dit geval, kan ik ook geen (glitter)plaatjes plakken anders had ik een mooi (glitter) plaatje geplakt van een brandende kaars. Sterkte!!!! Ik zal heel veel duimen dat ze het redt! De kanjer!
Groetjes, Nivi
Helaas, in dit geval, kan ik ook geen (glitter)plaatjes plakken anders had ik een mooi (glitter) plaatje geplakt van een brandende kaars. Sterkte!!!! Ik zal heel veel duimen dat ze het redt! De kanjer!
Groetjes, Nivi