Het grote glittertopic
zondag 30 december 2012 om 09:52
He gets wat een ellende Dream....
Heb ik nou gemist wat het is? Heb je een ontsteking?
Rustig aan doen dus en geen swingende oud en nieuwfeestjes. Balen lieverd.
Kun je je een beetje ontspannen denk je?
Straks glitteren, ik ben nog aan het uitslapen.
Hoe is het met je kind Gatti? En met PM Eindeloos?
Heb ik nou gemist wat het is? Heb je een ontsteking?
Rustig aan doen dus en geen swingende oud en nieuwfeestjes. Balen lieverd.
Kun je je een beetje ontspannen denk je?
Straks glitteren, ik ben nog aan het uitslapen.
Hoe is het met je kind Gatti? En met PM Eindeloos?
zondag 30 december 2012 om 10:00
Ja, binnen 2 dagen van wat jeuk naar nogal heftige ontsteking bij de tenen. Heb geen swingende feestjes, maar wel verjaardag zometeen en man is weg met auto, dus ik probeer nog lift te regelen. Morgen wel werken, daarna rustig me laten bedienen bij m'n ouders.
Maar hoe gaat het met jou, Leo? Leuke dagen gehad? Vader niet gewurgd? Lekker gegeten? Lol gehad? Niet al te veel last van je heup?
Ik moet opschieten, lift is er over 15 minuten
Maar hoe gaat het met jou, Leo? Leuke dagen gehad? Vader niet gewurgd? Lekker gegeten? Lol gehad? Niet al te veel last van je heup?
Ik moet opschieten, lift is er over 15 minuten
Later is nu
zondag 30 december 2012 om 13:10
Ik kom maar een zonnestraaltje brengen.
Lieve Lé, een beetje bijgekomen??
En DV, wat ben je nog druk, met je ontstoken voet.
Hopelijk gaan de medicijnen snel hun werk doen.
Vrouw, als ik iets voor je kan betekenen, chauffeuren, boodschappen, etc, geef alsjeblieft een mail , gil.
Vandaag ben ik in mijn sas,
PM heeft op het grasje, gelopen, en gesnuffeld.
Dat is echt heel wat hoor,
En rapido, 2 grote plassen en een nummer 2.
Ik helemaal jubelen, (mensen die mij zien, maken dat gebaar, zo bij hun voorhoofd), maar daar trek ik mij niets van aan, en lekker naar huis.
Een klein sprongetje vooruit?
Nu ga ik Surinaams koken, alles staat sinds gister in de kruiden.
Heel eenvoudig, bami, hete kip, kouseband, en komkommer.
Straks eters, en kinderen, ik wil het Kerstdiner wat wel gegeten is, maar toch in het water was gevallen, een beetje goedmaken.
Dus we maken het gezellig.
En iedereen, buren, kan aanschuiven, mits ze hun eigen stoel meenemen .
Elmervrouw, geniet je nog van de tp 2000?
Ik ga maar eens glitteren,
Bami.
Fijne dag allemaal!,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 30 december 2012 om 13:50
Oh lekker Eindeloos, een zelfgemaakte Surinaamse maaltijd!
En wat goed van PM! Dat middenin het vuurwerk gedoe.
Zo druk heb ik het niet hoor.. maarja. .neefje wordt natuurlijk maar 1x 13 en met lift is het dan best te doen. De rest van de dag zit ik op m'n reet, die normaal behoorlijk lui is, maar dan ineens niet. Medicijnen lijken hun werk al te doen, gelukkig.
Goede bijkomstigheid zou kunnen zijn dat Man me morgen naar het werk brengt en we dus in 1x door naar m'n ouders kunnen, ipv ik eerst naar huis en dan op pad
Afspreken doen we zéker een keertje (volgend jaar ) maar voorlopig kunnen Man en kinderen alles doen hoor. Lief
En wat goed van PM! Dat middenin het vuurwerk gedoe.
Zo druk heb ik het niet hoor.. maarja. .neefje wordt natuurlijk maar 1x 13 en met lift is het dan best te doen. De rest van de dag zit ik op m'n reet, die normaal behoorlijk lui is, maar dan ineens niet. Medicijnen lijken hun werk al te doen, gelukkig.
Goede bijkomstigheid zou kunnen zijn dat Man me morgen naar het werk brengt en we dus in 1x door naar m'n ouders kunnen, ipv ik eerst naar huis en dan op pad
Afspreken doen we zéker een keertje (volgend jaar ) maar voorlopig kunnen Man en kinderen alles doen hoor. Lief
Later is nu
zondag 30 december 2012 om 14:38
Mieters DV, hélemaal goed.
Plannen is een kunst, en jij kunt het...
In mijn '' hood'', geen knal te horen.
Ik begrijp er helemaal niks van.
Maar vind het niet erg.
Ik knal nog even voor Gatti, nog 33,5 uur !!!!!
Plannen is een kunst, en jij kunt het...
In mijn '' hood'', geen knal te horen.
Ik begrijp er helemaal niks van.
Maar vind het niet erg.
Ik knal nog even voor Gatti, nog 33,5 uur !!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 30 december 2012 om 16:08
quote:Dreamer schreef op 30 december 2012 @ 15:47:
Dit ben ik op m'n werk
[afbeelding]
Glittert alweer een stuk minder dan he.
Deze wilde ik voor je plakken !!!!
2 zielen 1 gedachte,
Dit ben ik op m'n werk
[afbeelding]
Glittert alweer een stuk minder dan he.
Deze wilde ik voor je plakken !!!!
2 zielen 1 gedachte,
zondag 30 december 2012 om 16:17
Ha, goeie berichten! Altijd leuk om te lezen. PM en DV, jullie zijn bikkels.
Hier zojuist een klein familiedrama: zoon ging volledig uit zijn plaat om een koekje. Gelukkig dus toch een beetje herrie ondanks het gebrek aan geknal (ja, hier ook al). Maar ik klaag niet: tegenwoordig gaat zoon nog maar een keer in de drie dagen uit zijn plaat en dat is wel eens anders geweest.
Nog even glitteren:
Hier zojuist een klein familiedrama: zoon ging volledig uit zijn plaat om een koekje. Gelukkig dus toch een beetje herrie ondanks het gebrek aan geknal (ja, hier ook al). Maar ik klaag niet: tegenwoordig gaat zoon nog maar een keer in de drie dagen uit zijn plaat en dat is wel eens anders geweest.
Nog even glitteren:
zondag 30 december 2012 om 18:09
Och Eindeloos
En Lady, ook al mot thuis.
Dit was het dichtstbij Harry Potter in bling met glitter dat IK kon vinden
Hier was zoon even boos, omdat ik niet zo tactisch was. Is alweer voorbij. Verder was hij de hele dag weg, dus sja..
Met dochter de film LOL gekeken. Over een ´moeilijk´ jaar van een tiener, die Demi Moore als moeder heeft!!, en gelukkig ook de moeilijke kant van het moeder van een tiener zijn! Dochter wilde die film graag met mij kijken, wat ik dan wel weer speciaal en lief vond
En Lady, ook al mot thuis.
Dit was het dichtstbij Harry Potter in bling met glitter dat IK kon vinden
Hier was zoon even boos, omdat ik niet zo tactisch was. Is alweer voorbij. Verder was hij de hele dag weg, dus sja..
Met dochter de film LOL gekeken. Over een ´moeilijk´ jaar van een tiener, die Demi Moore als moeder heeft!!, en gelukkig ook de moeilijke kant van het moeder van een tiener zijn! Dochter wilde die film graag met mij kijken, wat ik dan wel weer speciaal en lief vond
Later is nu
zondag 30 december 2012 om 18:11
Nou zeg Endless. Ik mag toch aannemen dat die platerds van jou iets ouder zijn dan acht (zo oud is de mijne namelijk en hij heeft ook nog een Gedragsstoornis)? Ze lijken wel gek. Maar heb je nou niet stiekem een klein beetje spijt? Dat heb ik altijd als ik eindelijk eens daadkrachtig op ben getreden, sukkel die ik er sta. Ik ben een watje. Jij toch niet hoop ik?
En Jonari: zo'n ellende is het nou ook weer niet hoor. PM kruipt alweer uit haar dal, dankzij Endless!
En Jonari: zo'n ellende is het nou ook weer niet hoor. PM kruipt alweer uit haar dal, dankzij Endless!
zondag 30 december 2012 om 18:15
zondag 30 december 2012 om 18:19
Over film gesproken: ik heb gisteren met dochter onder een dekentje op de bank The Sound of Music gekeken. Uit 1965. Ik verwachtte dat ze het een ontzettende suffe film zou vinden, maar integendeel . Ze leefde helemaal mee en bleek zelfs al een paar liedjes mee te kunnen zingen! En nu is ze dus Fan, en morgen wil ze meekijken naar Grease .
Dit in het kader van de gezellige berichten.
Dit in het kader van de gezellige berichten.
zondag 30 december 2012 om 18:26
quote:Elmervrouw schreef op 30 december 2012 @ 18:15:
Jeetje wat een gedoe, Eindeloos. Pffffff.
Geniet ik nog van de Top 2000?
Jawel!
[afbeelding]
En nu heb ik ook nog de site ontdekt, met de shuffle lijst; erg leuk! En de chat. En de gewone lijst. En de filmpjes! Ik kom gewoon tijd tekort! :-)Och heden, de top 2000. Hier staat ie 24/7 te blazen, 's nachts heel zachtjes voor als ik per ongeluk wakker word (wat nogal eens gebeurt tegenwoordig, zal de ouderdom wel zijn). Kinders en man delen gelukkig mijn hobby en zingen alles mee, niet altijd met de juiste tekst maar dat mag de pret niet drukken. Dochter was vooral blij dat gangnam style erin staat, ze had speciaal een lijstje ingestuurd om die erdoor te drukken.
Jeetje wat een gedoe, Eindeloos. Pffffff.
Geniet ik nog van de Top 2000?
Jawel!
[afbeelding]
En nu heb ik ook nog de site ontdekt, met de shuffle lijst; erg leuk! En de chat. En de gewone lijst. En de filmpjes! Ik kom gewoon tijd tekort! :-)Och heden, de top 2000. Hier staat ie 24/7 te blazen, 's nachts heel zachtjes voor als ik per ongeluk wakker word (wat nogal eens gebeurt tegenwoordig, zal de ouderdom wel zijn). Kinders en man delen gelukkig mijn hobby en zingen alles mee, niet altijd met de juiste tekst maar dat mag de pret niet drukken. Dochter was vooral blij dat gangnam style erin staat, ze had speciaal een lijstje ingestuurd om die erdoor te drukken.