zilver verf
donderdag 27 december 2012 om 21:02
Ik heb een spiegel die goudkleurig is en die wil ik graag zilverkleurig hebben.
Heb al eens eerder zilver verf voor iets anders gekocht maar dit leek gewoon grijs, dit was een spuitbus.
Ook nu ben ik op zoek naar een spuitbus zilver verf maar dan dat het echt glimt, iemand een idee welk merk dat is?
Ik weet dat er eerst een primer op moet omdat zilverkleur anders blijft afgeven.
Bedankt alvast!
Heb al eens eerder zilver verf voor iets anders gekocht maar dit leek gewoon grijs, dit was een spuitbus.
Ook nu ben ik op zoek naar een spuitbus zilver verf maar dan dat het echt glimt, iemand een idee welk merk dat is?
Ik weet dat er eerst een primer op moet omdat zilverkleur anders blijft afgeven.
Bedankt alvast!
donderdag 27 december 2012 om 21:16
quote:framboosjes schreef op 27 december 2012 @ 21:06:
Wordt dat ook echt zilver zilver? Of meer grijs?
Weet niet, ik heb iets met de zilver-mat gedaan van de Action en dat was echt zilver-mat.
Voor die ene euro zou ik het kopen en evt. op iets testen. Kan je toch geen buil aan vallen.
Wordt dat ook echt zilver zilver? Of meer grijs?
Weet niet, ik heb iets met de zilver-mat gedaan van de Action en dat was echt zilver-mat.
Voor die ene euro zou ik het kopen en evt. op iets testen. Kan je toch geen buil aan vallen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 27 december 2012 om 21:28
De spuitbussen van de Action zijn blinkend zilver, heb ze vorig jaar op mn laarzen gespoten voor carnaval en het zit er nog allemaal strak op! Ik dacht dat ze 2,09 euro per bus waren. Als je het zeker wilt weten zou ik een spuitbus kopen en ff op iets proberen, je kan je geen buil vallen voor dat geld...
donderdag 27 december 2012 om 21:33