soa risico

01-01-2013 11:05 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren met een jongen gekust en hij heeft me (kort en vooral pijnlijk) gevingerd. Ik heb nog maar 1 sekspartner gehad (4,5 jaar relatie) en dit was mijn tweede ervaring. Ik dacht een ons moet ik n keer meemaken maar vond het dus helemaal niet leuk en heb t afgekapt.

Ik ben alleen nu bang dat ik misschien nu risico heb gelopen op een soa of zelfs hiv?! Want internet staat dat het wel kan, als hij wondjes had en/of vocht of sperma van n ander op zijn vingers had. Hij heeft namelijk schijnbaar voordat hij mij vingerde een ander meisje gevingerd wat ik niet kende. Maar dat was zeker (minimaal) een kwartier eerder, want zolang duurde het voordat we buiten waren.

Bovendien voel ik me nu heel raar en ik denk omdat het komt dat Ik na zon lange relatie dit meemaakte. Mengeling van angst en schaamte..Bah baal ervan. Lijkt wel alsof ik me goedkoop voel terwijl ik juist zo graag een keer zorgeloos wil genieten maar blijkbaar ben ik niet t type voor dit... Terwijl al mijn vriendinnen dat kunnen en genieten maak ik me druk over soas en vooral hiv en dat ik me schaam.. Zo jammer.
En jij bent 24 ?

Mijn god, zeg. Je komt op mij over als een pubermeisje. Laat zich vingeren door iemand die dat net bij een ander gedaan heeft en dan ook nog denken dat je er een SOA van krijgt. Ik vind dit moeilijk te geloven, eigenlijk....
quote:butterfly_lila schreef op 01 januari 2013 @ 11:23:

Ik heb gelukkig uiteindelijk afgekapt en toen zei hij dus dan ga ik naar binnen want daar staat wel een gewillig wijf die nat werd van me. Sjee vandaar dat ik t weet van die ander. Gaat dit gevoel weer weg? Die angst voor ziekte en schaamte?Nou dan weet je nog niet zeker dat hij dat ook echt gevoeld heeft natuurlijk. Maar wat een achterlijke gast zeg. Ik ben blij dat je het afgekapt!
JIj voelt je gewoon rot omdat hij zo'n sukkel is. Dat zou ik ook hebben hoor, soms maak je een keuze waar je achteraf buikpijn van krijgt. Gaat wel weer over.
quote:butterfly_lila schreef op 01 januari 2013 @ 11:15:

Ja dat kan goed kloppen amber. Inderdaad een grens en hij was achteraf gewoon een sukkel. Ik ben bang dat Ik anders misschien iets misloop als ik het niet een keer meemaak. Maar ben zo blij dat Ik het gisteren niet heb gedaan!!

Zou je niet eerder iets vervelends kunnen mee maken wanneer je je eigen grenzen niet bewaakt. Ik had vroeger een vriendin die sleepte ook allerlei vriendjes direct mee naar huis, die is ook weleens voor het blok gezet om dingen te doen die zij niet wilde en dan nog het gezeik over condooms met een vreemd iemand. Ik heb haar meermaals zien janken wanneer zij weer eens iets had gedaan dat zij eigenlijk niet wilde en zij heeft ook soa's gehad.

Het is wat anders wanneer je op een ontspannen manier iemand ontmoet in de kroeg of op vakantie en e.a. toevallig klikt (ook met kletsen enzo) en je een beetje hebt afgetast of iemand je grenzen een respecteert.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou vooruit, het is 1 januari, schone lei, dit knulletje zo snel mogelijk vergeten en de volgende keer de extra eis stellen dat je je ONS iets langer kent en weet wat hij het afgelopen uur gedaan heeft (namelijk het jou naar de zin maken).
Oh, ik herken het. Onrustig gevoel is dat. En dat is zo weer over. Vanavond vind je het nog steeds een nare ervaring, maar is het gevoel van onrust al stukken minder.

Althans, dat was bij mij zo. Ik zal eerlijk zijn, ik heb ooit een periode gehad waarin ik echt niet gelukkig was en een verbroken relatie niet goed verwerkt had. Ik was toen 19. Ik heb vier keer een ons gehad en vier keer zo'n gevoel als jij beschrijft.

Ik ben geen type voor een ons. Maar dat wist ik dus pas nadat ik het ervaren had. Meid, het is vallen en opstaan hoor. Maak je niet te druk. Wees niet zo streng voor jezelf.

Ik werd meestal weer wat rustiger wanneer ik de mensen had gesproken die bij me waren de avond waarop ik meeging met iemand. Wilde ik even weten of de rest van de wereld gewoon nog hetzelfde was, ofzo.

Een vriendin van mij had er helemaal geen moeite mee om te seksen met iemand voor een keer, of voor af en toe en dat zonder verliefde gevoelens... Die heb ik wel echt nodig. Zij begreep die onrust bij mij ook niet. Maar ik voelde me ook altijd goedkoop. Heb destijds wel een test laten doen, dat gaf me rust.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
24?!?!?!?
quote:butterfly_lila schreef op 01 januari 2013 @ 11:13:

Ja daar kwam ik pas later achter en inderdaad voel me nu echt rot. Ik ben gewoon meer t type van relatie denk ik... :( Voel me echt goedkoop das niet fijn

Maak je geen zorgen om een soa.

Logisch dat je je rot voelt, maar je verward 2 dingen. Ook 'losse' seks kán heel leuk zijn, zonder dat je je goedkoop hoeft te voelen. De voorwaarde hiervoor is wederzijds respect en over en weer elkaar leuk vinden.

Dat dit een rotervaring was snap ik, maar dat wil niet zeggen dat dit de norm is voor losse seks. Dat zou wat zijn zeg, of denk je dat alle vrouwen zich op deze manier laten behandelen??

Denk daar maar eens over na, waarom laat je je vingeren door de eerste de beste kerel die kort daarvoor nog een ander meisje gevingerd heeft (WTF???) en waarom laat jij je ruw behandelen? En waarom denk je dat dit 'normaal' is?
quote:Vinyl schreef op 01 januari 2013 @ 11:11:

Ik zou me er eerder zorgen om maken dat je dit toelaat van een man die net voor jou nog bij een ander....

*voelt zich stokoud*Idd
Ik ben ook blij dat ik het heb afgekapt! Ben wel nog ongerust maar minder dan vanochtend... Zouden jullie testen? Of gewoon denken: jammer stomme ervaring in mijn weinige ervaring.
niks mis met willen genieten, maar wat eerder al iemand zei, niet zo snel met n totaal vreemde buiten... sowieso.. buiten.. brr

maar daar kicken ook weer zat mensen juist op.

je zegt t is je 2de 'sexpartner', dan is dat meer het punt waar je over zit. dat die gast zo waardeloos was. hij deed je pijn, hij waardeerde je niet (want vlak ervoor n onbekend ander meisje).

volgende keer kies je je partner met meer zorg.

nog n nachtje slapen, en geniet van je seksualiteit! niks mis mee!
Ja, ongeveer 18/19 toen ze een vriendje kreeg en nu 4,5 jaar later dus 24 met de tweede ervaring. Ik vind het niet eens echt raar. Laatbloeier... En seksuele voorlichting blijft tegenwoordig niet echt hangen, of wordt echt heel beknopt behandeld, volgens mij...
Mijn hemel, ik ga steeds trager reageren.... Eerdere reactie was dus een reactie op Star.

TO, succes.
quote:butterfly_lila schreef op 01 januari 2013 @ 11:42:

Ik ben ook blij dat ik het heb afgekapt! Ben wel nog ongerust maar minder dan vanochtend... Zouden jullie testen? Of gewoon denken: jammer stomme ervaring in mijn weinige ervaring.Natuurlijk niet testen, echt nergens voor nodig. Het laatste dus.

Ik ben ook blij dat ik het heb afgekapt! Ben wel nog ongerust maar minder dan vanochtend... Zouden jullie testen? Of gewoon denken: jammer stomme ervaring in mijn weinige ervaring.Jij haalt nu twee dingen door elkaar: het risico op een soa en het feit dat het een vervelende ervaring was.
ah bah, dus hij heb eerst een ander lopen vingeren en dan gelijk daarna jouw, bah bah bah bah bah..
Dankje kookwekkertje. Lief dat je je vroegere ervaring beschrijft. Ik herken het dus inderdaad erg. Hoop dat het inderdaad zo vervaagd, maar een test voor mijn gemoedrust is misschien beter idd.
Ok ik begrijp het hier uitgelegde verschil tussen met respect en zonder. Ik zal dit ook echt nooit meer doen. Lesson learned.
Ja, vond ik even nodig. Ik ben er niet trots op en ik kan me nog zo goed voor de geest halen hoe ik me voelde. Daarom reageerde ik ook. Destijds had ik wel een account op Viva, maar no way in hell, dat ik dit topic zou durven openen.
Ik heb ook wel dingen gedaan waar ik spijt van had hoor. Gelukkig heb ik daarna bedacht dat ik gewoon niet geschikt ben voor ONS-en en dat heeft de schade beperkt.
quote:butterfly_lila schreef op 01 januari 2013 @ 11:57:

Ok ik begrijp het hier uitgelegde verschil tussen met respect en zonder. Ik zal dit ook echt nooit meer doen. Lesson learned.Mooi. Een ONS staat niet garant voor ellende, inderdaad.
Parijs is toch niet zo'n bruisende stad blijkbaar?

Ik ben ook blij dat ik het heb afgekapt! Ben wel nog ongerust maar minder dan vanochtend... Zouden jullie testen? Of gewoon denken: jammer stomme ervaring in mijn weinige ervaring.

Waarom laat je alles zo afhangen van een ander? Eerst wil een ons omdat je vriendinnen dat ook hebben en nou ga je wat je verder gaat doen laten afhangen van wat wij vinden??

Volgens mij wordt het tijd dat je je eigen hersens gaat gebruiken en bedenken wat je zelf wilt. Dan was dit hele gedoe ook niet gebeurd.
quote:Vinyl schreef op 01 januari 2013 @ 11:11:

Ik zou me er eerder zorgen om maken dat je dit toelaat van een man die net voor jou nog bij een ander....

*voelt zich stokoud*Dat voel ik precies zo....dus ook * stokoud*...
Ik vind het rot voor je dat je je nu zo voelt. Kan het me goed voorstellen dat je je wat vies en goedkoop voelt. Les geleerd, nooit meer doen, lekker vergeten!

Als het je geruststelt gewoon een test laten doen bij de GGD. Dan kun je het na je (goede) uitslag ook gewoon vergeten.

Wat een klootviool trouwens, bah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven