het verpest mn leven

30-12-2012 17:45 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij toeval ben ik op dit forum gestuit,maar wat is het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! alles is zó herkenbaar!

Als kind begon het bij mij al maar sinds mn 30ste is het steeds erger geworden,de angst voor kanker is bij het grootst. regelmatig ben ik helemaal in paniek als ik een vlekje,bultje of pukkeltje zie of voel, dan ben ik er van overtuigd dat het helemaal fout is.

Het ergste wat ik regelmatig heb is de angst om borstkanker te krijgen, dat laatse woord schrijf ik zo even op,maar in werkelijkheid durf ik dat niet eens hardop te zeggen...belachelijk he?

de kleinste verandering in mn borsten staat gegarandeerd voor een paniekaanval die dagen of weken aan kan houden en waarin ik mezelf helemaal gek kan maken. zo zijn ze niet helemaal gelijk van grootte, dat is voor mij genoeg om te denken dat er iets in groeit wat er niet hoort.

Gék word ik ervan!! naar de dokter durf ik niet, uit angst te horen te krijgen dat het waar is wat ik vermoed.

maar ik ben helemaal klaar met mezelf,ik heb me voorgenomen hulp te zoeken hiervoor,zo heb ik echt geen leven....
Dat lijkt me een heel goed voornemen. Sterkte ermee in ieder geval.
Lijkt me inderdaad een goed plan
goed dat je hulp wilt zoeken, ik denk dat dat het leven een stuk leuker voor je kan maken als je er mee om leert gaan.

Sterkte en een heel goed 2013!!
Borsten verschillen van elkaar, net als zo ongeveer alles links en rechts. Maar heb je ooit een dokter bezocht met je probleem?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Herkenbaar, dit heb ik ook gehad. Ik heb psychische hulp gezocht, cognitieve therapie gehad en nu ben ik er vanaf. Bij ij was het; gegeneraliseerde angststoornis.

Dus je voornemen is erg goed! Ik voelde me daarna weer zoveel beter
Veel sterkte!! Ik blijf je steunen.
Goed voornemen zeg! Heel sterk van je. Houd dit vol, en houd de gedachte vast. Dan ga je bereiken wat je wilt, en zul je inderdaad veel beter in je vel zitten!

ik wens je het allerbeste voor 2013..

Liefs
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Go girl.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hou het niet bij een voornemen alleen, je hoeft zelfs niet tot na nieuwjaar te wachten. Bel morgen voor een afspraak met je dokter, Dan is de erste stap echt gezet. Succes
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
doen hoor, een angststoornis (zoals hypochondrie) schijnt heel goed te behandelen te zijn.
He sterretje, ik herken dit gelijk ik heb precies hetzelfde!! Ook al van kinds af aan , het zit helaas ook heel erg in mijn familie bijna iedereen is gestorven hieraan in mijn familie !Ik word ook elk jaar gecontoleerd en krijg een mammografie ik maak mezelf ook behoorlijk gek rond die tijd wat een opluchting als de uitslag weer goed is! Trouwens bij elk pijntje of bubbeltje vliegt de angst naar me keel denk nooit aan iets normaals maar gelijk aan kanker kan gelukkig goed met mijn huisarts hierover praten maar neemt mijn angst niet weg :( denk dat het nooit zal veranderen !! Ik wens je heel veel sterkte!! Hoop dat je je snel beter zult voelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven