Besteld 24diamonts

28-12-2012 18:28 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een vriend van me had me gevraagd om een verlovingsring te bestellen via dat bedrijf omdat hij zijn vriendin ten huwelijk wil vragen en zij er, uiteraard, niks van mag weten.

Zodoende heb ik dat gedaan, de leveringstijd zou 2 weken zijn maar omdat ik al 12 december heb besteld en nog niks binnen heb gekregen heb ik al een aantal x gebeld maar ze schepen me steeds af.

Nu is mijn vraag heeft er iemand ervaring met dat bedrijf?

Ik heb betaald met I-Deal (dus veilig volgens mij).
De kerstdagen zitten er tussen toch?
Ehh 21diamonds
Ster ik heb hem 12 december besteld.
Als het met PostNL verstuurd zou worden dan kan dat door de kerstdrukte zijn vertraagd.

Maar dan zou het bedrijf dat gewoon aan je moeten kunnen vertellen. Zij weten toch wel wanneer ze iets voor verzending hebben aangeboden?
Twee weken is 10 werkdagen, normaliter. Dus dan zou het 1 januari pas zover zijn.
Heb je geen Track&Trace code ontvangen?

Dan kun je je pakje / pakket volgen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Net recensies gegoogeld,niet heel positief allemaal,dezelfde soort klachten.

Als je het echt niet vertrouwd kun je de betaling áltijd nog terug laten draaien
Dat je betaald hebt met Ideal, betekend niet dat het veilig is. Het is slechts een betaalwijze, geen keurmerk.
Hoe schepen ze je af dan?
quote:Ank29 schreef op 28 december 2012 @ 18:39:

Als je het echt niet vertrouwd kun je de betaling áltijd nog terug laten draaienDat kan dus niet met Ideal.
Nee nog geen code ontvangen en ze zouden me een mail sturen als het onderweg is met die code.

Maar idd Ster dan wacht ik 1 januari (of in die week) even af.
Ank 29 waat heb je die recenes gevonden?
@LadyPhoxy Is dat zo,dat wist ik niet.. ik dacht dat je al je betalingen terug kon draaien

Balen dan
Ster heeft gelijk, Je hoeft hem nog helemaal niet te krijgen, de levertijd is pas 1 januari, geteld met alle feestdagen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Star ik krijg dan een man aan de telefoon die heel bot doet en die zei o dan bel ik nog wel terug en dan niet terug bellen en me doorverwijzen naar de e-mail van de klantenservice die ook geen reactie geven.
Google 21diamonds ervaringen. Tweede link
Trustpilot.nl
quote:Aaifoon schreef op 28 december 2012 @ 18:43:

Star ik krijg dan een man aan de telefoon die heel bot doet en die zei o dan bel ik nog wel terug en dan niet terug bellen en me doorverwijzen naar de e-mail van de klantenservice die ook geen reactie geven.Wat een eikels zeg.
Ok dames bedankt ik hoop maar dat het goed gaat.

maar ik vond het al raar dat hij dat vis internet wilde doen.

Maar ok dat is natuurlijk niet aan mij.
Succes,wie weet komt het gewoon wat later binnen. Hoop het voor jou en die vriend
Had je een grouponcode? Google maar eens op de naam. Succes!
quote:Ank29 schreef op 28 december 2012 @ 18:39:

Als je het echt niet vertrouwd kun je de betaling áltijd nog terug laten draaienWas dat maar geen leugen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zal mijn mening over verlovingsring online kopen voor me houden, maar je hebt zo wel alles zwart op wit. Dus de verzonden mails netjes bewaren. Beetje geduld hebben, goede hoop houden. Komt het vast goed.
Ik snap niet waarom je een ring bestelt en betaalt voor een ander. En altijd eerst een bedrijf googelen voordat je er aankopen doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven