Goedemorgen!
vrijdag 28 december 2012 om 07:32
Daar heb ik nou echt nooit last van op mijn vrije dagen!
Lekker beetje lummelen in bed, lezen, sporten, huis opruimen, beetje zappen, filmpje kijken...
Ik moet vandaag weer werken, maar ik was eigenlijk nog niet uitgelummeld.
Ik had nog dagen door kunnen gaan zo...
Lekker beetje lummelen in bed, lezen, sporten, huis opruimen, beetje zappen, filmpje kijken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 28 december 2012 om 07:34
quote:Summerdance schreef op 28 december 2012 @ 07:32:
Ik had nog dagen door kunnen gaan zo...Ik heb vakantie en doe dit al dagen, ben het een beetje zat. Sporten is wel een goed idee, heb een abbo maar ben al maanden niet geweest.
Ik had nog dagen door kunnen gaan zo...Ik heb vakantie en doe dit al dagen, ben het een beetje zat. Sporten is wel een goed idee, heb een abbo maar ben al maanden niet geweest.
vrijdag 28 december 2012 om 07:42
Hier echt geen enkel probleem om m'n vrije dagen/vakanties door te komen. Integendeel, ze kunnen me niet lang genoeg duren.
Beetje tv kijken, veel muziek luisteren, eens iemand bellen, lekker naar buiten, uitgebreid koken of koekjes bakken (en die uitdelen aan de buren), de stad in. Verzin het maar!
Maar helaas, ik ben nu toch echt bijna op m'n werk...
Beetje tv kijken, veel muziek luisteren, eens iemand bellen, lekker naar buiten, uitgebreid koken of koekjes bakken (en die uitdelen aan de buren), de stad in. Verzin het maar!
Maar helaas, ik ben nu toch echt bijna op m'n werk...
vrijdag 28 december 2012 om 07:43
quote:Summerdance schreef op 28 december 2012 @ 07:32:
Dit dus.
Een vriend van mij zegt ook weleens: "Ik verveel me...". Ik verveel me niet meer sinds mijn kindertijd. Los van wat Sum opnoemt besteed ik mijn tijd ook aan mijn familie (Sum vast ook wel hoor ). Misschien kun je iets met/voor je ouders doen Coco?
Dit dus.
Een vriend van mij zegt ook weleens: "Ik verveel me...". Ik verveel me niet meer sinds mijn kindertijd. Los van wat Sum opnoemt besteed ik mijn tijd ook aan mijn familie (Sum vast ook wel hoor ). Misschien kun je iets met/voor je ouders doen Coco?
vrijdag 28 december 2012 om 07:54
mensen zeuren al gauw dat ze vervelen, maar wat is nou vervelen!? ik neem aan dat je altijd iets doet, ook al doe je niks, dan doe je toch iets:)
Geniet er maar vanm dat je nu gewoon vrij bent en er is altijd wel iets te doen. Ik verveel me ook bijna nooit, heb altijd wel wat te doen, al is het rustig op de bank zitten met een kop thee en een tijdschrift, of gewoon in stilte naar geluiden luisteren!
Geniet er maar vanm dat je nu gewoon vrij bent en er is altijd wel iets te doen. Ik verveel me ook bijna nooit, heb altijd wel wat te doen, al is het rustig op de bank zitten met een kop thee en een tijdschrift, of gewoon in stilte naar geluiden luisteren!
vrijdag 28 december 2012 om 07:54
vrijdag 28 december 2012 om 07:57
vrijdag 28 december 2012 om 08:05
vrijdag 28 december 2012 om 08:06
quote:elninjoo schreef op 28 december 2012 @ 07:59:
sporten, wandelen, huis en tuin opruimen, series kijken, internetten, koekjes bakkenAchterstallige mail beantwoorden, of gewoon een vriendelijk mailtje naar mensen die je lang niet hebt gesproken. Om gewoon eens te vragen hoe het met ze gaat. Is gratis, en goed voor je sociale contacten. Er is meer dan skype.
sporten, wandelen, huis en tuin opruimen, series kijken, internetten, koekjes bakkenAchterstallige mail beantwoorden, of gewoon een vriendelijk mailtje naar mensen die je lang niet hebt gesproken. Om gewoon eens te vragen hoe het met ze gaat. Is gratis, en goed voor je sociale contacten. Er is meer dan skype.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 28 december 2012 om 08:42
Ik verveel me nooit...heb altijd wel iets te doen.....lezen/poetsen/de was/muziek luisteren/forummen.
Ik ga zo de was ophangen douchen aankleden en met mijn zoon winkelen en gezellig ergens lunchen.
Daarna bedenken wat we gaan eten en zo is de dag alweer gevuld...ik kom meestal tijd te kort eigenlijk.
Goed idee mensen een leuke mail sturen die weinig ziet of spreekt.
Je zou ook een pak kaarten en postzegels kunnen kopen en iedereen een persoonlijk kaartje sturen, altijd leuk om per post een berichtje te krijgen!
Ik ga zo de was ophangen douchen aankleden en met mijn zoon winkelen en gezellig ergens lunchen.
Daarna bedenken wat we gaan eten en zo is de dag alweer gevuld...ik kom meestal tijd te kort eigenlijk.
Goed idee mensen een leuke mail sturen die weinig ziet of spreekt.
Je zou ook een pak kaarten en postzegels kunnen kopen en iedereen een persoonlijk kaartje sturen, altijd leuk om per post een berichtje te krijgen!
vrijdag 28 december 2012 om 09:20
http://pinterest.com/pin/116530709080015109/
Deze bijvoorbeeld, zit vast wel iets tussen waar je wat aan hebt!
Deze bijvoorbeeld, zit vast wel iets tussen waar je wat aan hebt!
vrijdag 28 december 2012 om 09:57
Wist je dat je vervelen voor je mentale gesteldheid heel gezond is? Ik denk dat het al erg scheelt om jezelf toe te staan je te vervelen. Klinkt misschien een beetje zweverig maar je kan het altijd proberen......
Ik verveel me toch ook niet zo gauw als ik vrij ben, echter ik heb het vermoeden dat TO nog niet op zich zelf woont?
Ik zit overigens ook op mijn werk, eigenlijk ook te lummelen want ivm
vakantie is het hier heel erg rustig...
(anders had ik uiteraard geen tijd om te forummen )
Ik verveel me toch ook niet zo gauw als ik vrij ben, echter ik heb het vermoeden dat TO nog niet op zich zelf woont?
Ik zit overigens ook op mijn werk, eigenlijk ook te lummelen want ivm
vakantie is het hier heel erg rustig...
(anders had ik uiteraard geen tijd om te forummen )
vrijdag 28 december 2012 om 10:50
Ga koekjes bakken(meeste dingen heb je wel in huis) en dankun je daarna opeten, ga puzzelen, lezen, de tuin aanharken, je moeder verrassen door het huis voor haar te poesen,pomp je fietsbanden op en ga lekker een stuk fietsen,laat de hond van de buren uit, zoek een baantje, ga op internet met alle wedstrijden meedoen om prijzen te winnen maar wat je ook doet, ga niet mokkend rondhangen.