Besteld 24diamonts
vrijdag 28 december 2012 om 18:28
Hallo,
Een vriend van me had me gevraagd om een verlovingsring te bestellen via dat bedrijf omdat hij zijn vriendin ten huwelijk wil vragen en zij er, uiteraard, niks van mag weten.
Zodoende heb ik dat gedaan, de leveringstijd zou 2 weken zijn maar omdat ik al 12 december heb besteld en nog niks binnen heb gekregen heb ik al een aantal x gebeld maar ze schepen me steeds af.
Nu is mijn vraag heeft er iemand ervaring met dat bedrijf?
Ik heb betaald met I-Deal (dus veilig volgens mij).
Een vriend van me had me gevraagd om een verlovingsring te bestellen via dat bedrijf omdat hij zijn vriendin ten huwelijk wil vragen en zij er, uiteraard, niks van mag weten.
Zodoende heb ik dat gedaan, de leveringstijd zou 2 weken zijn maar omdat ik al 12 december heb besteld en nog niks binnen heb gekregen heb ik al een aantal x gebeld maar ze schepen me steeds af.
Nu is mijn vraag heeft er iemand ervaring met dat bedrijf?
Ik heb betaald met I-Deal (dus veilig volgens mij).
vrijdag 28 december 2012 om 18:45
vrijdag 28 december 2012 om 18:58
quote:Ank29 schreef op 28 december 2012 @ 18:39:
Net recensies gegoogeld,niet heel positief allemaal,dezelfde soort klachten.
Als je het echt niet vertrouwd kun je de betaling áltijd nog terug laten draaienWas dat maar geen leugen.
Net recensies gegoogeld,niet heel positief allemaal,dezelfde soort klachten.
Als je het echt niet vertrouwd kun je de betaling áltijd nog terug laten draaienWas dat maar geen leugen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé