Bijna 2013!

30-12-2012 16:34 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elk jaar is hetzelfde. Ik hoop dat het beter zal zijn dan het vorige jaar en ik ben teleurgesteld.

2012 was een slecht jaar: Mijn lieve vriendin en mijn huisdier zijn overleden. Ik heb in mijn leven 2 depressies gehad en had een negatief zelfbeeld. Ik heb al een hulp en vecht maar door, een grote en moeilijke stap.

Ik hoop dat volgende jaar mij veel meer geluk brengt. Leuke baan vinden en gelukkig leven in goede gezondheid.

Laten we hopen op een beter 2013!!!!

Ik wil een betere 2013 hebben!!!! Zo blijf je positief!
wow heftig

ik hoop ook op een beter jaar

in oktober is mijn moeder overleden op 42-jarige leeftijd

ik heb ruzie met mijn allerbeste vriend

blehblehbleh

hopen dat 2013 beter wordt
Niet hopen op een beter jaar. Ga er zelf voor zorgen!
quote:Splinter02 schreef op 30 december 2012 @ 16:51:

Ik wens je veel sterkte met het verdriet wat je hebt, en ik hoop dat 2013 voor jou een beter, en mooier jaar wordt! En dat je weer gelukkig mag worden.

Blijf ervoor vechten, dan kom je er wel!

Liefs
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik hoop het ook voor je! En voor iedereen!

Voor mij is het jaar goed geweest, ik kijk met een heel fijn gevoel terug.
En wat wished zegt
quote:wished- schreef op 30 december 2012 @ 17:01:

Ik wens je veel sterkte met het verdriet wat je hebt, en ik hoop dat 2013 voor jou een beter, en mooier jaar wordt! En dat je weer gelukkig mag worden.

Blijf ervoor vechten, dan kom je er wel!

LiefsBedankt voor je lieve reactie, Wished!
quote:Primabella schreef op 30 december 2012 @ 17:03:

Ik hoop het ook voor je! En voor iedereen!

Voor mij is het jaar goed geweest, ik kijk met een heel fijn gevoel terug.Gelukkig maar!!!
Dank je, knuffel terug!
Het zijn heftige dingen die je meemaakt.. Heb je ook wel mooie momenten in 2012 die je kan koesteren?
2012 was inderdaad niet bepaald het beste jaar dat ik heb gehad.

2013 wordt een beter jaar als het aan mij ligt. Natuurlijk kan ik de ziektes en sterfgevallen niet laten verdwijnen, maar alles wat ik zelf kan doen om een beter jaar te krijgen, zal ik doen.

Eerst de Top2000 afluisteren ^^
Veel sterkte met je verdriet. Ik ben dit jaar twee huisdieren verloren, dus dat verdriet ken ik helaas ook.

Niet opgeven! Ga 2013 tot een mooi jaar maken! Alle goeds voor het nieuwe jaar!
Time spent with a cat is never wasted
quote:rose28 schreef op 30 december 2012 @ 17:10:

[...]

Bedankt voor je lieve reactie, Wished! Graag gedaan meid!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Niet hopen op een beter jaar. Ga er zelf voor zorgen!Beetje makkelijk gezegd. Het verlies van dierbaren en een goede gezondheid heb je meestal niet zelf in de hand.
quote:Primabella schreef op 30 december 2012 @ 17:19:

Het zijn heftige dingen die je meemaakt.. Heb je ook wel mooie momenten in 2012 die je kan koesteren?

Ja, het leven is kort. Ik koester met name de mensen die overleden zijn en waar ik goede en lieve herinneringen aan heb.

Ik bewaar wel briefjes, spullen naast foto's die mijn overledene vriendin mij heeft gegeven. Nooit weggooien omdat ik het prettig vind om prachtige momenten wel te koesteren ook is de communicatie tussen ons echt super de meeste tijd! Ik mis haar elke dag!
quote:Stofmuis schreef op 30 december 2012 @ 17:29:

Veel sterkte met je verdriet. Ik ben dit jaar twee huisdieren verloren, dus dat verdriet ken ik helaas ook.

Niet opgeven! Ga 2013 tot een mooi jaar maken! Alle goeds voor het nieuwe jaar!Dank je! Jij ook! Ik knuffel terug.

Inderdaad, probeer jezelf kleine doelen te stellen die jij leuk vind, die jou verder helpen e.d.

Kleine doelen, juist om teleurstellingen te voorkomen dat je het niet gehaald hebt.

Een vriendin raadde mij een 101 doelenlijstje aan toen ik niet goed in mijn vel zat.

Nu kan ik zeggen dat ik misschien niet alles heb gedaan van het lijstje maar zeker wel een handje vol.

En ik kan trots zijn op wat ik intussen gedaan heb.

Niet hopen op een beter jaar. Ga er zelf voor zorgen!Inderdaad, pak je zelf op en ga ervoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven