Newbie hier!
zondag 30 december 2012 om 15:32
Hallo Viva dames en heren!
Na jaren van meelezen heb ik toch ook maar een profiel aangemaakt. Wist alleen niet waar ik dit onderwerp moest plaatsen, maar onder "overig" leek me wel geschikt. En ja, ik ken de (meeste) onbeschreven regels en wetten van 't forum! Nu nog uitdokteren hoe het allemaal precies werkt (profielfoto plaatsen en al die shizzle...)
Heb er zin in!
Na jaren van meelezen heb ik toch ook maar een profiel aangemaakt. Wist alleen niet waar ik dit onderwerp moest plaatsen, maar onder "overig" leek me wel geschikt. En ja, ik ken de (meeste) onbeschreven regels en wetten van 't forum! Nu nog uitdokteren hoe het allemaal precies werkt (profielfoto plaatsen en al die shizzle...)
Heb er zin in!
Maar dat is dan mijn mening...
zondag 30 december 2012 om 15:43
Dank u. Wat wil je weten? Ik zal niet teveel vertellen over mezelf i.v.m. herkenbaarheid. Ben vrouw, in de 40. Heb me ook aangemeld omdat ik ook wil loepen! Dat doen jullie bij sommige forummers, en daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Leuk hoor, ik doe nu voor 't echie mee!
Enne morgen vier ik oud&nieuw thuis voor de buis...
Enne morgen vier ik oud&nieuw thuis voor de buis...
zondag 30 december 2012 om 15:52
quote:skiks schreef op 30 december 2012 @ 15:43:
Heb me ook aangemeld omdat ik ook wil loepen!
Je bent wel lekker eerlijk .
Persoonlijk hou ik niet zo van dat geloep, het loopt er maar al te vaak op uit dat mensen om hun oren geslagen worden met zogenaamd inconsistente mededelingen uit de steentijd. Magoe dat ben ik.
Veel lees-, schrijf en loepplezier!
Heb me ook aangemeld omdat ik ook wil loepen!
Persoonlijk hou ik niet zo van dat geloep, het loopt er maar al te vaak op uit dat mensen om hun oren geslagen worden met zogenaamd inconsistente mededelingen uit de steentijd. Magoe dat ben ik.
zondag 30 december 2012 om 15:56
zondag 30 december 2012 om 15:59
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 december 2012 @ 15:52:
[...]
Dankje!
Het loepen lijkt me gewoon handig, ik snap wat je bedoelt, maar bij sommige forummers lijkt 't me wel handig... (Mag geen namen van forummers noemen, ook geleerd)
[...]
Dankje!
Het loepen lijkt me gewoon handig, ik snap wat je bedoelt, maar bij sommige forummers lijkt 't me wel handig... (Mag geen namen van forummers noemen, ook geleerd)
zondag 30 december 2012 om 16:01
quote:skiks schreef op 30 december 2012 @ 15:56:
[...]
Ok, maar het loepen lukt mij niet eens, haha! (geen hihi heb ik geleerd..)
Hihi, vind ik ook niks, haha
Profielfoto kan bij profiel wijzigen en dan portret toevoegen.
Alleen als ik daarop klik gebeurt er helemaal nikssssss.
Loepen doe je door op het vergrootglaasje te klikken onder iemands profielfoto (avatar)
[...]
Ok, maar het loepen lukt mij niet eens, haha! (geen hihi heb ik geleerd..)
Loepen doe je door op het vergrootglaasje te klikken onder iemands profielfoto (avatar)
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
zondag 30 december 2012 om 16:02
Oja, ik ben ook nieuw. Laat ik mezelf ook maar eens voorstellen haha.
Lees al wel heel trouw mee al een tijdje, ik vind de adviezen die hier gegeven worden vaak goed en heb er zelf ook wel wat aan en vind het wel gezellig hier. Dus dacht laat ik eens gek doen en gewoon een profiel aanmaken. Dus bij deze
Lees al wel heel trouw mee al een tijdje, ik vind de adviezen die hier gegeven worden vaak goed en heb er zelf ook wel wat aan en vind het wel gezellig hier. Dus dacht laat ik eens gek doen en gewoon een profiel aanmaken. Dus bij deze
zondag 30 december 2012 om 16:02
quote:vodka schreef op 30 december 2012 @ 16:01:
[...]
Loepen doe je door op het vergrootglaasje te klikken onder iemands profielfoto (avatar)Na het veranderen van je ava moet je even F5'en. Dat wil meestal wel helpen.
[...]
Loepen doe je door op het vergrootglaasje te klikken onder iemands profielfoto (avatar)Na het veranderen van je ava moet je even F5'en. Dat wil meestal wel helpen.
zondag 30 december 2012 om 16:28
zondag 30 december 2012 om 16:28