Ff spuien

26-12-2012 13:17 49 berichten
Gadver! Ik heb het zo gehad met kerst. Dag 1 al verplicht gezellig te gaan zitten doen met familie, laat mij toch lekker thuis. Dag 2 ook gezellig te gaan zitten doen met familie die ik niet mag. Maar het is verplicht, dus opplakken die lach en gaan!

Gadverdamme!

Ik zet me er overheen, zoek wat leuke kleren uit. Ik voel me moddervet in alles. GADVERDAMME. Oude kloffie aan en nog beweren ook dat ik er leuk uit zie. Rot toch op.

We gaan om 2 uur weg, prima. Ooh het word half 2.. grom. om 10 over 1, nog 1 sigaretje en we gaan.. WTH. Mijn ogen branden me de kop uit van die rook die overal hangt.

Laat mij toch gvd lekker in bed liggen, deken over mn kop en dvdtje aan.

Kerststorm in mijn hoofd.

Lach oprapen en opplakken, want we gaan.
Hoezo verplicht?

Er overkomt niemand iets als jij (ruim van te voren) aangeeft niet te komen. Er zullen vast mensen boos of teleurgesteld zijn, maar dat is overkomelijk.
Huur volgend jaar ergens een huisje ofzo. Hoef je niet verplicht gezellig te doen
Alle reacties Link kopieren
Eens met Danivo!
Woon je nog thuis en moet je met je ouders mee naar familie? Kun je niet thuisblijven?
Jeetje, je kan ook overdrijven. Zo maak je het wel extra vervelend voor jezelf.
Ja, weggaan bespaard je heel veel ellende als je moeite hebt met nee-zeggen tegen de familie.
odi et amo
Jij bent anders ook echt het zonnetje in huis!
Het is bijna half twee, misschien is TO al weg..
Ben blij dat je geen familie van me bent. Iemand met zo`n instelling heb ik liever niet aan mijn dis. Ik zou zo zeggen, blijf jij lekker sigaretjes roken met die gvd deken over je kop, dan doe je jezelf en de hele goegemeente een groot plezier.
Gewoon niet gaan had ook gekund.
En waarom precies kan je niet afzeggen?

Mijn hoofd staat er door omstandigheden ook niet naar dit jaar, dus we hebben twee bliksembezoekjes aan familie gedaan (200 km verderop) en zijn niet traditioneel blijven eten en slapen, maar op tijd weer naar huis gegaan om te gourmetten - waar we uiteindelijk geen trek meer in hadden, dus hebben we gewoon maar lekker uitgebreid geborreld.
Gelukkig kom je niet bij mij op bezoek! Of ga je mee naar mijn ouders. Pfffff.
Als iemand echt geen zin heeft, zou ik hem of haar niet dwingen. Uit een ander topic blijkt volgens mij dat TO depressief is en het net uit is met haar vriend. Dan kan Kerst een helemvervelende periode zijn.
quote:missverrektekoekwous schreef op 26 december 2012 @ 13:26:

Als iemand echt geen zin heeft, zou ik hem of haar niet dwingen. Uit een ander topic blijkt volgens mij dat TO depressief is en het net uit is met haar vriend. Dan kan Kerst een helemvervelende periode zijn.Van wie moet ze dan? Als er geen partner is?
Verplicht?

t Als in, je krijgt een boete als je niet gaat?

Je wordt onterft?

Ze willen daarna nooit meer met je praten?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Frizzy schreef op 26 december 2012 @ 13:27:

[...]

Van wie moet ze dan? Als er geen partner is?Ik heb geen idee, daarom vroeg ik ook of ze nog thuis woont ;)
quote:missverrektekoekwous schreef op 26 december 2012 @ 13:30:

[...]

Ik heb geen idee, daarom vroeg ik ook of ze nog thuis woont ;)

Ah. Ik ben niet zo scherp.

Maar jee, je zal als ouders zo'n kind mee willen slepen. Die zou ik dus mooi thuis laten.
quote:Summerdance schreef op 26 december 2012 @ 13:29:

Verplicht?

t Als in, je krijgt een boete als je niet gaat?

Je wordt onterft?

Ze willen daarna nooit meer met je praten?Je vergeet de lijfstraffen en in de hoek gezet worden.
jeejtje wat een naar leven heb je toch!!

arme jij!!

mens stel je niet aan die 2dagen in het jaar dat het kerst is pas je aan en als je ontevreden bent over jezelf, vreet je zelf niet zo vol ga aan de lijn stop met het vieze gepaf waar je er ook nog lelijker van wordt en get a life!!
quote:Istar_ schreef op 26 december 2012 @ 13:32:

[...]

Je vergeet de lijfstraffen en in de hoek gezet worden.Zonder eten naar bed, in het geval TO nog thuis woont?
quote:Summerdance schreef op 26 december 2012 @ 13:37:

[...]

Zonder eten naar bed, in het geval TO nog thuis woont? O ja, de met blote benen naar bed moet er ook nog bij.
In welke wet staat dat het verplicht is? Krijg ik zo de politie op mijn dak? Ik moet zo wel werken is dat een geldig excuus?
Dan komt de kerstpolitie, dat weet toch iedereen! Je wordt in de kerstboeien gesmeten en hop in de arrenslee mee naar de Noordpool. Daar moet je kerstknutselen met andere kerstovertreders. Dat zal je leren een hekel te hebben aan familiebezoekjes met Kerst.
quote:Istar_ schreef op 26 december 2012 @ 13:39:

[...]

O ja, de met blote benen naar bed moet er ook nog bij.En GEEN tv meer aan op de slaapkamer!

*wordt even 25 jaar teruggeworpen in de tijd, toen vond ik het puber ook vreselijk noodzakelijk een kerst voor het hele gezin te vergriepen met mijn zonnige humeurtje*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven