Het grote glittertopic
woensdag 26 december 2012 om 11:46
woensdag 26 december 2012 om 12:13
Och Eindeloos, ik zit hier in tranen
Hoop dat je al meer weet en dat het goed gegaan is?
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat te glitteren in zo'n situatie. Wát verdrietig!
Heb je iemand bij je? Zijn je kinderen er nog?
Och.. veel sterkte
(en misschien kun je mij ook berichtje sturen? je hebt m'n email)
Hoop dat je al meer weet en dat het goed gegaan is?
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat te glitteren in zo'n situatie. Wát verdrietig!
Heb je iemand bij je? Zijn je kinderen er nog?
Och.. veel sterkte
(en misschien kun je mij ook berichtje sturen? je hebt m'n email)
Later is nu
woensdag 26 december 2012 om 15:23
Hallo lieve allemaal.
Poezemuis, komt er door, volgens de DA
Er zijn nog wat problemen met de blaas, en vocht, maar volgens de DA, is zij uit de gevarenzone.
Het is een speelse beet geweest, en wat de auto betreft, daar schijnt ze dus letterlijk onder gekomen te zijn.
Op kneuzingen na, zijn daar geen verwondingen van.
Ze is op de foto geweest.
Alleen de blaas, is problematisch, maar niet levensbedreigend meer.
Oh, ben ik te volgen.
Ik ben zo verschrikkelijk blij, dankbaar, en opgelucht, dat dit drama
denkelijk goed mag aflopen, dat kan ik niet vertellen.
Mijn lieve sterke schat.
Dankjulliewel, voor de mooie, lieve berichten, en medeleven.
Echt bedankt, ik hou jullie op de hoogte.
Poezemuis, komt er door, volgens de DA
Er zijn nog wat problemen met de blaas, en vocht, maar volgens de DA, is zij uit de gevarenzone.
Het is een speelse beet geweest, en wat de auto betreft, daar schijnt ze dus letterlijk onder gekomen te zijn.
Op kneuzingen na, zijn daar geen verwondingen van.
Ze is op de foto geweest.
Alleen de blaas, is problematisch, maar niet levensbedreigend meer.
Oh, ben ik te volgen.
Ik ben zo verschrikkelijk blij, dankbaar, en opgelucht, dat dit drama
denkelijk goed mag aflopen, dat kan ik niet vertellen.
Mijn lieve sterke schat.
Dankjulliewel, voor de mooie, lieve berichten, en medeleven.
Echt bedankt, ik hou jullie op de hoogte.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 26 december 2012 om 17:18
Wat fijn dat 't goed gaat komen met Poezemuis.
Het zijn toch een soort kinderen hé, En nee, ben geen raar kattenvrouwtje, heb zelf kinderen maar mijn dieren zijn ook kinderen van me.
Kon ook niet eigenlijk dat ze na jouw redeingsaktie nu door zoiets 't toch niet zou redden.
Ze heeft 't gewoon verdiend om nu heel gelukkig te worden en dat wordt ze ook bij jou!
.
Het zijn toch een soort kinderen hé, En nee, ben geen raar kattenvrouwtje, heb zelf kinderen maar mijn dieren zijn ook kinderen van me.
Kon ook niet eigenlijk dat ze na jouw redeingsaktie nu door zoiets 't toch niet zou redden.
Ze heeft 't gewoon verdiend om nu heel gelukkig te worden en dat wordt ze ook bij jou!
.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
donderdag 27 december 2012 om 17:00
Dag lieve allemaal,
PM is thuis, en het gaat lichamelijk goed !!!!!
Wèl heeft ze een flinke opdonder gehad.
Durft op straat voor een plas, geen stap te verzetten, gaat liggen, gekke meid), en dat vind ik eigenlijk heel zielig voor haar.
Maar, daar trek ik haar weer doorheen, dus 't komt goed.
Alle schatten, Enorm! bedankt voor de lieve woorden, echt.
Gatti, hoe is je dochtertje?, is zij alweer opgeknapt?
Lé, heerlijk op vakantie?
Elmervrouw, geen sneeuw hè, voor ons.,wens , dat je fijne dagen hebt gehad.
En DV, en Lady, nog steeds de feestjurken aan.?
Gefeliciteerd, met je ouders DV, hopelijk hebben jullie een pràchtige dag!
Ik durf weer een glittertje te plaatsen.
, voor Iedereen !
PM is thuis, en het gaat lichamelijk goed !!!!!
Wèl heeft ze een flinke opdonder gehad.
Durft op straat voor een plas, geen stap te verzetten, gaat liggen, gekke meid), en dat vind ik eigenlijk heel zielig voor haar.
Maar, daar trek ik haar weer doorheen, dus 't komt goed.
Alle schatten, Enorm! bedankt voor de lieve woorden, echt.
Gatti, hoe is je dochtertje?, is zij alweer opgeknapt?
Lé, heerlijk op vakantie?
Elmervrouw, geen sneeuw hè, voor ons.,wens , dat je fijne dagen hebt gehad.
En DV, en Lady, nog steeds de feestjurken aan.?
Gefeliciteerd, met je ouders DV, hopelijk hebben jullie een pràchtige dag!
Ik durf weer een glittertje te plaatsen.
, voor Iedereen !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 27 december 2012 om 17:15
donderdag 27 december 2012 om 19:04
donderdag 27 december 2012 om 19:14
Eindeloos, wat fijn dat 't zo goed gaat met P.M.een pak van je hart.
Met mijn dochtertje bleef 't slecht gaan, niet eten, niet poepen,niet slapen, overgeven. Daarom vandaag maar weer naar de huisarts.
Eindelijk geven ze ons ander laxeermiddel mee op advies van de kinderarts.
Inmiddels 2x ingenomen en jawel hoor, ze heeft gepoept.
Buikpijn over, niet meer overgeven, voorzichtig weer eten, vrolijk en volop kwebbelen.
Snap niet dat ze dat niet eerder hebben gegeven dan had ze tenminste ook nog een beetje een leuke kerst gehad.
Maarja, ben allang blij dat 't weer beter gaat.
Met mijn dochtertje bleef 't slecht gaan, niet eten, niet poepen,niet slapen, overgeven. Daarom vandaag maar weer naar de huisarts.
Eindelijk geven ze ons ander laxeermiddel mee op advies van de kinderarts.
Inmiddels 2x ingenomen en jawel hoor, ze heeft gepoept.
Buikpijn over, niet meer overgeven, voorzichtig weer eten, vrolijk en volop kwebbelen.
Snap niet dat ze dat niet eerder hebben gegeven dan had ze tenminste ook nog een beetje een leuke kerst gehad.
Maarja, ben allang blij dat 't weer beter gaat.
donderdag 27 december 2012 om 19:48
Joepie, een update van Poezemuis! Fijn dat de klap meeviel, en wat een geluk dat ze zo'n lief vrouwtje heeft om haar er doorheen te trekken! Dat beesie redt het wel!
En Gatti, ook van jou goed nieuws, dat is mooi! Lullig dat je dochter nou net de kerst gemist heeft, maar gelukkig wordt het nog heel vaak kerst!
Glittertje voor iedereen:
En Gatti, ook van jou goed nieuws, dat is mooi! Lullig dat je dochter nou net de kerst gemist heeft, maar gelukkig wordt het nog heel vaak kerst!
Glittertje voor iedereen:
donderdag 27 december 2012 om 19:51
Ah, dat is fijn Gatti, en ook wel jammer ja, van de dagen , voor de jongedame, zowel als voor jou.
Van constipatie, kun je knap beroerd zijn, wat zal ze een pijn gehad hebben.
Gelukkig gaat het nu beter.
Op naar 2013, wat jou ???????
Voor de jongedame.....
Van constipatie, kun je knap beroerd zijn, wat zal ze een pijn gehad hebben.
Gelukkig gaat het nu beter.
Op naar 2013, wat jou ???????
Voor de jongedame.....
donderdag 27 december 2012 om 20:28
Oooh wat fijn dat het (in elk geval lichamelijk) goed gaat met PM! Ik heb bij m'n zus een aantal keren geprobeerd bij te lezen, maar mobiel kun je een topic niet zoeken. Zó irritant!
En fijn dat het met je dochter ook eindelijk beter gaat Gatti. Ik snap op zich wel dat ze niet (te) snel willen zijn met zulke middelen, maar als ze pijn heeft en alles, sja.. waarom dan niet.
En fijn dat het met je dochter ook eindelijk beter gaat Gatti. Ik snap op zich wel dat ze niet (te) snel willen zijn met zulke middelen, maar als ze pijn heeft en alles, sja.. waarom dan niet.
Later is nu
donderdag 27 december 2012 om 21:30
Pff.. gewoontes gewoontes. Ik ben moe. De hond is er niet (wegens allergische zwager gaat ie nooit mee.. morgen kan ik 'm weer halen) en ik merk dat ik zit te wachten tot het zijn tijd is om er op z'n vroegst voor 't laatste rondje uit te gaan, voordat ik naar bed kan. En dat hoeft dus helemaal niet!
Heerlijk hoor, zulke dagen, maar ik slaap meestal erg slecht bij m'n zus.. lag nu ook nog zonder reden erg lang wakker, en het is toch best vermoeiend. Duik nu lekker m'n eigen bed in! Morgen weer vroeg op en aan 't werk.
Heerlijk hoor, zulke dagen, maar ik slaap meestal erg slecht bij m'n zus.. lag nu ook nog zonder reden erg lang wakker, en het is toch best vermoeiend. Duik nu lekker m'n eigen bed in! Morgen weer vroeg op en aan 't werk.
Later is nu
vrijdag 28 december 2012 om 11:32
Arme, arme Poezemuis, zal best wat tijd kosten om haar weer vertrouwen te geven. Arm beest, zoveel meemaken.
Vuurwerk, mijn vorige hond was echt panisch bang voor vuurwerk. Hij is helaas een half jaar geleden ingeslapen.
Mijn huidige 2 honden zijn er eigenlijk helemaal niet bang voor gelukkig. Ook de katten vinden 't niet zo eng. Eén van de oude katten vind 't wel een beetje spannend maar die duikt ons bed in en dan valt dat ook weer mee.
Ik vind vuurwerk van een afstandje wel leuk, en vooral dit jaar. Zin in om dit jaar weg te laten knallen.
inderdaad Eindeloos op naar 2013.
Toch nog maar een glitter, omdat 't zo leuk blijft.
Vuurwerk, mijn vorige hond was echt panisch bang voor vuurwerk. Hij is helaas een half jaar geleden ingeslapen.
Mijn huidige 2 honden zijn er eigenlijk helemaal niet bang voor gelukkig. Ook de katten vinden 't niet zo eng. Eén van de oude katten vind 't wel een beetje spannend maar die duikt ons bed in en dan valt dat ook weer mee.
Ik vind vuurwerk van een afstandje wel leuk, en vooral dit jaar. Zin in om dit jaar weg te laten knallen.
inderdaad Eindeloos op naar 2013.
Toch nog maar een glitter, omdat 't zo leuk blijft.
vrijdag 28 december 2012 om 12:43
haihai
Arme Poezemuis. Hopelijk trekt het snel weer bij. Een blij maatje zou haar wel wat meer vertrouwen moeten geven. Net als een niet bang baasje. (aldus de hondenfluisteraar )
Ik zit met m'n voet omhoog op het werk. Had al 2 dagen last van enorme jeuk en ook pijn tussen de tenen, net naar de dokter, geweest: ontstoken. Nat verband erom en omhoog zitten. Zit wat ongemakkelijk zo achter het bureau, maar m'n collega's zijn vrij en iemand moet hier zitten.
Arme Poezemuis. Hopelijk trekt het snel weer bij. Een blij maatje zou haar wel wat meer vertrouwen moeten geven. Net als een niet bang baasje. (aldus de hondenfluisteraar )
Ik zit met m'n voet omhoog op het werk. Had al 2 dagen last van enorme jeuk en ook pijn tussen de tenen, net naar de dokter, geweest: ontstoken. Nat verband erom en omhoog zitten. Zit wat ongemakkelijk zo achter het bureau, maar m'n collega's zijn vrij en iemand moet hier zitten.
Later is nu
vrijdag 28 december 2012 om 13:26
Voor je vorige hond,
Fijn hè Gatti, als beesten Niet bang zijn.
Grotie hier, wordt er niet warm of koud van...............
En ik ben een 'flinke' roedel leider
En inderdaad, knal 2012, er maar goed uit!
DV, een ontsteking in je voet, hoe kom je daar nu aan?
Ja, hoe kom je er van af?
Beterschap, lieve meidje,.
Fijn hè Gatti, als beesten Niet bang zijn.
Grotie hier, wordt er niet warm of koud van...............
En ik ben een 'flinke' roedel leider
En inderdaad, knal 2012, er maar goed uit!
DV, een ontsteking in je voet, hoe kom je daar nu aan?
Ja, hoe kom je er van af?
Beterschap, lieve meidje,.
vrijdag 28 december 2012 om 15:22
Hoe kom ik aan een ontsteking in m'n voet? Ja, goede vraag. Nav zwemmerseczeem (jarenlang gezwommen, zwem ik een jaar niet, krijg ik zwemmerseczeem.. bizar) door vocht een blaar gehad en die is gaan onsteken, aldus dhr. dokter. Is nu rood en dik en JEUKT. Dat vind ik het grootste probleem, maar dáár krijg ik dus niets voor, omdat er niets voor is. Nat lapje, that's it. pff.
Ik krijg inmiddels stijve spieren hiervan. Zit niet lekker zo.
Ik krijg inmiddels stijve spieren hiervan. Zit niet lekker zo.
Later is nu
vrijdag 28 december 2012 om 17:15
Ieuw Drammer, das niet leuk. Ik heb wel eens voetschimmel gehad, en dat is al irritant genoeg maar daar smeer je dan gewoon een beetje mucazowattes op en met twee dagen ben je van de jeuk verlost. En zelfs dan klaag ik de kalk nog van de muren. Ik ga voor je duimen dat het snel over is.
En Endless: voor jou ga ik duimen dat PM snel weer een beetje bijtrekt. Het is ook niet niks wat ze heeft meegemaakt, en dan met zo'n achtergrond. Arm beesie. Gelukkig heeft ze een dijk van een baasje!
Hier valt weinig schokkends te melden. Kinderen genieten van hun kerstvakantie. Dochter is constant op pad met vriendinnen en zoon vermaakt zich prima met zijn lego, playmobil en laptopje. En aangezien ik scholen schoonmaak heb ik ook vakantie, dus vandaar dat ik hier zo vaak te vinden ben .
En Endless: voor jou ga ik duimen dat PM snel weer een beetje bijtrekt. Het is ook niet niks wat ze heeft meegemaakt, en dan met zo'n achtergrond. Arm beesie. Gelukkig heeft ze een dijk van een baasje!
Hier valt weinig schokkends te melden. Kinderen genieten van hun kerstvakantie. Dochter is constant op pad met vriendinnen en zoon vermaakt zich prima met zijn lego, playmobil en laptopje. En aangezien ik scholen schoonmaak heb ik ook vakantie, dus vandaar dat ik hier zo vaak te vinden ben .