Sommige mensen...

31-12-2012 15:41 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
...verdienen echt een rotje in hun reet. Niet te geloven wat voor een aso's er rondlopen.

Vriend en ik net naar de appie. Druk, dus volle parkeerplaats. Staan er 2 meisjes (begin 20 schat ik) met een kind eerst te kletsen met iemand die net weg wil rijden (houden de hele parkeerplaats geblokkeerd want niemand kan er langs) en gaan vervolgens doodleuk op het vrije plekje staan. Vriend doet zn raampje open en vraagt of ze die plek bezet houden. Dat is idd het geval. Vervolgens maakt hij een opmerking dat dat niet echt netjes is krijg je een heel getier van die meisjes 'ja dat kan echt wel dat zou jij moeten weten met je lesauto (vriend is rijinstructeur) hij (waar ze het plekje voor bezet houden) komt er zo aan. Anders had je je eigen wijf uit moeten laten stappen om een plek voor je te vinden ( juist... ).

Komt net op dat moment die man eraan voor wie ze dat plekje bezet houden. 'Wat is er aan de hand?' Vriend: 'niks'

Spuugt die bosaap zo een klodder tuf onze auto in

Heb mn vriend maar gesommeerd naar een andere supermarkt te rijden voordat het uit de hand zou lopen want dit was het niet waard om voor op het bureau te zitten maar dat geloof je toch niet zulke mensen??? Ik vraag me echt af wat voor een kutleven je moet hebben om zo te reageren op zo'n onbelangrijke situatie.

En ja, ik vind in de drukte staand een parkeerplek bezetten asociaal. Was er gisteren ook al zo een bij de ikea. Zou leuk zijn als iedereen dat zo zou doen. Gewoon achteraan de rij aansluiten en normaal een plekje zoeken net als de rest hoor.

Zo. Dat is eruit. Grrrr.
Van de week vond iemand het nodig om spontaan achteruit te rijden, die zag een parkeerplaats vrij komen. Die vond dat dat ie het recht had om achteruit te rijden, terwijl er nog een paar autos achter hem stonden, en totaal geen kant op konden.

Ja was de reactie, jullie zien toch dat ik achteruit rij, dan moeten jullie met zijn alle maar opletten.

Die vond ook niet erg dat er mensen op zebrapad overstaken, hij vond dat ie het meest recht had op parkeerplaats, en dat iedereen maar moest wijken er voor.

En toen stapte er boze mensen uit de auto.
Heerlijk om te lezen, hoe de feestdagen altijd het beste in mensen bovenhalen. Vreten Vrede op aarde ensow...

*zucht diep en schudt hoofd*

*had al besloten binnen te blijven vandaag en blijft daarbij*
Ja dat jochie erbij. Lekker voorbeeld. Wil die mensen niet meemaken als er een keer ECHT iets aan de hand is
quote:redband schreef op 31 december 2012 @ 15:58:

Van de week vond iemand het nodig om spontaan achteruit te rijden, die zag een parkeerplaats vrij komen. Die vond dat dat ie het recht had om achteruit te rijden, terwijl er nog een paar autos achter hem stonden, en totaal geen kant op konden.

Ja was de reactie, jullie zien toch dat ik achteruit rij, dan moeten jullie met zijn alle maar opletten.

Die vond ook niet erg dat er mensen op zebrapad overstaken, hij vond dat ie het meest recht had op parkeerplaats, en dat iedereen maar moest wijken er voor.

En toen stapte er boze mensen uit de auto.Wat een aap. Verkeersregels gelden voor iedereen behalve hem he! Maareh...de boze mensen stapten dus uit de auto...en toen?
Ow, we zijn alleen naar de winkel gelopen voor brood.
quote:steel_schaapje schreef op 31 december 2012 @ 15:51:

Wat een vulgaire types, gatver

Als een lul spuugt, is het dan ook piemel-hatjoe?
quote:Orzoo schreef op 31 december 2012 @ 16:00:

[...]

Wat een aap. Verkeersregels gelden voor iedereen behalve hem he! Maareh...de boze mensen stapten dus uit de auto...en toen? Eentje trok de portier open, en die man zag totaal niet in dat ie fout bezig was!Iedereen kon makkelijk naar achteren rijden..
Goh woon je bij mij in de buurt? Dat is voor mij een heel goede reden om hier in het winkelcentrum niet naar de appie heen te gaan. (gelukkig genoeg supers in de buurt) Sowieso is het aso gehalte in bepaalde stukken van het dorp waar ik woon in bepaalde stukken onnoemelijk groot. En helaas woont de grootste (en letterlijk dikste) aso naast ons.....

Maar het idd wel heel erg goor dat iemand zo in je auto tuft. In mijn fantasie had ik het met een snoetepoetser opgepakt en over die vent zijn voorruit heen gesmeerd....
Wow.. ik weet niet of ik aardig had kunnen blijven.. Mijn fantasie hierbij is dan dat ik iets verderop zou parkeren en even heel perongeluk met mijn scherpe huissleutel langs z'n auto zou lopen. Dure tuf was het dan geworden voor hem

Maareh, tja, fantasie he. Geen idee wat ik echt zou doen.
Wij zijn daarna naar ander winkel gegaan, dan maar naar de buurtwinkel
quote:ringelding schreef op 31 december 2012 @ 16:01:

Goh woon je bij mij in de buurt? Dat is voor mij een heel goede reden om hier in het winkelcentrum niet naar de appie heen te gaan. (gelukkig genoeg supers in de buurt) Sowieso is het aso gehalte in bepaalde stukken van het dorp waar ik woon in bepaalde stukken onnoemelijk groot. En helaas woont de grootste (en letterlijk dikste) aso naast ons.....

Maar het idd wel heel erg goor dat iemand zo in je auto tuft. In mijn fantasie had ik het met een snoetepoetser opgepakt en over die vent zijn voorruit heen gesmeerd....Ergens tussen utrecht en hilversum?
quote:redband schreef op 31 december 2012 @ 16:02:

Wij zijn daarna naar ander winkel gegaan, dan maar naar de buurtwinkelpaar honderd meter verderop gelukkig nog een supermarkt. Ik zag al helemaal voor me dat ze vol in de aanval zouden gaan in de appie en we vervolgens een vechtpartij zouden krijgen daar...
Ik denk maar zo...blijkbaar is mijn leven zo veel leuker dan dat van hun. Dat moet haast wel als je je zo gedraagt.
Bij winkelcentrum Overvecht (Utrecht) had dit ook zo kunnen gebeuren. Daarwas het ook knetterdruk vandaag, niet te doen. En toen moest ik ook nog 2x ook, omdat de friteuse die ik had gekocht stuk bleek bij thuiskomst En fietsen durfde ik niet, met een friteuse achterop hier door de buurt met al dat vuurwerk...
Joh, heb al tegen mijn man gezegd, ze moeten eens een bloeddruk'opnemen na dit soort taferelen.Die slaan optilt
quote:Ster_ schreef op 31 december 2012 @ 15:44:

Dat bezet houden is tot daar aan toe.. (Net als op vakantie dat reserveren van ligbedjes met handdoeken: aso maar wat doe je er aan?) maar in je auto spugen! Ik was hem aangevlogen denk ik......Ik had een vette klodder terug getufd.. ben verkouden dus dat was een hele mooie geweest.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Oh ja overvecht lopen ook van die gezellige types rond.
Dat met die handdoekjes op strandbedden is ook aso. Ik wil ook altijd het beste strandbed, en daarom ga ik dus gewoon vroeg naar het strand. Hoe moeilijk is het?

Wat ik ook aso vind is dat mensen als er een file is bij een afrit over de linkerbaan helemaal doorrijden tot het einde en dan invoegen. Gewoon allemaal achteraan aansluiten hoor.
quote:zwanenmeer schreef op 31 december 2012 @ 15:45:

Volgende keer dus gewoon met de fiets.

Dus omdat je misschien kans hebt om een paar aso's tgen te komen kun je maar beter preventief op de fiets.

quote:kwallenbal schreef op 31 december 2012 @ 16:10:

[...]

Dus omdat je misschien kans hebt om een paar aso's tgen te komen kun je maar beter preventief op de fiets.

Slecht advies ook. Met de auto kun je veel harder rammen.
Gadver. Tegenwoordig mag je elkaar ook niks meer zeggen.

Hoewel ik mij niet zo zou opwinden over het bezet houden van de parkeerplek.
No love without lost
quote:vrouw2punt0 schreef op 31 december 2012 @ 16:12:

Gadver. Tegenwoordig mag je elkaar ook niks meer zeggen.

Hoewel ik mij niet zo zou opwinden over het bezet houden van de parkeerplek.We hebben ons niet opgewind. Maar wel er iets van gezegd, op een hele normale, rustige manier.
@Orzoo...nee ik woon Noordelijker :-)

Maar blijkt dus wel dat het een manier van gedragen is wat overal speelt.

Speelt er bij jullie dan wel eens de gedachte dat jezelf gek bent, dat je, je afvraagt of je dan niet gewoon te beleefd/ netjes/ terug houdend bent?

Af en toe is de aso norm bijna de "normale" norm. Als je, je bek maar open trekt dan krijg je wel wat je wil.

Ik stoor me hier mateloos aan, zowel bij kinderen als bij volwassenen. Hier in de straat sta ik ook bekend als de zeikbuurvrouw, omdat ik de kinderen aanspreek op hun (wan) gedrag. Krijg je vervolgens een grote mond, maar ze weten ook allemaal als ze te ver gaan, pak ik ze bij het oortje en breng ze naar hun ouder, mogen ze daar fijn uitleggen van het hoe, wat en waarom. Ik laat me poffertjes niet uitschelden door zo'n snotaap....
Nou soms vraag ik me idd af of ik nou niet zelf gek ben of niet TE beleefd ben en aardig (maar laat niet over mezelf heenlopen, ik verwacht dan wel beleefdheid terug ) want zo veel mensen zijn gewoon ronduit aso of chagrijnig. Ja best dat je pissig bent omdat ... nja, weetikhet, maar val daar geen vreemden mee lastig.

Speelt idd in alle generaties en bevolkingsgroepen.
Maar...ook bij heel veel mensen niet natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven