zilver verf

27-12-2012 21:02 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een spiegel die goudkleurig is en die wil ik graag zilverkleurig hebben.

Heb al eens eerder zilver verf voor iets anders gekocht maar dit leek gewoon grijs, dit was een spuitbus.

Ook nu ben ik op zoek naar een spuitbus zilver verf maar dan dat het echt glimt, iemand een idee welk merk dat is?

Ik weet dat er eerst een primer op moet omdat zilverkleur anders blijft afgeven.

Bedankt alvast!
Bij de Action heb je van die verfspuitbussen voor 1 euro nog wat. Ook in het zilver.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wordt dat ook echt zilver zilver? Of meer grijs?
quote:framboosjes schreef op 27 december 2012 @ 21:06:

Wordt dat ook echt zilver zilver? Of meer grijs?

Weet niet, ik heb iets met de zilver-mat gedaan van de Action en dat was echt zilver-mat.

Voor die ene euro zou ik het kopen en evt. op iets testen. Kan je toch geen buil aan vallen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat is waar, ik zal van de week eens even de action binnen lopen, bedankt!
Blanke lak erover voor het glimmen
Hema!
De spuitbussen van de Action zijn blinkend zilver, heb ze vorig jaar op mn laarzen gespoten voor carnaval en het zit er nog allemaal strak op! Ik dacht dat ze 2,09 euro per bus waren. Als je het zeker wilt weten zou ik een spuitbus kopen en ff op iets proberen, je kan je geen buil vallen voor dat geld...
Bij Praxis heb je zilveren spuitbussen, echt glimmend glanzend zilver.
Blinkend zilver klinkt goed! :Imao:
quote:framboosjes schreef op 27 december 2012 @ 21:17:

Dat is waar, ik zal van de week eens even de action binnen lopen, bedankt!Even goed kijken want je hebt zilver-mat en zilver-glimmend.
Je hebt het over het frame om de spiegel heen, toch?!
Ja frame van de spiegel en die moet niet dof worden dan lijkt het grijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven