Hoe vier jij O&N?
vrijdag 28 december 2012 om 23:39
zaterdag 29 december 2012 om 09:35
Vriend en ik zijn tot 00.15 bij mijn ouders, anders zitten ze alleen met mijn oma en haar zus en daar kan zelfs geen geharde strijder tegenop-;) broertje en zusje zitten in Aruba vakantie te vieren met z'n twee, dus het komt op vriend en mij aan-;) daarna door naar vriends ouders, die ook alleen zitten, omdat zwager en schoonzus in Gent O&N vieren. Volgend jaar zijn wij dus ook weg-;) tegen 1.00 afgesproken met vrienden van vriend, kaarten van een of andere populaire band en feesten!
zaterdag 29 december 2012 om 09:36
Wij blijven thuis. Gewoon bankhangen, wat lekkers op tafel, tv aan en hond proberen kalm te houden. Ze is zo bang dan.
Om 12 uur naar boven vuurwerk kijken (als er wat te kijken valt gezien de weersverwachting) en dan tegen een uur of 1 naar bed denk ik. Of de kinderen moeten nog op tijd langs komen, dan wil ik nog wel wakker blijven.
Om 12 uur naar boven vuurwerk kijken (als er wat te kijken valt gezien de weersverwachting) en dan tegen een uur of 1 naar bed denk ik. Of de kinderen moeten nog op tijd langs komen, dan wil ik nog wel wakker blijven.
zaterdag 29 december 2012 om 09:44
Thuis! Beide kinderen waarschijnlijk ook, 1 daarvan gaat na 00:00 vast stappen.
We kijken tv, doen een spel, maken hapjes en lekkere drankjes. Om 00:00 gaan we wel vuurwerk kijken vanaf de slaapkamer. Onze hond is erg bang, dus deuren blijven dicht ( sorry buren)
Overdag moet ik gewoon werken als tenminste die nare griep wil overgaan.
We kijken tv, doen een spel, maken hapjes en lekkere drankjes. Om 00:00 gaan we wel vuurwerk kijken vanaf de slaapkamer. Onze hond is erg bang, dus deuren blijven dicht ( sorry buren)
Overdag moet ik gewoon werken als tenminste die nare griep wil overgaan.
zaterdag 29 december 2012 om 09:59
zaterdag 29 december 2012 om 10:45
Met vriend, mijn ouders (zijn gescheiden maar doen dit soort dingen nog altijd samen) en broertje (+ vriendin) bij ons thuis... We wonen hier dan precies 6 dagen dus ik ben heel benieuwd hoe het in deze straat gevierd wordt. Ook hebben we twee katten waarvoor dit hun eerste O&N wordt, dus ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren... Helaas dit keer O&N zonder mijn andere broertje, die woont momenteel in het buitenland maar gelukkig komt hij volgende week eindelijk weer eens deze kant op!
Hier bestaat de avond overigens uit lekkere hapjes en drankjes, verse oliebollen, een spelletje op tafel (Mahjongg!) en iets 'makkelijks' op televisie (Ik hou van holland ofzo). Heerlijk ontspannen!
Hier bestaat de avond overigens uit lekkere hapjes en drankjes, verse oliebollen, een spelletje op tafel (Mahjongg!) en iets 'makkelijks' op televisie (Ik hou van holland ofzo). Heerlijk ontspannen!
zaterdag 29 december 2012 om 11:21
Helaas niet alleen rustig thuis (mijn voorkeur), maar (vriends voorkeur) bij vrienden, samen wat eten en kletsen. Vrienden hebben voor 50 euro per persoon kaarten gekocht, dat geld hebben wij even niet, dus dan gaan wij bij zijn zusje logeren. Voglende dag weer terug naar huis.
Ik vind oud & nieuw STOM!
Ik vind oud & nieuw STOM!
zaterdag 29 december 2012 om 12:49
Lekker samen thuis.
Dochter gaat bij vrienden logeren.
Lekkere drankjes en hapjes.
Normaal bakken we samen oliebollen en appeldingen, maar ik moet maandag werken, dus maar oliebollen besteld bij goede bakker.
Om 12 uur kijken welke buren thuis zijn en samen naar vuurwerk kijken met een drankje buiten.
Dochter gaat bij vrienden logeren.
Lekkere drankjes en hapjes.
Normaal bakken we samen oliebollen en appeldingen, maar ik moet maandag werken, dus maar oliebollen besteld bij goede bakker.
Om 12 uur kijken welke buren thuis zijn en samen naar vuurwerk kijken met een drankje buiten.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
zaterdag 29 december 2012 om 17:13
Mijn beste vriendin heeft me uitgenodigd bij haar vriend thuis, we zijn in totaal met een man of 11 denk ik. Vind het wel fijn dat ik 'iets heb om naartoe te gaan', maar thuis blijven had ik ook prima gevonden. In het verleden liet ik me nog wel eens overhalen tot kaartjes voor een feestje, maar dat viel eigenlijk elke keer tegen, dus ik heb me voorgenomen dat ik dat niet meer doe. Nu ben ik bij hun thuis en dat is prima, het is 10 minuten fietsen dus ik kan naar huis wanneer het mooi is geweest.
Ik vind O&N eigenlijk ook een opgeklopt feestje, houd er niet zo van. Als het zo geweldig MOET worden omdat het O&N is, valt het juist vaak tegen. Of iedereen is om half 1 al strontlazarus.
Het enige waar ik tegenopzie is het 00.00 uur moment. Al mijn beste vrienden zijn afgelopen jaar aan de relatie gegaan, dus ik ben toch een beetje bang dat ik er allenig bij sta om 00.00 uur omdat zij innig met hun geliefde bezig zijn. Ik ben verre van wanhopig op zoek naar liefde, maar dit keer vind ik het wel erg confronterend hoeveel er veranderd is dit jaar.
Ik vind O&N eigenlijk ook een opgeklopt feestje, houd er niet zo van. Als het zo geweldig MOET worden omdat het O&N is, valt het juist vaak tegen. Of iedereen is om half 1 al strontlazarus.
Het enige waar ik tegenopzie is het 00.00 uur moment. Al mijn beste vrienden zijn afgelopen jaar aan de relatie gegaan, dus ik ben toch een beetje bang dat ik er allenig bij sta om 00.00 uur omdat zij innig met hun geliefde bezig zijn. Ik ben verre van wanhopig op zoek naar liefde, maar dit keer vind ik het wel erg confronterend hoeveel er veranderd is dit jaar.
zaterdag 29 december 2012 om 17:20
Thuis, met vriend en 2 andere stellen. We hadden gewoon een bups vrienden uitgenodigd en toevallig konden alleen deze 4 mensen. Maar het gaat heel leuk worden met lekkere hapjes, leuke spelletjes en gewoon elkaars gezelligheid. Na 12 uur gaan we de straat op met sterretjes en champagne om naar vuurwerk te kijken en te kletsen met wie we dan ook tegenkomen op straat (wonen in het centeum van een middelgrote stad). Misschien dat we later nog naar onze studentenvereniging gaan om te feesten maar dat zullen we ter plekke besluiten.
Ik heb er zin in! Ben zelf ook jarig die dag maar dat vier ik een andere keer pas.
Ik heb er zin in! Ben zelf ook jarig die dag maar dat vier ik een andere keer pas.
zaterdag 29 december 2012 om 17:22
Thuis met vriend en een paar goede films. Hekel aan Oudjaarsavond en helemaal om het in een 'groep' te doen. Houden niet zo van dat soort feestjes met de welbekende doodsaaie terugblikTV. Loop ook al twee weken tegen de griep aan te hikken en het ziet er naar uit dat ie nu eindelijk gaat doorbreken. Voor het eerst dat we niet weggaan met oud en nieuw dus we hebben er heel veel zin in om et juist met zijn tweetjes te doen.
zaterdag 29 december 2012 om 17:37
Stom wellicht maar ik vind oudjaar echt de vreselijkste dag van het jaar. Mijn leven lang eigenlijk al. Geen flauw idee waar het vandaan komt. Vroeger als we het op grote feesten vierden als tieners of twintigers maar ook toen ik ouder werd en het bij vrienden deed, ik heb er werkelijk nog nooit iets aan gevonden.
Normale feesten, gaaf. Normale feestjes bij vrienden, net zo gaaf. Maar wat heb ik een ontzettende tyfushekel aan oudjaar en alles wat er mee te maken heeft (lust dus ook per definitie geen oliebollen en appelflappen e.d) . En waar het vandaan komt? Geen idee. Ik vermoed omdat het 'verplicht' gezellig/gaaf/tof moet zijn. HET feest van het jaar, en dat is het eigenlijk nooit.
Normale feesten, gaaf. Normale feestjes bij vrienden, net zo gaaf. Maar wat heb ik een ontzettende tyfushekel aan oudjaar en alles wat er mee te maken heeft (lust dus ook per definitie geen oliebollen en appelflappen e.d) . En waar het vandaan komt? Geen idee. Ik vermoed omdat het 'verplicht' gezellig/gaaf/tof moet zijn. HET feest van het jaar, en dat is het eigenlijk nooit.
zaterdag 29 december 2012 om 20:58
@Dyaa, dank je wel! Ik hoop het ook
@ZwarteZwanen, sterkte.
Eigenlijk had ik lekker thuis ( overslaan!) ook wel prima gevonden, vriend vond het leuker om met onze vriendengroep iets te gaan doen. Vorig jaar is er een familielid op nieuwjaarsdag overleden, dus de dagen zijn sowieso een beetje raar. Dit jaar ligt er weer een dierbaar familielid in het ziekenhuis. Gelukkig leeft hij nog, dus we hebben wat te vieren. Maar omdat nog niet zeker is hoe lang dat leven precies is, is het eigenlijk niets om daar om 00:00 te zijn. Liever dan overdag, en de dag erna.
Waar ik me wel heel erg op verheug is een schaal met oliebollen! Yummie!
@ZwarteZwanen, sterkte.
Eigenlijk had ik lekker thuis ( overslaan!) ook wel prima gevonden, vriend vond het leuker om met onze vriendengroep iets te gaan doen. Vorig jaar is er een familielid op nieuwjaarsdag overleden, dus de dagen zijn sowieso een beetje raar. Dit jaar ligt er weer een dierbaar familielid in het ziekenhuis. Gelukkig leeft hij nog, dus we hebben wat te vieren. Maar omdat nog niet zeker is hoe lang dat leven precies is, is het eigenlijk niets om daar om 00:00 te zijn. Liever dan overdag, en de dag erna.
Waar ik me wel heel erg op verheug is een schaal met oliebollen! Yummie!